DUA IX

1.7K 49 0
                                    

     Bu cinler Sadece size kötülük yapmak için musallat edilmişler, dedi ve biraz duraksayıp dün gece burda kendimizi koruyabilmek için "Sadece bir kereliğine isim vericem " (tebin) ismindeki cinin dün gece bizim için öldünü söyledi, inanın başımdan kaynar sular dökülmüş gibi oldum . Ve diğerlerininde bunlardan korktuklarından bahsetti, Peki teyze senin cinlerin bunlarla konuşup ne istediklerini öğrenseler olaylar büyümese hiç kimse ölmeden durumu düzeltemezmiyiz, Bak oğlum, ben bunlar ile zaten baş edemem haberiniz olsun , fakat size kendınızı koruyacağınız bir takım şeyleri öğreteceğim artık korkularınızı biraz daha azaltıcaksınız. Ya teyzecim bizim yaptıklarımız korkularımızı daha çok arttırdı , o büyücüde bizim yanımızda bişeyler yaptı başımıza gelen şeyler sanki daha çok artıyo gibi . Senden öğreneceklerimiz de böyle bişeye sebep olmasın derim, bir tebessüm etti , hele bir kaç gün kalın görücez . Artacak mı azalacak mı, Ben bir kaç gece daha aynı şeylerin olucağını düşünemiyorum bile. Yemek yiyelimde .Kime musallat oldunu görelim dedi. Leventle yemekleri hazırlıyolar, ben düşünüyorum acaba bu öğretileri öğrensekmi yoksa hiç bulaşmayıp gitsekmi diye ama akşam yaşananlarda gözümün önünden hiç gitmiyo , o cinin gözleri her an bana bakıyomuş gibi hissediyorum.
     Yemek yedik bi 15 dk sonra , bize abdest almamızı söyledi hoca, levo aldı , ben gittim aldım , odaya geldik . Teyze bakırdan yapılmış bir legen tepsi koydu odanın ortasına , şimdi bu ifritlerin hangimiz için baskın olduklarını anlayacağını söyledi. Bir dakika sonra kapı çalındı levent açtı kapıyı , gelen mahmut abi , yeşil bir bezin içinde bir takım şeyler getirdi, levent e verdi ve hiç bişey söylemeden çıktı , hoca bunları istedi onları da yanımıza koydu ,leğen e biraz su döküp içine pamuk, pirinç , ve dökülebilen bir kurşun koydu. "hiç bişey bilmeden dahi yapılabilicek bir rütiel diğer malzemeleri söyleyemiycem .." Bunların burda akşam ezanına kadar beklemesi gerektiğini ve o zaman öğrenebileceğimizi söyledi, Sandalyeli odaya geçtik levent çıkıp sigara içmeye gitti dışarıya. aileme durumu nasıl anlatacağım işten çıkarıldı mı diye kendi kendime sorular soruyorum. Sanki vakit durmuştu , aslında akşam ezanının okumasını hiç istemiyordum. Yaşadıklarım aklıma geldikçe kendımden geçicek gibi oluyor o parlayan kızıl renkteki gözleri bi an bile olsun aklımdan çıkaramıyorum. hoca geldi yanıma oğlum onlar yoluna giricek şeyler düşünme dedi, birde aklımdakilerin okunmasından aslında rahatsız olmuştum..
     Levent eve geldi, hocam vakit geliyor deyince , tüylerim diken diken oldu. leventte oturdu.

Evde yatarken falan ezan okuduğunda kaldirildim. ezanın bitmesini beklerdim birde ne uzun okuyo bu hoca diye sitem ederdim. Burda ise ezanın bitmemesi için neredeyse dua edicem, o kadar kısa geldi ki ezan, bitmesiyle birlikte hoca; geçin yerinize çocuklar dedi. kalktım yavaş yavaş odaya gittik tepsinin başını oturduk ve bize biraz daha geniş oturup sağımızda ve solumuzda bir kişilik boşluklar bırakmamızı söyledi. Odayı ağır bi koku kaplamıştı.

içerisi hafif hafif havayla birlikte kararıyo karardıkça ben düşüncelerimi kontrol edemiyordum. hoca baya uzun bir süre suya doğru bakıp bişeyler okuduktan sonra levent e Hızlı olmasını ve az ışık vericek şekilde gaz lambasını yakmasını söyledi. levent hemen yakıp geldi ve yanıma oturdu, hoca trans haline geçti bir anda ve yanımda birisi var hissediyorum ama bakmaya korkuyorum, göz ucuyla görüyorum. Korkum daha çok arttı bir anda.
     Ortamın sessizliğini bozmaktan korkuyorum, yanımdakinin ne olduğunu düşünürken, hoca ne olursa olsun konusmayın ve söylediklerimi yapın dedi. 5 saniye kadar durdum bana elimi uzatıp suyun içinde bekletmemi istedi. yavaşça kolumu hareket ettirmeye başladım, elimin suya deymesi ile birlikte ,kolum tamamen kitlendi hiç hareket ettiremiyorum ,su soğumaya başladı onu hissediyorum , artık kolumu daki o ağırlık gittikçe canımı yakma başlamıştı bu ağırlıkla birlikte suyun soğukluğu öyle bir hal aldıki artık dayanmayıp diğer elimi yere koyup bu acıya dayanmaya çalışıyorum. çok uzun sürmedi dayanamadım aaa diye kendımı kasarak bi ses çıkardım ve birden sudakı soğukluk ve kolumunda o yük birden yok oldu , elim kolumda elektirik çarpmış gibi bi his ve elimde çok şiddetli karıncalaşma vardı, elimi sudan çıkarıp tekrar dizimin üstüne koydum ,Hemen hoca daha farklı hiç duymadığım bir ses tonuyla levente suya elini sokmasını söyledi , levent yavaşça elini uzattı benden oldukça uzun bi süre elini suyun içinde tuttu ve birden bağırmaya başladı, sonra devrildi levent başladı yerde titremeye şimdi levente yardım etsemmi yoksa öyle beklemeye devam mı ediyim diye kararsız kaldım. Bekliycem dedim 1 dk kadar sürmedi leventin titremesi kesildi yerde yatıyo , Hocaya bir ara baktım hocanın başörtüsü gözlerini kapatacak kadar aşagiya inmişti, Hoca yüksek sesle dua okumaya başladı , tekrar gaz lambasının ışığı hareket etmeye başladı , sönücek gibi oluyo yada birden büyük bir aylıklık oluyo, birazdan levent hareket etmeye başladı ve leventin hareket etmesiyle hoca gittikçe ses tonunu yavaşlatarak içinden kısa bir süre daha okuyup, durdu ve gidebileceklerini söyledi. Herşey normal haline döndü gibi gözüküyodu, levent e su getirmemi söyledi gittim su getirdim . o anda hoca tepsiyi kaldırıp arkadaki incir bahcesine suyu döktü, bende levente iyimisin olum ne oldu diyorum , levent başladı ağlamaya , oğlum ne oldu söylesene diyorum, abi onlarla konustum e... isimli varlıkla konusmus ve ona beni istediklerini ikimizin dışarı çıkmasını ve beni alıp onu bırakacaklarını söylemişler levent bunları söylerken titriyo. Ben yutkundum , neden ben olduğumu anlamaya çalışıyom , olum ben kimseyle konusmadım nası gördün onları diyorum , bilmiyorum birden farklı oldukça aydıklık bi yere gittiğini ve çok kalabalık bir yer olduğunu söyledi, konuştuğun şey neye benziyo dedim hiç birinin suratını göremedigini kiminle konustunu bile bilmediğini söyledi
     Hoca yanımıza geldi çocuklar az şöyle geçip dinleyin dedi, dinliyorum hocam dedim el pençe oldum kadının karşısında , çocuklar bunların istediği kişi levent , siz gece mezarlığa gidip leventin anlaşmasını yapmışsınız dedi. Ben şaşkınlık içerisinde leventin gördüklerini söyledim , beni istiyorlarmış hocam levent böyle bişeyler görmüş dedim , oğul bunlar pek nadir doğru konuşur. Aslında Sana musallat oldukları için onuda sahiplendikleri için ikinizi istiyorlar ama aslında istedikleri kişi arkadaşın dedi. Birden neden sahiplensinler dedim bilmiyorum oğul bunu bile yapmak tehlikeyliydi , Sen artık rahat olabilirsin dedi , levent hiç konuşmuyo , dondu kaldı . peki hocam biz nasıl normal halimize döncez dedim, benım gücüm bunu yetmez bilesiniz, ama siz bir takım şeyleri öğreneceksiniz biraz daha dik durcaksınız, bir kişi var , öğrenin sizi anca kurtarır oğlum benim bir yardımcım gitti , onlarada günah dedi.

Türkiyede Yaşanmış Cin Ve Hayalet Olaylari 2 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin