DEFİNE 8

1.7K 47 2
                                    

     Ohhhh dedim yaaa böyle bir rahatlama yok. indim aşşağı ben. lan dediler senin ne işin var damda? ne demek ne işim var damda yatıyodum bennnn dedim.
manyak mısın olum duvar yok bişi yok aşşağı uçucan niye çıkıyosun diye kızıyo dedem. lan dedim 23:00 dan beri orda yatıyorum ben. allah allah yarabbim sabır dedi yürüdü. bende peşlerine vardim devam ediyorum. orda halay çeken adam oturmuş orda salak salak bakınıyor.
dediler nabıyon burda bu saatte. adam diyo ki valla bilmiyorum gözleri bi açtım burdayım. ulan bizim gavur adam da  pencereden izliyormuş.
diyor ki " o halay çekiyordu orda oyun oynuyordu gece gece hasta mısın yavrum ne işin var " orda diyor.
olaylar çözülmeye başladı tabi yavaş yavaş
     Neyse adamı aldık geldik gece 2 3 falan. ben sigara içmek için mutfağa gittim kendime geleyim diye. bu gavur geldi benle sohbet etmeye çalışıyor.
adam neden dans ediyordu orda dedi. ne bileyim dedim ben kalktığımda oynuyordu korktum gidemedim dedim. bu sefer bu da tırsmaya başladı amk.
neyse odaya geçtik muhabbet ediyoruz. Mafya demez mi lan senin damda ne işin var ? ya dedim abi ben orda yatıyodum zaten. olum diyo sen geldin damda yatcam dedin. koltukta uyuya kaldın sonra senin üstüne örttük biz ne ara gittin oraya dedi.
    

Ya dedim nasıl yani ya yok olamaz öyle bişey hayır ya falan kendimde değilim ama abdiyi zaptiyi kaybettim o an.
dedem dedi gel bi yukarı bakalım. neyse dedem ben mafya dama çıktık. damda yatak matak yok, taşın üstünde mi yattın dedi. ne bileyim dede yaa dedim gözleri açtım burdaydım ben dedim. ışığı gören karşı bağ evindekilerde gelmiş ne oluyor hayvanlar mı çalındı falan diye. adam geldi dedi ya dayı hayırdır ne oldu falan. ya dedi bizim hayvanlara dadanmışlar falan kıvırıyor. ya dedi dayı bitane eleman gördüm ben bu gence benziyor evin etrafında döndü döndü sonra kaybldu. 10 dk geçmedi bitanesi şurda oynuyodu dedi. yani tamam burda çok oluyor böyle şeyler dedi
dedem neyler diyince başladı anlatmaya. yok işte cinler evleniyormuş bilmem neymiş bunun torununu falan halaya almışlar işte kuyu başına gitmiş tepeden düşmüş ayağı mayağı kırılmış adam anlatıyor. muska falan gösterdi bunu takıyom ben diye. ulan korkuyodum zaten adam anlatınca daha da korktum.
     içeri girdik falan ulan işin iyi tarafı cenabet falan değilim hani artık ona falanda inanmaya başladım. cenabet olunca şöyle olur böyle olur derler ben iyice zıvanadan çıktım . dedem dedi bi abdest alalım duamızı edelim öyle yatalım. soruyolar şimdi temiz misin diye
ben ne bileyim,temiz misin ne demek. yok dedim yaa 2 gündür yıkanmıyorum pisimdir heralde dedim. bunlar benim anlamadığımı anlayınca güldür . tamam dedi sen bi duş al gusül abdesti. o nasıl olcak dedim. hoca öyle diyince bana baktı.
dedem güldü bu inanmaz öyle şeylere ama bak gotu nasıl atıyor dedi. allah inancın olursa dua bilirsin bunlar başına gelmez dedi.
tamam onu hallederiz bi ara dede dedim ama şundan bi kurtalalım önce anlık kurtulmak için ne yapmak gerekiyor bi öğretin dedin.
hoca geldi anlatıyor bana gusül abdesti almayı falan. gece 3 buz gibi suda abdest aldım
      neyse giyindik ettik hoca dualar ediyor ayetel kürsüler falan havada uçuşuyor hani elini havaya atsan nur inecek o derece oldu ev.bildiğin dua okuyarak çelik kapı yaptılar ( o nedemekse  )
bana muska falan yaptılarda ben modern çağın gerisindeyiz bunlaramı kaldık diyinceye kadar bi tane şaplak yedim. zorla taktılar bana .
içinden diyorum ulan içine 2 tane arapça şey yazılmış kağıt mı kurtaracak lan beni diye.
     içten içe de korkuyorum tabi  ulan sabah olmak bilmiyor . gözüme de uyku girmiyor orası ayrı dert
zaten altınları bulamamışlar hepten musallat olcak bu ipneler diyorum
sonra ulan ipne dedim bunlar töbe allahım töbe diyorum korkudan.
duruyorum duruyorum ne allahı lan sen inançsızkın ki ? kendini kandırma olum bu işler gönülden olur kandırma kendini bak dahada beter olcak öldürcekler seni bunlar herşeyi biliyor bunuda bilirler yakalarlar falan bi ton tilki dönüyor benim kafada .
sabah ezanı okundu ben uyumuşum. bak nasıl uyudum bilmiyorum tek hatırladığım sabah ezanı okundu ohhhh dedim
sonra gözleri açtım dedem kaldırıyor kalk kahvaltını yap diye
     neyse kahvaltıyı ettik herşey güzel gidiyor. ben de o gün dışarı çıkacağım arkadaşlarla halısahaya gidecez akşam ayrıldım dedemlerden
dedim akşam gelirim dede. iyi dedi olum sen bilirsin bunlar ne bok yedi bilmiyorum ben çıktım gittim evden.
halı sahaya gitcez işte arkadaşlar aradı gelelim seni alalim falan tamam dedim giyindim muskayı çıkarmışım  dalgınlıkla.
neyse maça gittik geldik duşa girdim temizlendim falan dedemlerin oraya gotürecek babam beni. babam bişiler anlatıyor ama benim kafa başka yerde duymuyorum lan babamı. sinek vızıldaması gibi ses geliyor. lan gözleri bi açtım ben maçtan gelmişim duş alıp yatmışım. annem farketmiş muskayı hemen takmış. saat 9 olmuş. 2 saat önce gidecektim sözde dedemlere . abi kafam karışmaya başladı yavaştan.
muskayı takınca bi sey yok ama çıkarınca enseliyorlar beni
    
Lan bi gittim dedemlere . bizim gavur demiş ben kalacağım burda işler çok ilginç bi de kamera bulmuş çekmeye uğraşıyor.
adama aynen şöyle bi cümle kurdum lan " ulan , allah cinleri perileri yollayacak sen de bunu kameranla çekecen " bi duruldu etraf bi sessizlik oldu.
dedem susssss dedi öyle deme 3 harfli diceksin onlara yoksa gelirler bilmem ne. ne bileyim dede yaa sende aaa diye çıkıştım zaten tırsıyorum.
bizim mafya yok piyasada 1 2 saat sonra tek başına geldi . bi tek gavur hoca var . heykelin eski sahibi rum var bi de dedem ben hoca var. dayım geceleri geliyor işte kalmıyor ama.
o gece dedemin erzurumdan misafirleri geldi . işinin ehli said nursi cemiyetimi ne haltsa böyle okumuş bilgili adamlar göz perdesi açık adamlarmı neymiş işte onlardan. hisleri ve kalp gözleri açıkmış adamların görebiliyoruz falan dedilerde ben inanmadım.  zaten 5 metre sakal mı olur  dininde bi adabı yani. müslümanım ben diye de eşşeğin kulagina su kaçırmak olmaz o sakal ne lan öyle diyorum içimden.
şimdi kazı yaptığımız yerleri falan çevirdiler bekçiler falan var. ama 1 2 tanesi biliyodu olayı. yayılmış kendi aralarında  bütün bekçiler tırsıyor zati hepsi tetik uykusunda. normalde bekçi nedir 3 de yatar 5 de kalkar 2 saatte olsa uyudum der geçer.
bunların gözler fıldır fıldır .
evde yine olduk 9 10 kişi. ben salonda yatıyorum dedemin misafirlerinden 2 tane eleman var 23 24 yaşlarında onlarda benle yatıyor.
adamlar hatim indirdi yatarken. neyse gece uyuyorum bi ses geliyor ama alamıyorum sesi tam.
ulan kafayı kaldırdım yanımda ki adam konuşuyor.
la diyorum kimle konuşuyor bu. hiişşşş birader dedim ses yok.
içimden dümbüğün uykuya bak top atsan  haberi olmucak diyorum. neyse yine dürttüm filan yandaki uyandı biraz baktı baktı
hişşşş dedi bana. ses çıkarmadım bu kalktı gitti bizimkileri kaldırdı.
lan adam yanimda konuşuyor ben de mal gibi oturdum izliyorum

Türkiyede Yaşanmış Cin Ve Hayalet Olaylari 2 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin