Warning: This part have a steamy sex and kises. If you underage. Pls....pls dont read this part. This part to mature and chessy for younger reader....This is for adult readar.... 🔯🔯🔯🔯🔥🔥🔥🔥💖💖💖💖
🌹🌹🌹🌹
Ursula Kartika terus menatap dengan perasaan sebaknya ke arah sekeping gambar yang mempapar, kan wajah ibu serta, dua adiknya Ikmal dan Nina. Sudah hampir sebulan dia tidak bersua, muka dengan mereka semua. Ya Allah! Kau temukan, lah aku semula dengan keluargaku! Aku terlalu merindukan mereka semua! Rintih hati kecil Ursula di sanubari hatinya sendiri sambil membawa kepingan gambar itu ke arah dadanya lalu, dipeluk dengan penuh eratnya. Dia seolah-olah sedang membayangkan dirinya memeluk ibu dan dua adik kesayangannya, itu. Terukir terus senyuman manis pada, bibirnya. Legalah sedikit hati Ursula apabila berbuat, demikian. Sekurang-kurangnya dapat, lah dia mengurangkan sedikit perasaan rindu yang tengah mengebu-gebu di dalam hatinya diketika, ini.
"Bang!!!"
Ursula yang masih leka melayan lamunannya sendiri tiba-tiba dikejutkan dengan bunyi hentakkan pintu bilik yang sengaja, ditutup dengan kuatnya. Kelam-kabut terus kepalanya ditoleh, kan ke arah pintu tersebut. Draco! Berubah terus riak, wajahnya apabila melihat kemunculan tiba-tiba lelaki itu. Sekilas, tatapan matanya di halakan ke arah jam yang terletak dengan eloknya di, tepi dinding. Waktu baru menunjukkan keangka jam 4.30, petang! Pelik? Biasanya, di dalam waktu-waktu begini, lelaki itu masih lagi berada, di pejabatnya. Yalah! Selagi jam itu, tidak menuju ke angka jam 2 pagi jangan haraplah dia dapat melihat batang hidung lelaki, itu. Apa tidaknya, hampir setiap malam Draco asyik, keluar saja daripada rumah dan tidak pernah ingin mengambil tau, sedikit pun keadaan dirinya. Terkilan, sungguh dia apabila melihat layanan dingin lelaki itu terhadap dirinya selama, ini.
"Ursula! Come hera, now!"
Sapaan tiba-tiba daripada Draco itu mengejut, kan terus Ursula Kartika daripada lamunan panjangnya sebentar, tadi. Laju sahaja, dia menolehkan wajahnya lalu, menatap tepat ke arah Draco yang sudah pun melabuh, kan pungggungnya di atas katil. Isskk! Apasal, pula muka dia nampak macam lebam, je? Dia bergaduh, kah? Berpusu-pusu persoalan terus menerjah masuk ke dalam akal pemikiran Ursula Kartika di saat, ini. Dengan kelam-kabutnya juga dia pantas mengatur langkah kakinya ke arah lelaki itu lalu, menyapa dirinya.
"Eeerr....Ke...napa dengan wajah tu...tuan Draco, tu?!" Tanya Ursula dengan riak, wajah terkejutnya sambil menyentuh lebam serta, luka yang berada di bahagian pipi dan celah bibir lelaki itu dengan tangannya.
"Adoi, sakitlah, !" Teriak Draco sambil menolak dengan kerasnya tangan Ursula daripada pipinya.
Tersentak seketika, Ursula apabila mendengar teriakkan kuat daripada Draco sebentar, tadi. Gila! Aku nak tolong dia pun kena marah, jugak? Kan, kah bagus kalau aku biar je dia, tadi! Bebel Ursula di dalam hatinya sendiri sambil membuang wajahnya ke arah lain. Yalah! Menyampah pula, dia melihat perangai berlagak dan sombong lelaki itu yang tidak habis-habis menyakitkan lubuk hatinya itu dengan kata-kata berbaur cacian serta, makiannya. Ah! Lantak, lah kau nak cedera, kah apa! Aku peduli, apa! Baik, aku blah dari bilik ni, sekarang! Cetus hati kecil Ursula di dalam benaknya sendiri sambil berniat, ingin beredar pergi dengan segeranya daripada bilik tidur, tersebut. Namun, baru saja tangannya ingin menyentuh ke arah tombol pintu itu tiba-tiba dia dikejutkan dengan suara garau Draco. Mati terus langkah kaki Ursula, dibuatnya. Perlahan-lahan dia membalikkan semula tubuh genitnya lalu, menatap tepat ke arah wajah serius Draco di saat, ini. Mak oi! Garangnya muka, dia! Macam nak telan aku, je! Bisik hati kecil Ursula sendiri sambil menguis-guis hujung jari-jemari kakinya ke arah lantai.
"Oi! Kau nak pergi mana pula, tu? Ambik cepat peti pertolongan cemas dalam rak kabinet yang ada dekat, dalam bilik air tu!" Arah Draco sambil menahan kesakitan pada celah bibirnya dengan meletakkan sehelai, saputangan.
Riak, wajah kesakitan lelaki itu menimbulkan perasaan simpati serta, bimbang di dalam hati Ursula diketika, ini. Hilang terus semua perasaan marahnya sebentar, tadi. Kesian, pula aku tengok dia, ni! Isskk! Dengan siapalah agaknya dia ni, bergaduh? Jika di tengok dari kecederaannya agak teruk, jugak! Desis hati kecil Ursula sendiri. Draco yang perasan wanita nerd itu masih tercegat berdiri di hadapannya sekali lagi, menyapa dirinya. Kali ini nada suaranya sengaja, ditinggikan.
"Oi, perempuan! Yang kau tercegat lagi depan aku ni macam kayu tunggul dah, kenapa? Pergilah, ambik cepat peti pertolongan cemas tu, sekarang! Aku tengah sakit, ni!"
Mendengarkan teriakkan kuat daripada Draco itu membuatkan Ursula jadi serba tidak kena, dibuatnya. Tergopoh-gopoh terus Ursula meluru dengan segeranya, ke dalam bilik air, itu. Selang beberapa minit kemudian, dia melangkah keluar semula sambil membawa bersamanya peti pertolongan cemas yang diinginkan oleh Draco seketika, tadi. Dengan pantasnya jugak, dia terus duduk bersimpuh di hadapan lelaki itu dan terus mengeluarkan ubat antiseptic, plaster serta kapas untuk membersihkan luka-luka kecil yang terdapat di bahagian pipi dan celah bibirnya dengan perlahan serta, lebih berhati-hati. Bukan apa takut kalau buat cepat sangat boleh membuatkan kecederaan lelaki itu boleh menjadi parah, pula. Isskk! Tak sanggup pula, dia hendak menanggung risiko yang menjadi penyebab kecederaan Draco bertambah serius disebabkan kelalaian, dirinya.
"Eerr.....tu..an Draco! Sa...saya nak lap luka tu dengan ubat, ni! Kalau tu...an as...asyik, ber...ge...rak, je bila sa...saya nak siap bersih dan ba...lut luka, tu?!" Tanya Ursula dengan suara gugupnya sambil menahan kepala lelaki itu dengan tangannya.
Membahang terus hati Draco apabila mendengarkan bebelan daripada Ursula seketika, tadi. Wajah jelita wanita itu terus di tatap dengan pandangan tajam dan bencinya. Damn! Berani betul perempuan nerd, ni tanya soalan macam-macam dekat aku, ni! Memang nak kena jugak dengan lempang aku ni, karang! Desis hati kecil Draco sambil menyambar terus pergelangan tangan wanita itu lalu, ditarik ke arah dirinya.
"Hei, kau dengar sini baik-baik Ursula! Kau jangan nak tambahkan lagi sakit aku ni, dengan bebelan bodoh kau tu! Cepat! Sapu ubat dan balut luka aku ni dengan plaster, sekarang!"
Tersentak, seketika Ursula apabila ditengking sebegitu, oleh Draco. Bukan setakat, tersentak tubuh mugil dan genitnya jugak, turut tersembam ke arah dada bidang milik, lelaki itu. Mujur tadi, dia sempat menstabilkan posisi tubuhnya. Kalau tidak, memang terempuk juga buah dadanya itu, dibuatnya.
"Eerr...ba...baik! But, can you let me go now my hand, tuan Draco?!" Pinta Ursula dengan wajah cemas serta, perasaan paniknya apabila menyedari, tubuhnya yang terlalu rapat dengan lelaki itu sedikit sebanyak menjadikan dia tidak berapa selesa apabila berada terlalu hampir dengan lelaki yang berjiwa keras serta, berhati batu itu. Pelbagai, andaian buruk mulai, bermain-main di tangkai hati Ursula diketika, ini.
Draco yang perasan dengan perubahan wajah Ursula di waktu ini terus tergelak dengan lucunya di dalam hatinya sendiri. Kelakar jugak perempuan ni, aku tengok! Baru tengking sikit macam tu dah, terkejut! Lemah semangat, betul! Ejek Draco di dalam hatinya sendiri sambil berpura-pura membuat muka garang dan berlagak di hadapan, satu-satunya wanita yang berjaya mengetuk pintu hati lelakinya yang tertutup semenjak, putus bersama Jenny, bekas kekasih hatinya itu. Ursula yang pelik, melihat Draco hanya mendiamkan diri serta, tidak memberikan sebarang respon dengan permintaanya sebentar, tadi terus tertanya-tanya sendiri di dalam benaknya sambil menyapa sekali lagi ke arah lelaki itu.
YOU ARE READING
Dia pencuri hatiku.
Romansnovel ini mengisahkan tentang dee aka deya seorang gadis tomboy yang terpaksa hidup sebagai gelandangan setelah melarikan diri dari rumah keluarga angkatnya. Dee tidak tahan dengan sikap ibu tirinya yang terlalu membenci dirinya. Semenjak hari itu b...