Warning! This part have a steamy and scene sex! If you under age pls stay away from this part! Oh ya, this part have a new character! Draco Santos musuh ketat kepada Darius Savakis. Salam perkenalan dengan watak baru Draco Santos! Banyak kejutan bakal berlaku. Kalau nak tau kenalah baca story ni sampai ending! Dont forget add,vote and comment my story! Thx who support,vote and comment my novel. Thx so much guy's🐣🐣🐣🐣
Draco santos melemparkan, pandangan matanya ke arah luar tingkap bilik ofisnya. Kelihatan, dari jauh jalan raya agak sesak dengan berbagai jenis kenderaan berpusu-pusu ingin menuju ke destinasi masing-masing. Di dalam dunia yang serba maju ini, masing-masing sibuk mengejar kekayaan dan harta dunia sehinggakan adakalanya orang sanggup menjatuhkan orang lain semata-mata ingin mencapai tujuan mereka. Samalah seperti, Draco dia memang tidak boleh lihat Darius, musuh ketatnya itu melebihi dirinya. Apa saja projek yang ingin dilakukan oleh lelaki itu pasti diambil tau, olehnya. Namun apa yang lebih menyakitkan hatinya, Darius selalu akan dapat tendar projek yang lebih besar berbanding dirinya. Entah ilmu apa yang dipakai oleh, Darius sampaikan semua projek yang bernilai berjuta-juta ringgit akan jatuh ke atas tangannya. Draco terus mengenggam kuat buku lalinya sambil mengetip bibirnya dengan geramnya. Sial! Aku takkan biar kau dapat projek mega Jentayu Holding, tu! Desis hati Draco di dalam hatinya. Sedang asyik, dia mengelamun tiba-tiba interkom telefonnya berbunyi kedengaran terus suara Yvone setiausahanya, merangkap juga perempuan simpanannya menyapa halus ke halwa telinganya.
"Tuan Draco! Ada seorang wanita ingin bertemu dengan tuan Draco, sekarang!" Ujar Yvone sambil memanggil dirinya dengan panggilan tuan. Itu memang sudah menjadi perjanjian Draco dengan wanita itu supaya bersikap lebih profesional semasa berada di dalam kerja.
Terjungkit terus sebelah kening Draco apabila mendengar kata-kata Yvone sebentar, tadi. Wanita! Draco cuba mengingati sesuatu. Kristy! Lafaz Draco perlahan sambil mengarahkan Yvone agar menyuruh wanita itu masuk dengan segeranya.
Yvone terus, meletakkan semula gagang telefon sambil menatap terus ke arah wanita yang sedang berdiri dengan sombongnya. Cantik, persis seperti seorang model! Siapa dia? Kenapa dia nak jumpa dengan Draco? Berjela-jela persoalan mulai, menyesak masuk ke dalam mindanya. Entah mengapa, hati Yvone menjadi tidak senang dengan kehadiran wanita itu. Tiba-tiba saja hatinya dilanda, dengan perasaan cemburu. Yvone! Kau dah lupakah, bukan Draco selama ni anggap kau sebagai perempuan simpanannya saja! So, kau tak ada hak langsung nak ada perasaan cemburu dengan lelaki, tu! Bisikkan itu menyedarkan semula Yvone akan posisi dirinya di dalam hidup lelaki itu.
"Puan dah boleh masuk, sekarang!"
Menggelegak terus lubuk hati Kristy apabila mendengar setiausaha, Draco mengelarnya dengan panggilan puan. Issk! Suka-suka dia je nak panggil aku macam, tu! Apa aku nampak macam orang yang dah kahwin, kah? Memang buta juga mata perempuan, ni! Bebel Kristy di dalam hatinya. Dia kemudian, meletakkan tangannya ke arah meja sambil menundukkan sedikit wajahnya sehingga menyamai, dengan wajah Yvone.
"Excuse me, miss! Dont call me, puan because i tak married lagi!" Bisik Kristy dengan lembutnya sambil menghadiahkan jelingan tajamnya kepada wanita itu.
Tergamam terus Yvone apabila mendengar kata-kata yang keluar daripada mulut Kristy, itu. Sakit pula rasanya hati ni! Nasib baiklah, sekarang ni aku dekat ofis kalau dekat luar tadi memang kena juga perempuan jalang ni aku, kerjakan! Desis hati Yvone sambil menatap kelibat Kristy sehingga hilang dari balik pintu bilik Draco. Bitch! Maki Yvone di dalam hatinya sambil menyambung semula kerjanya yang terbengkalai sebentar, tadi.
Kristy mengerling sekilas, ke arah Yvone sebelum masuk ke dalam ofis Draco. Kalau setakat kerja sebagai, PA je tak payahlah nak berlagak dengan aku! Bisik hati Kristy sambil mengetuk pintu ofis Draco.
"Tok! Tok! Tok!"
Sejurus mendengar bunyi ketukkan pada pintu ofisnya, Draco segera membetulkan suit dan tienya. Sempat lagi, dia mengerling ke arah cermin yang berada disebelahnya ingin memastikan penampilan dirinya nampak lebih kemas dan berkeliber.
"Masuk!" Arah Draco sambil menatap ke arah laptopnya dan berpura-pura seperti sedang sibuk melakukan tugasannya.
"Hi, babe! Remember me, again!" Sapa Kristy dengan gediknya sambil melangkah perlahan-lahan ke arah Draco yang sedang menatap dirinya tanpa mengelipkan sedikit pun, matanya. peluang itu terus, diambil olehnya untuk mengoda lelaki berbangsa sepanyol, itu. Dengan sengajanya dia berjalan seperti, seorang model di hadapan lelaki itu. Sejurus, hampir dengan lelaki itu Kristy tanpa segan silunya segera melabuhkan punggungnya ke arah paha lelaki itu. Tergamam seketika, Draco dibuatnya. Hampir tersembul biji matanya apabila melihat lurah dada dan paha gebu Kristy yang sedang duduk di atas pahanya, itu. Draco terus telan air liur apabila melihat aksi, seksi dan mengoda Kristy itu. Peluh dingin terus, membasahi tubuh Draco! penghawa dingin yang berada di dalam biliknya itu tidak sedikit pun, dapat menghilangkan kehangatan yang sedang dirasakan olehnya pada ketika, ini. Draco mengetap geram bibirnya sambil melemparkan, senyuman ke arah wanita itu.
"Of course, i remember you! Tak ada lelaki yang boleh lupa bila lihat wajah, you!" Tutur Draco sambil membelai, dengan lembutnya bahu Kristy yang terdedah itu dengan sebelah tangannya. Matanya tidak beralih sedikit pun, dari terus menatap ke arah buah dada super big wanita itu. Kristy yang perasan, dengan tatapan nakal dan ghairah Draco terus tersenyum dengan sinisnya. Nampaknya, mangsa dah jatuh dalam perangkap, aku! Siapa sangka dia boleh menggoda dua lelaki sekaligus, di dalam hidupnya. Mengingatkan Darius menimbulkan terus senyuman di wajah Kristy. Dua-dua mat salleh pula, tu! Desis hati Kristy dengan bangganya. Draco yang sudah tidak dapat menahan ghairahnya terus saja, menyentuh dan meramas dengan kuatnya kedua-dua buah dada wanita itu dengan tangannya. Tersedar terus Kristy dari lamunan panjangnya seketika, tadi.
"Oh god, i want you so much Kristy!" Kata Darius sambil mencium lurah dada wanita itu dengan bibirnya.
"Ahh...kiss me again, Draco!" Rengek Kristy sambil membelai dengan lembutnya rambut Draco dengan tangannya.
Desahan halus Kristy menaikkan lagi ghairah Draco yang sedang membuak-buak, itu. Dia kemudian, mengalihkan bibirnya ke arah leher jenjang wanita itu, pula. Ciuman, gigitan dan jilatan lidah Draco bermaharajalela ke arah leher Kristy yang putih mulus itu.
"You smell so good, Kristy!" Tutur Draco sambil menghidu dan mencium leher dan bahu wanita itu dengan bibirnya.
"Draco, i think i want to make love with you!" Pekik halus Kristy yang sudah diamuk dengan ghairahnya sendiri.
Permintaan Kristy itu, memang sudah lama ditunggu oleh, Draco. Sejak seminggu, dia berkenalan dengan Kristy tidak seminit pun dia tidak memikirkan perihal wanita itu meskipun ketika berhubungan sex dengan Yvone, perempuan simpanannya itu. Nampak gayanya dia tidak perlu lagi nak membuang masa baik dia ikut saja kemahuan wanita itu. Dengan kasarnya Draco terus, mengangkat tubuh mugil Kristy lalu dibaringkan ke arah sofa. Dia kemudian, meluru segera ke arah pintu lalu menguncinya. Kristy pula hanya memerhatikan tingkahlaku Draco melalui, ekor matanya.
"Babe! Cepatlah i dah tak tahan, ni!" Rengek Kristy dengan gediknya sambil meliuk-lentukan tubuhnya yang sedang terbaring lemah di atas sofa.
Rengekkan Kristy menaikkan terus nafsu sex Draco yang semakin memuncak, itu. Perlahan-lahan dia melangkah ke arah wanita itu sambil membuka satu-persatu butang bajunya. Mujur suitnya sudah ditanggalkan sebentar, tadi jadi dia tidak mengambil masa yang lama untuk menanggalkan semua pakaiannya itu. Terpegun seketika, Kristy apabila melihat tubuh tegap milik Draco yang kelihatan agak berotot itu. Jelas menunjukkan yang lelaki itu gemar berkunjung, ke gym. Mata Kristy terus meneliti, tubuh Draco dari atas sampai ke bawah. Semuanya kelihatan, begitu sempurna. Kacaknya, dia! Puji Kristy sambil menghulurkan tangannya ke arah Draco.
"Come here, babe!"
Draco segera, meluru ke arah Kristy dan menyambut huluran tangannya lalu memautnya dengan begitu erat, sekali. Tatapan mata Draco terus menelusuri, ke seluruh tubuh Kristy yang sedang meliuk-lentuk itu. Sesekali, cuping telinganya mendengar desahan halus keluar daripada mulut wanita itu. Naik terus, ghairah Draco dibuatnya.
"You look so damn hot and sexy, Kristy!" Tutur Draco sambil mencium terus bibir Kristy dengan rakusnya. Kristy juga tidak mau, kalah dia turut membalas ciuman lelaki itu. Melihat Kristy membalas ciumannya dengan pantasnya juga Draco mengigit bawah bibir wanita itu dengan giginya. Terbuka terus bibir Kristy, dibuatnya. Draco tidak menyia-yiakan peluangnya itu, dengan pantasnya juga lidahnya terus menyusup masuk ke dalam mulut Kristy yang sudah pun terbuka akibat ulahnya seketika, tadi. Kini, lidah keduanya saling beradu. Masing-masing tidak mau mengalah, sehinggalah Draco menghentikan ciumannya barulah Kristy dapat menghelakan nafasnya yang tertahan sebentar, tadi.
"Draco! You kiss so, amazing!" Desah Kristy dengan nafas yang agak tercungap-cungapnya.
Terukir terus, senyuman di bibir Draco selepas mendengar pujian Kristy yang sedang membelai dengan lembutnya bibir dan hidungnya dengan jari-jari runcingnya yang agak panjang itu. Terbuai seketika, Draco dengan belaian lembut Kristy terhadap dirinya pada ketika, ini.Tidak salah rasanya, dia berkunjung ke kelab zouk seminggu yang lalu, dan disebabkan itulah dia dapat bertemu dengan Kristy. Wanita ini benar-benar membuatkan dirinya seperti berada di awang -awangan. Jika hendak dibandingkan dengan layanan Yvone memang bagai, langit dengan bumi.
"You too, amazing Kristy! You face, you mouth and you body! Everything you have it's turn me, on!" Luah Draco sambil membelai paha gebu putih mulus milik Kristy dengan sebelah, tangannya. Mengerang terus Kristy, dibuatnya.
Manisnya mulut, dia! Entah sudah berapa kali ayat itu digunakan oleh Draco untuk memikat hati para wanita. Agak-agaknya dia turn yang ke berapa! Makhlumlah, lelaki kacak dan kaya raya macam Draco ni pasti mempunyai, ramai teman wanita. Jangan-jangan betina sengal yang ada dekat luar tu pun pernah tidur dengan Draco! Teka Kristy di dalam hatinya sendiri.
Draco yang daripada tadi asyik, mencium leher dan lurah dada Kristy segera, menghentikan kegiatannya itu. Wajahnya segera, didongak ke arah Kristy yang kelihatan seperti sedang memikirkan sesuatu. Berubah terus raut wajah Draco apabila menyedari, hanya dirinya saja yang sedang teransang sebaliknya, wanita itu tidak memberikan tindakbalas langsung dengan sentuhannya. Gigi graham Draco terus berlaga sesama sendiri. Sial! Dasar pelacur, time dengan aku pun dia boleh nak berkhayal entah dengan jantan, mana?! Desis hati Draco dengan geramnya sambil bingkas bangun dengan segeranya dari terus menindih tubuh wanita itu. Memang pantang Draco kalau wanita yang ingin ditiduri olehnya, tidak menghiraukan dirinya. Kristy yang tersedar daripada lamunannya terus, mengerutkan dahinya apabila melihat Draco bingkas bangun dari menindih tubuhnya.
"Babe! You nak pergi mana, tu? Kita belum nak start pun, la...."
"I think you should go now, Kristy!" Pintas Draco dengan pantasnya sambil menuju ke arah pintu lalu membukanya.
Tergamam seketika, Kristy dengan pelakuan kurang ajar Draco itu. Apa salah dirinya sampaikan lelaki itu boleh berubah fikiran, pula? Isskk! Apasal, semua lelaki yang tidur dengan aku ni asyik, nak halau aku macam tu, saja? Terimbau semula, kejadian dirinya dihalau oleh Darius sesudah selesai, lelaki itu memuaskan nafsu dengan tubuhnya. Crazy! Semua lelaki sama saja, bila belum dapat mulut bukan main baik lagi tapi bila dah dapat mulalah, nak layan kita macam sial! Desis hati Kristy dengan geramnya sambil bangun daripada sofa dan membetulkan semula rambut dan pakaiannya yang beretakkan akibat, ulah lelaki di hadapannya itu sebentar, tadi. Setelah merapikan pakaiannya dia bangkit segera, daripada sofa lalu meluru ke arah Draco.
"Babe! Pleaselah, i...."Baru saja dia berniat ingin, mengatakan sesuatu Draco terus mencelahnya. Terkunci terus mulut Kristy, dibuatnya. Kristy, dont give! Dengan pantasnya juga dia terus memaut dengan eratnya lengan lelaki itu.
"I said leave, now!" Jerit Draco dengan kuatnya sambil menepis dengan kasarnya tangan Kristy.
"Okey, i pergi sekarang! But you kena ingat, one day you akan cari i juga! So, dont be snob mr, Draco!"
Sejurus mengungkapkan kata-kata itu, Kristy terus
beredar pergi daripada ofis Draco dengan wajah sebal dan geramnya. Draco pula hanya memerhati kelibat, Kristy sehingga hilang dari pandangan matanya. Setelah, memastikan wanita itu beredar pergi barulah Draco menyapa Yvone yang daripada tadi hanya memerhatikan, adegan pertengkarannya dengan Kristy.
"Yvone! Come to my ofis, now!" Arah Draco sambil mengenyitkan sebelah matanya ke arah setiausaha yang merangkap mistressnya, juga.
Berbunga terus lubuk hati Yvone sejurus, mendengar arahan Draco sebentar, tadi. Terbayang terus, ciuman dan belaian lembut lelaki itu apabila bersama dengan dirinya. Yvone! Kau fikir apa lagi, tu? Pergilah, cepat! Bisikkan itu menyedarkan semula dia daripada lamunannya. Dengan pantasnya juga Yvone bingkas, bangun daripada kerusinya lalu bergegas masuk ke dalam ofis Draco dengan perasaan girangnya.
YOU ARE READING
Dia pencuri hatiku.
Любовные романыnovel ini mengisahkan tentang dee aka deya seorang gadis tomboy yang terpaksa hidup sebagai gelandangan setelah melarikan diri dari rumah keluarga angkatnya. Dee tidak tahan dengan sikap ibu tirinya yang terlalu membenci dirinya. Semenjak hari itu b...