Bir takım yardımlar alıyoruz ve bunları öyle buluyoruz dedi şaşırdım ve dedim tam tek olmıycaz yani burda, ormana hiç girmek istemesemde girmiştik ve bende uğultular hafiften başlamıştı , sinana dönüp abi burda tek değiliz haberın olsun dedim bak uğultularım başladı bu ne zaman olsa bişeylerle karşılaşıyom dedim güldü sende ara aramı oluyo dedi ewet dedim , Bende sürekli var dedi o oğultular. tekrar sustum dedim ozaman bu hiç tek değil diye aklımdan geçiriyom , Poşete baya bişey koyduk ama ben bir tanesi farklı görmedim hatta ben karanlıktan neyi aldımızı bile hiç görmedim , abi dedim ya nasıl fark ediyon bunları yok hani ben hiç bişey görmüyorum yolu bile görmüyorum sen dedim çiçek topluyosun , neden burası yeteri kadar aydınlık dedi, aydınlıkmı diye tekrarladım abi dedim ben senın seslerine göre gidiyom valla hiç bişey görmüyom ben dedim , öyle bir karanlık arkadaşlar anlatamam. muHEn biraz ilerde sen gidip kalan bir kaç taneyi alacaksın haberın olsun diye sezsizce mırıldandı , bende sezsiz bi şekilde benım almam gerekenler burda yokmu niye oraya kadar gidicem sinan dedim bakıyım burda var ise alıp gidelim , yok kardeşim onlar daha ileride ben senı burda bekliycem dedi. Dedim abi bak ben gidersem geri gelemem hiç bişey görmüyom çok karanlık ya sen hakketten görüyon mu yoksa benımı kekliyon dedim suratını bile seçemiyordum acaba sinanmı ondan bile emın değildim . biraz daha yürüdük tamam dedi eliyle bana bu tarafa gidiceksin ve gördüklerini alıcaksın dedi. ya abi yapma dedim gel gidelim birlikte valla bak kaybolucam burda sonra inan ne olur bilmiyom dedim hem sen ne tarafı gösteriyon ki dedim onuda görmüyom düzmü gidiyim dedim . Ewet git ben burda bekliyorum ve senı görüyorum dedi, iyi dedim .
Ben yürüyemeye başladım ama zombi gibi gidiyorum bişeye çarpıp gözüm falan çıkıcak diyorum şimdi, yürüken hiç bişey görmedigime yemin edeblirim arkadaşlar fakat bazı anlarda öyle kuvvetli bir iç güdüyle hareket ediyorum ki sanki beni bişey yönlendiriyo ve sağa dönüyorum ilerde sola dönüyorum neredeyse ben yapmıyorum diyebileceğim hareketler . hiç ses yok karanlık sinan beni görüyo diye kendımı teselli edip sessiz bir şekilde yürüyorum. Geri dönemiycemiğide .çok iyi biliyodum yavaş yavaş ilerlerken bende uğultular tavan yapmıştı tekrar artık adım atmaya korkuydum, bir adım sonra herşey benım için bitebilirdi gece öyle ıssız bir ormanda tam diğer alemin canlılarının yaşadığı yerlerdi buralar bunu öğrenmiştim , Ve birden öyle güçlü bir korku girdiki içime çömeldim herne ise beni görmeden gitmesini istedim öyle dua okuyordum içimden, sağa sola bakıyordum hiç istemesemde aniden arkamdan bişey gelicekmiş gibi geliyodu , birşeyin hareket ettiğini hissetim yanımda, nefes bile almıyordum ve bir anda bişeyin bana çarpmasıyla yere düştüm yuvarlandım.
birden gözlerimi açtığımda etraf aydınlıktı fakat nasıl tarif edeyim böyle bildiniz bi aydınlık değil hatta etraftakileri bile net seçemiyorsun ama sağında solunda olanı ağaçmı çalımı görebiliyordum , görüntüler sadece onu anımsatıyo yani nasıl tarif edeceğimi bilmiyordum . Birden sinan ortalık aydınlık dediği geldi aklıma bu olduysa daha başka şeylere de hazırlıklı olmam gerekiyodu ,yavaş yavaş başımı soluma doğru çevirmeye başladım nasıl böyle gördüğümüde anlamıyordum, birden solumda "ismiyle hitap etmek istemiyorum o yüzden sürekli koruyucum diycem" koruyucum vardı , o güzel kız tekrar yanımdaydı aslında konusamadım birden ne olursa olsun olan hiç birşey normal değildi ben ayıkmıyım baygınmıyım onu dahi bilmiyordum . Belki bunlar gerçek değildi yoksa korkudan delirdin mi şizofrenmi oldum aklımdan bin bir türlü şey geçiyo . Kalkmamı ve biraz yürümemiz gerektini söyledi tamam fakat benım bir takım bitkiler bulmam gerekiyo dedim , gel onları alalım dedi ve tek net gördüğüm kişi oydu benım boylarımdaydı ve yanımda yürüyo aslında onunla konuşmaya muazzam korkuyordum fakat iş bu haddeye gelince kocaman karanlık bir ormanda tek başına ot aramak inanın çok akıllıca bir şey değildi hatta içimden sorguluyordum fakat bununla gerekli oldunu düşünmeye başladım lazım olmasa benı buralara yollıycak insan değiller gibime geliyodu, biz yürümeye başladık dedim ben bu otları nerden bulucam bana sorma görüceksin benimle yürü dedi, fakat yerde hiç bişey göremiyorum yer simsiyah ortamda kızıl gibimi desem kırmızı gibimi desem ama çok koyu bir renk . Bana evet buralarda benım evim nasıl beyendinmi diye sordu , Hiç bişey görmedimki nasıl beyeniyim dedim, Çok nankör olduğumu söyledi şu anda herşeyi görüyosun dedi, hayır bişey görmüyorum dedim , görmeseydin bana bakamazdın dedi. ya gördüğüm hiç bişeyi seçemiyorum diyince güldü, Daha ne kadar çabalıycaksın dedi, Ne için diye sordum bizden kurtulmak için dedi, ben bi çaba harcamıyorum arkadaşımı kurtarmaya çalışıyorum dedim tekrar güldü, peki kolay gelsin o zaman dedi. Bence kurtulman çok güç olucak belkide hiç olmıycak dedi, o evdekilerede pek güvenmemi söyledi , bende onlar iyi insanlar para bile almıyolar dedim . güldü tekrar gülüşleri çok farklı normal değil bir ıslık çığlık arasında bir kahkaha gibi bişey .
Sendemi burda yaşıyosun diye sordum , ewet dedi biz böyle yerleri severiz sezsiz ve sakin sizlerden uzak . madem böyle yerleri seviyosun peki neden benımle olmayı istiyosun dedim insanların arasına giriyosun, çünkü benım oyuncağımsın dedi, bundan hoşlanmadıgimı söyledim suratı düştü . konuyu değiştirdi ve aradığım bitkiyi bana gösterdi yerde beyaz renkte duruyodu çok şaşırmıştım hatta inanamadım elleme konusunda kararsız kaldım. Al korkma yanında ben varken zarar görmezsin dedi, ne bitkinin adını söylemiştim neden bitki hakkında bişey söyledim bitkiye kopardığımda beyazlığı hızlı bir şekilde kaybolmaya başladı sadece poşete koyana kadar kaldı o beyazlık ve yok oldu , bitkilerin isimleri çok farklıydı , " ren, tüma ve zuhre " hiç bunları duymamıştım , biraz daha konusarak ilerledik ve koruyucular sorduğumda çok seri bi şekilde öldüler dedi . öyle sert söylediki birden durdum kaçıcaktım neredeyse. peki tamam onlar için dua ettimi söyledim , Kabilesi beni sorumlu tutuyomuş ve artık daha zor durumda oldugumu söyledi, dizlerimi tekrar hissetmemeye başladım . kabilesimi diye sordum , ewet dedi gülmeye başladı kaç kişi bunların kabilesi dedim 2000 veya 3000 ve 1 000 000 bile olabilir dedi, inanın aklımı bıraktığım ikinci noktaya gelmişti bir kaç tanesi bana bu kadar dert sıkıntı verdiyse bu kabile benım 7 ceddimi rahat bırakmazlardı. ama sana gelemezler dedi , nedeni sordum , izinleri olmadığını söyledi ve onların bilerek bu yolda izinle öldüklerinden kabileden çıkamıycaklarını söyledi bana . yoksa paramparça olmuştun bile dedi, seni ormanda kurtaran onlardı dedi, Sen onlardan daha mı güçlüsün diye sordum . cevap vermedi diye bitkiyi gösterdi ve aynıydı onuda aldım . bana acele etmemi söyledi panikli bir şekilde birden bana acele et acelet diyordu . benden hızlandım hatta kosuyorudm birden yanımdan kayboldu koruyucum ve hiç bişeye bakmadan koşmaya başladım bir kaçtane beyaz çicek gördüm ve onlarıda aldım daha sonra . daha sonra çığlık atar bir şekilde geri dön koşş demeye başladı nasıl koştuğumu size anlatamam arkadaşlar varya rüyam birden gerçek olmuştu son hızımla kosuyordum hatta neredeyse bağırma noktasındaydım birden bağıra bağıra kosucaktım . öyle korkuyodumki bir ara arkama baktığımda bir şey beni izliyordu siyah bir duman gibi ve koruyucum onun önünde duruyodu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiyede Yaşanmış Cin Ve Hayalet Olaylari 2 (Düzenleniyor)
TerrorBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar