Uyandigimda odadan bazi sesler duyar gibi oldum,uykuyla uyanma arasinda kesildi. Ne duydugumu da tam hatirlayamadim,birden kesildi. Muska uzerimde olmasina ragmen gece cok garip ruyalar gormustum,kabus degildi ama onlari da aratmiyordu. Ne gordugumu yavas yavas hatirlamaya basladim, goruntuden cok sesleri hatirliyordum. Ruyamda gece vakti yatagomda uyuyordum,birkac karalti yatagima dogru yaklasiyor ve aniden geri cekilip garip ses tonlariyla sanki cigliklar atiyorlardi. Karaltilar kayboluyor, bu sefer kimisi uzun kimisi ise cuce denecek kadar kisa insana benzer varliklar yatagima yaklasiyor ve onlarda birden geri cekilip cigliklar atiyorlardi. İnsana benzer derken tam olarak yuzlerini goremiyordum ama karanlikta da olsa insandan farkli olduklari anlasiliyordu, kimisinin gozleri normalden fâzla buyuk kimisinin ise cok kucuk, kimisinin baslari enine kucuk ve boyuna uzun, kimisinin ise vucudu buyuk ama kafalari cok kucuktu. Sesleri cok garipti, sanki yanimda degilde radyodan geliyormus gibiydi. Ruzgarli havada birileri konusuyormus gibi,sesler karisik ve uzaktan geliyordu.
Zamanla ruyam daha da netlesiyordu,surekli sekilleri degisiyordu ama sayilari hep ayniydi,dort taneydiler. Birsreyler soyluyorlardi ama anlamiyordum, net olarak hatirladigim buyuk bir iskenceye maruz kalmis gibi cigliklar atiyorlardi. Buraz daha dusununce aradan birkac kelime hatirlar gibi oldum,zaten uzun cumleler kurmuyorlardi, kisa kisa kelimeler. Unutmamak icin bir kagida yazdim ve sozlugu alip aramaya basladim. Kelimeler;
Melfuf ; sarilmis,mektup icine konmus.\ Vusud : yastiklar\ Taab : eziyet \ Emare. : emretti\ huve erade : o istedi.
Kelimelerin soylenme sirasi da boyleydi,aralarini da ben doldursam bir anlam cikacak gibi gorunuyordu. Bunlari dusunurken aklima bir kelime daha geldi, onlarca sey soylemislerdi ve cogu bir birine benzeyen arapca kelimeler oldugundan hatirlamak zor oluyordu. Aklima geleni de kagida yazip onu da buldum,bu daha anlamliydi;
- Ente la tec'al : sen yapma,sen etme. Ben ne yapiyirum ki ? Ruyama girip bana bunlari neden soylemislerdi ? Hem evde ve uzerimde muska vardi,nasil ruyama girrebildiler ki ? Demek ki ruya icin kullandigimiz muskayi da bir sekilde asabiliyorlardi,ama hala ise yariyordu ki ruya da taciz etmemislerdi. Kabuslar yerine bunlari gormustum ve illa ki bir anlami olmaliydi, yoksa bu da baska bir oyunmuydu? Bu haysiyetsizin isi belli olmaz, her ihtimali dusunmek lazimdi. Simdi bunlardan bir anlam cikartmam lazimdi, sirasiyla okumaya basladim ve aklima gelen suydu;
Sarilmis ve mektup icine konmus diyordu,bunlar muskalar olmaliydi. Yastiklardan pek birsey anlamamjstim ama sonradan yastigimin altina koydugum dua aklima geldi, arkasina eziyet demelerinden buraya kadar yastigin altina koydugum duadan bahsettiklerini anlamistim. Cunku bu duanin amaci buydu, duanin altinda bunu peygamber efendimizin nasil yazdigi yaziyirdu : Bir gun sahabeden birisi Hz.peygamberin yanina gelip srekli kabuslar gordugunu ve uyadigi anlarda uzerine birseyin atladigini gordugunu soyler, o da bir kagida bu duayi yazip gece yatarken yastigunin altina koymasini soyler. Sahabe gece kagidi yastiginin altina koyup uyuduktan bir sure sonra cigliklar duyar Bize eziyet ediyorsun, bizi yakiyorsun,yapma gibi sozler. Bu dua musallat olan veya rahatsiz edenleri cezalandirmak icin kullaniliyordu,ben de gece yastigimin altina koyunca onlar azap gormeye basladilar. Bir sekilde ruyama girip bunu soylediler ve cok onemli bir kismi da soylediler! Emare ! Huve Erade! Yani Emretti, o istedi !
Ne oldugunu kendileri soylemislerdi,bizi neden rahatsiz ettiklerini. Buyu! Birinin bunu emrettigini ve istedigini soyluyorlardi,duayi yastigin altina koyunca o iskenceye dayanamayip soylemislerdi. Simdi bu buyuyu kimin yaptigini bulma zamaniydi, eger bu sekilde biraz daha eziyet edersem eninde sonunda onun kim oldugunu da soyleyeceklerdi. İsin en garip tarafi ruyama girip benimle konusmalarindan hic korkmamistim,demek ki insan zamanla herseye alisabiliyordu. Aslinda esas kasitlarinin bana olmayisiydi beni korkutmayan,ama ona olacak her sey beni de etkileyecekti. Gerci yavas yavas terazi esitlenmeye baslamisti,bundan sonraki adimlar bizi kurtarabildi. Onlarin o kadar hircinliktan sonra boylesine yelkenleri suya indirmeleri birseylerden cekinmeye basladiklarini gosteriyordu, peki o bu duruma ne diyecekti ? Bunlari dusundukce korkum azalmisti,hatta kendimi daha da guclu hissetmistim ve guvenim artmisti. İste simdi kutuphaneye gitmek istemistim,kendi dostlari tarafindan neredeyse aciga cikarilacak olmak onu ne kadar sinirlendirmisti acaba.
Birkac lokma arkasindan bir bardak su icip giyindim,kitabi ve malze!eleri cantama koyup evden ciktim. Kutuphaneden once sahafa gidip ayni bahaneyle murrekkep alip kutuphaneye oyle gittim. Bir taraftan ikide bir telefon bakiyordum,arama yoktu,demekki her sey yolundaydi. Uyandirmamak icin aramadim,once mektuba bakmam lazimdi. Kutuphane bombostu, direk rafa gidip ayni kitabi aldim ve arasinda beni bekleyen mektubumu alip orada okumaya basladim.
Simdi beni ciddiye aldin mi ? Eger isteseydim onun yanina gittiginde gozlerinin onunde senin isini bitirebilirdim. Cocuk olma,o senin basina sadece bela acacak, eger bir daha onun yardimina gidersen kendi sonunu da hazirlamis olursun.
Bir kagit cikartip cevap yazdim;
+" sen dunku halti isleyerek kendi kuyunu kazdin,ona bu siralar hicbir sey yapamiyacagini ikimiz de biliyoruz. Simdi onun yanina gidiyorum, beni her cagirdigin da da nerede olursa olsun yine gidecegim. İsimi bitireceksin ha ? Durma kim kime pamuk tikayacak gorelim..."
Belli ki dunku ruyadan haberi yoktu, olsa cildirmis olmasi lazimdi. Gerci bu mektubu okudugunda yeterince cildiracakti. Kutuphanreden ciktim ve son bir kez baktim, bir daha kutuphaneye gelmeyecektim ve bundan sonra yazacaklari zerre umrumda degildi. Kiz arkadasim aklima geldi, anne ve babasi calisiyordu, kardesi de okula gitmisti. Evden de cikamayacagina gore yanina gitmek istedim, musait olup olmadigini sormak icin telefonu cebimden cikartirken telefonum calmaya basladi. Kiz arkadasimdi ;
- Cabuk buraya gel .
+ Yine ne oldu ?
- Camlari kirdilar.
+ Bu saatte ?
- Yok yalan soyluyorum.
+ Tamam,kizma geliyorum.
Hayret,sesi sakindi ve aglamiyordu. Eve giremiyeceklerinden emin oldigu icindir, ama camlari dokmekte az birsey degidi. Bir taksiye binip evlerine gittim, muskami gosterince kapiyi acti, yuzunde korkuyla karisik bikkinlik vardi. Bana degil,olanlara kiziyordu. Yuzune bakabilmemi saglayan tek sey de buydu, kolumdan tutup odasina goturdu. Odasinda ciftli dort cam vardi ve hepsi de toz halinde iceri dokulmustu, iceri de ne bir tas ne de baska bir cisim vardi. Nasil kirildigi belliydi, buna cok sinirlenmistim. Dun gece kendi suclari olmadigini soyleyip yalvaranlar bugun bunu yapiyordu, o ruya da kesin bir oyun var diye dusundum ve sinirimi onlardan cikarmaya karar verdim. Onu salona goturup beni beklemesini soyledim ve aktara gitmek icin evden ayrildim. Bircok yakma islemi vardi, benim sectiklerimden biri bazi otlar kullanilarak yapildigindan malzemeye ihtiyacim vardi. Detay vermeyecegim ama bazilari uzerlik,haltit,sedef otu,vs. Bunlarin bir kismini normal,bi kismini ise toz haline getirtip aldim ve eve dondum,metal bir kasenin icine tarif edilen ayarlarda doldurup temiz bir masanin uzerine biraktim. Kiz arkadasima basini ortup karsima oturmasini soyledim, onu korkutmasinlar diye bir kagida kitaptan buldugum bir duayi verip eline koydum ve sikica kapattirdim. İsleme basladigimizda onlari cagiracaktik ve eve girebilmeleri icin aynaya asilan duayi indirmemiz gerekiyordu, odsdina gidip indirdim ve hizlica geri dondum. Onlar farketmeden biz baslamaliydik....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiyede Yaşanmış Cin Ve Hayalet Olaylari 2 (Düzenleniyor)
HorrorBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar