Hoca bunu yeni yapmislar daha yagmur cok yagmamis zamaninda aldik,dedi. Hoca sabunu itina ile aldi,mendiline sardi cebine koydu. Tam kalkacakken orda yumurtanin icinden cikan eski kagit gibi bir kagit buldu. Uzerinde arapca benim adim yaziyordu. Babamda anladi hemen,hoca hizla dogruldu Allahin cezasi,Allahin cezasi deyip durdu. Mezarliktan cikmadi bir sure ayakta yere bakarak dikildi ve babama yumurtalari aldiginiz agac kovuguna gidelim dedi. Evin arkasindan mezarligin icinden dolasip o agaca gittik,kovugunda bisey yoktu. Hoca egildi elini agacin alt kismindan ust kismina dogru soktu elinde biseyi tuttugu belliydi. Cekistirip durdu alamadi,babama sen egil.oradakini cek kolum tam yetisemedi dedi. Babam kolunu.uzatti o oradaki seyi cektikce sanki benim ayagim uzuyor gibiydi. Hemen bana bisey oluyo ya dedim,durdular babamda birakti agactaki seyi,hoca elimi tuttu buz gibi olmus elin dedi. O yaz sicaginda elim.buz tutmustu resmen. Hoca babama birak diye bagirdi,babam tam egilip alacakken tekrar o sese babamda irkildi.bende. Hoca comeldi agac kovuguna elini acti dua eder gibi bisey okudu,bir 5-6 dakika bekledik tam elini kovuga sokmasi ile oradan kumastan yapilmis,cok ama cok cirkin cizilmis,gozleri yan yana degil.alt alta olan,kulaklari sivri ve geriye (ensesine yakin) ayaklari ters yonde bir bacagi kisa bir bacagi uzun ve kollari olmayan bir oyuncak bebek cikartti.
Bebegi eline aldi ve arkasina donup bana bakti. Bebegin gogus tarafinda beyaz bir yirtik cep gibi bir parca vardi. Hoca cebin sallandigini gorunce altini kaldirdi ve altinda cok karisik arapca tek bir kelime vardi. Hoca okumaya calisti ama okuyamadi,yazi yazi icine girmis gibi ne oldugu belli olmuyordu. Hoca eve gecip isikta bakalim okuyamiyorum dedi kalktik eve geldik. Annemden masanin uzerine ortu sermesini istedi,ortunun uzerine bebegi koydu sonra cebinden beze sardigi sabunu cikardi. Sabun bildigimiz beyaz bir sabundu ama kokusu eve yayildi hemen,cok pis kokuyordu nefesi daraltan ve aci bir kokusu vardi. Hoca bezden eline bulasan hafif islakligi silmek icin kalkti elini yikadi ve tedirgin tedirgin tekrar geldi. Oyuncak bebege de dokunmadi sabuna da oturup dusundu,hepimiz susuyorduk.masadan kalkip biraz yurudu ama yine kimseden cit cikmadi. Gozlerimizle hocayi izleyip durduk. Hoca masaya oturdu sonunda,beni yanina cagirdi bana arapca biseyler yazan bir kagit verdi. Okuyabilirmisin dedi,evet dedim. Elime aldim ama okuyamiyordum. Sanki.dilim tutulmus beynimde ne biliyorsam silinmis gibiydi,hoca bakti okuyamiyormusun dedi. Ben okumaya calistim yine sonra elimden aldi ben okuyayim sen tekrar et dedi. Ey tenhu zalime cinni dedi. Ben o an hocanin dedigi seyleri duyuyordum ama kulagimda zzzzz diye bir ses oluyordu. Okumaya kalkinca resmen dilim donmuyordu. Icimden diyorum agzim oynamiyordu.
Hoca okuyamiyorsun birak.dedi,devamini zaten okumadi hoca da bebegin cebindeki yaziyi isiga tutup bakti ama yine okuyamadi. O zaman net bir sekilde gordum ki aslinda bir yazi ve bir insan sekli karisikti.Harflerin uzantilari bogazina dolanmis bir insan figuru vardi o yuzden yazilarin okunmasi.olanaksizdi,cok karisikti. Hoca bu isi ben bilemedim bu nedir.anlamadim dedi. Babama birini tarif etti,bir kadini onu buraya alin gelin o da baksin dedi babam tanimiyordu kadini,hoca yarin gidelim beraber dedi. Sonra hoca sabunu okumaya basladi,sabunu okudukca nefesinin kurulugundan mi.bilinmez ama sabun suyunu cekiyor,kuruyordu. Cok uzun okudu inanin 1 saaten fazladir. Sabuna yaklasa uzaklasa okudu,sonunda 3 kere tu tu tu dedi ama tukurmeden,sonra sabunu.eline alip.kirmaya calisti kiramadi. Sabun kupkuru olmustu. Bana verdi masanin uzerinde dagitmadan kir dedi. Sabunu iki elimle tutup ayirdigimda sabunun icinden cikan sey,iste o sey benim boynuma yazilmis olan muskaydi.
Sabunun icinde ne ariyordu? Nasil sabunun icine girebilirdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiyede Yaşanmış Cin Ve Hayalet Olaylari 2 (Düzenleniyor)
HorreurBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar