Bab 53 mature content(18)sx

31.2K 200 2
                                    

Warning: 🔯This part have a steamy sex,rape and violence. If you underage pls dont read this part.🔯


                                       🌹🌹🌹🌹🌹
    

     Dee merasakan pernafasannya bagai, kan terhenti apabila mendapati dirinya sedang berada di dalam dakapan Darius. Tubuhnya terus dipeluk dengan begitu erat sekali oleh, lelaki itu. Tidak ada ruang langsung untuk, dia menggerakkan tubuhnya walaupun sedikit. Melihatkan, reaksi wanita itu Darius terus tergelak dengan lucunya di dalam hatinya. Dia dapat merasakan Dee mesti tengah bengang dengan dirinya. Dia ingat senang nak lepaskan diri dari tangan, aku! Ini Darius, lah! Desis hati Darius dengan perasaan bangga dirinya. Dee yang mulai, rimas berada di dalam pelukkan lelaki mat salleh itu segera, menyapanya.
   "Sampai bila tuan Darius nak peluk saya, ni?!"
   Darius yang sedang mengelamun terus dikejutkan dengan sapaan tiba-tiba daripada Dee, itu. Wajahnya segera, di kalihkan ke arah gadis tomboy itu. Bertembung terus tatapan mata, keduanya. Agak lama juga, mereka berdua saling bertukar pandangan. Ada debaran yang muncul di dalam dada Dee sejurus, menatap ke arah mata biru milik lelaki yang turut menatap ke arah wajahnya, itu. Ini bukan kali pertama dia merasakan keadaan ini sejak, dipertemukan dengan lelaki mat salleh itu dadanya sentiasa berdebar dengan kencangnya setiap kali, dia menatap ke arah mata biru milik lelaki itu.
   Dee adakalanya, bingung kenapa dia boleh ada perasaan semacam ini dekat, Darius. Tetapi dia tidak dapat menafikan, lelaki yang sedang mendakap dirinya ini memang seorang yang kacak dan macho. Bukan setakat fizikalnya yang hebat reputasi dirinya sebagai, seorang ceo dan pemilik Hotel Heritage yang berstatus lima bintang itu menjadikan dirinya begitu sempurna, sekali. Tidak  hairanlah, kalau Darius boleh diketegorikan sebagai lelaki idaman setiap wanita. Tetapi tidak bagi diri, Dee. Bukan itu yang dicari dalam diri seorang lelaki. Baginya cukup sekadar, lelaki itu boleh menerima diri dan keluarganya seadanya itu sudah memadai, bagi dirinya. Namun, dia tidak menafikan, wang dan harta benda penting di dalam kehidupan yang serba moden ini. Tetapi dalam mencari harta dunia ini biarlah bersedarhana, sahaja. Inilah perinsip hidup yang diamalkan, olehnya. Bersederhana di dalam segala, hal. Darius yang dari tadi pelik, melihat Dee seolah-olah sedang memikirkan sesuatu segera menyapa gadis tomboy itu.
    "Oi! Yang kau termenung ni, apasal?!"
    Pertanyaan tiba-tiba Darius itu mengejutkan terus Dee daripada lamunan panjangnya sebentar, tadi. Perhatiannya terhala semula kepada lelaki itu, yang masih lagi ralit merenung ke arah wajahnya. Merah padam terus raut wajah Dee apabila di renung sedemikian, oleh Darius. Dengan gugupnya dia terus memulai, bicaranya "Eerr...sa...cu...ma teringat...kan papa saya, sa...ja!" Ujar Dee sambil mengalihkan wajahnya ke arah lain. Dia tidak mau, terus menatap ke arah wajah Darius.
    Darius yang tau, Dee menipu dirinya terus mencengkam dengan kasar wajah gadis tomboy itu lalu, di dekatkan ke arah wajahnya.
    "Hei! Perempuan! You think i am, stupid? Aku tau, kau tipu aku sekarang, ni! Baik kau cakap sekarang, kau tengah fikir jantan mana, ni?!" Herdik Darius dengan wajah berangnya sambil mengetip bibirnya sendiri. Entah, mengapa hati kecil Darius tiba-tiba saja diserang dengan perasaan cemburu yang amat sangat bila memikirkan, gadis tomboy itu bersama dengan lelaki lain. Pelik! Semasa bersama dengan Gloria tidak pula dia berperasaan begini.
    Tindakan kasar tiba-tiba daripada Darius itu amat, mengejutkan diri Dee. Bagai, kan ingin remuk rasanya rahang wajahnya akibat, cengkaman kuat tangan lelaki itu. Posisi wajahnya yang terlalu hampir dengan wajah Darius membuat, kan dirinya menjadi serba tidak kena. Debaran di dadanya semakin, laju. Jantungnya seolah-olah ingin, keluar melompat daripada dadanya. Ya Allah! Kenapa dengan aku, ni? Kenapa dada aku boleh berdebar sekencang ini bila aku berhadapan dengan lelaki mat salleh, ni? Perasaan apa, kah ini? Berjela-jela persoalan mulai, menyesakkan pemikiran Dee.
    "Jawablah cepat soalan aku, tu! Kenapa kau, diam?!" Sergah Darius sambil memaut bahu Dee dengan kasarnya.
    Tersentak terus, Dee apabila disergah secara tiba-tiba oleh Darius. Berterbangan terus semua lamunan panjangnya seketika, tadi. Tubuhnya terus terhuyung-hayang ke arah depan dan belakang dek, pautan tangan kekar Darius ke arah bahunya, itu. Dee yang geram dengan sikap Darius itu terus menolak kedua-dua tangan lelaki itu daripada terus memaut ke arah bahunya.
    "Isskk! Tuan Darius ni dah kenapa, huh? Tiba-tiba nak jelouse, pula? Kalau betul pun saya fikir lelaki lain apa kaitan, dengan tuan Darius?!" Bentak Dee dengan wajah sebalnya.
    Terjegil terus, biji mata Darius apabila mendengar jawapan yang keluar daripada mulut gadis tomboy, itu. Amarahnya yang semakin reda, memuncak semula. Dengan sekali tarik sahaja, tubuh Dee terus terdorong ke arah dada bidang milik, lelaki itu. Mujur kedua-dua tangannya sempat, menahan ke arah dada Darius jika tidak memang tersembam juga dadanya dekat dada lelaki tu.
    "Siapa cakap tak ada, kaitan? Semua benda yang jadi sekarang ni berkait dengan diri, engkau! Amboi! Banyak cantik muka kau, boleh pula buat-buat lupa! Bukan kau, kah penyebab aku putus tunang dengan Gloria?!" Tengking Darius dengan wajah tegangnya.
   Dee yang rimas, Darius asyik menyalahkan dirinya penyebab hubungannya dengan Gloria terputus terus naik hantu. Abis dada lelaki itu ditunjal-tunjal dengan hujung jari telunjuknya.
    "Asyik-asyik nak sebut pasal, Gloria! Kalau tuan Darius masih cintakan Gloria pergilah kejar dia dekat UK, tu!"
   Tercengang seketika, Darius apabila melihat keberanian gadis tomboy itu menunjal-nunjal Dada bidangnya dengan jari telunjuknya. Emmm....boleh tahan! Kuat juga jari dia tunjal dada aku, ni! Sakitlah juga! Desis hati Darius sendiri.
   "Woi!...Woi!...Dah! Kau jangan nak lebih-lebih pula, kau ingat dada aku ni punch bag kau, kah?!" Herdik Darius dengan kuatnya sambil mencengkam pergelangan tangan Dee dengan tangan kekarnya.
    Terhenti terus, tunjalan Dee apabila pergelangan tangannya kini dicengkam dengan eratnya oleh Darius. Meringgis kesakitan terus dia, dibuatnya. Dee cuba juga melepaskan pergelangan tangannya namun, Darius menguatkan lagi cengkaman tangannya sambil tersenyum dengan wajah sinisnya.
    "Lepaskan tangan saya, tuan Darius!" Arah Dee dengan wajah geramnya sambil terus berusaha melepaskan tangannya dari terus berada di dalam cengkaman tangan lelaki bermata biru, itu.
    "Ha!...Ha!...Ha!...Itu, lah tadi bukan main lagi kau berlagak kuat dekat depan aku! Ni, aku baru cengkam sikit pergelangan tangan kau macam ni dah rasa sakit! Lembik betul!" Ejek Darius sambil melepaskan semula pergelangan tangan Dee daripada cengkaman tangannya.
    Sejurus, melihat pergelangan tangannya dilepaskan oleh Darius, Dee terus menarik nafas dengan perasaan leganya sambil mengusap perlahan-lahan pergelangan tangannya yang membiru akibat, cengkaman kuat tangan lelaki itu sebentar, tadi. Sedang dia asyik, mengusap pergelangan tangannya tiba-tiba sahaja tatapan matanya terus tertancap ke arah wajah lebam dan celah bibir Darius yang berdarah. Timbul terus perasan simpati di dalam hatinya. Secara spontan, dia terus melap darah yang mengalir dari celah bibir lelaki itu dengan tangannya. Terkedu seketika, Darius apabila melihat reaksi wanita itu. Sentuhan jari gadis tomboy itu menyapu lembut darah yang mengalir keluar dari celah bibirnya perlahan-lahan. Terbuai seketika, Darius dibuatnya.
    "I like you hands, so soft like a silk!" Bisik Darius dengan lembutnya sambil mengenggam erat dan mencium tangan Dee dengan bibirnya.
   Tergamam seketika, Dee apabila melihat tingkahlaku Darius di saat, ini. Terlebih lagi bila menyedari, tangannya kini sedang berada di dalam genggaman tangan lelaki, itu. Bukan setakat, genggam siap cium lagi. Gila siot!
    "Isskk! Apa ni, tuan Darius! Lepas, lah tangan saya!" Pekik Dee dengan wajah merah padamnya lalu menarik semula tangannya daripada genggaman tangan lelaki itu.
    Terperanjat beruk terus Darius apabila mendengar pekikkan kuat Dee sebentar, tadi. Bingit juga telinga Darius, dibuatnya. Isskk! Perempuan tomboy ni, aku baru nak ambik feeling sikit! Dia dah memekak, pula! Potong mood aku, je! Bebel Darius di dalam hatinya sendiri.
    "Oi! Tak payahlah nak histeria sangat aku cium je, tangan kau tu bukan nak buat apa pun!" Tutur Darius sambil menjegilkan matanya ke arah Dee.
   "Alah! Tuan Darius bukannya boleh nak percaya, sangat! Bukannya saya tak kenal dengan perangai miang tuan Darius tu!" Perli Dee sambil tersenyum dengan lebarnya.
    What? Dia panggil aku miang! Amboi! Bukan main celupar juga mulut perempuan, ni! Tak padan dengan tomboy, perangai macam mak nenek mulut dia asyik pot! Pet! Pot! Pet! Je daripada, tadi! Getus hati kecil Darius sambil menatap sekilas, ke arah Dee yang sedang membetulkan balutan kain pada dadanya yang agak terlondeh akibat, pergelutan mereka berdua seketika, tadi. Kesempatan itu terus diambil oleh Darius memerhati kemulusan dan bertapa putih dan gebunya kulit wanita, itu. Matanya terus menelusuri perlahan-lahan ke arah wajah, leher, dada, perut dan paha gadis tomboy itu. Terserlah, terus kejelitaan dan keseksian Dee di hadapan matanya.  Gulp! Tanpa sedar Darius menelan air liurnya sendiri dek, terlalu terpesona dengan kecantikan asli yang ada pada diri gadis tomboy yang sedang berada di hadapan matanya, itu.
   Dee yang perasan dengan tatapan pelik Darius terus berasa tidak selesa berada terlalu hampir dengan lelaki itu. Menyedari, mata Darius masih lagi tertuju ke arah lurah buah dadanya secepat kilat, juga dia terus menyilangkan kedua-dua tangannya ingin menyembunyikan lurah buah dadanya dari penglihatan liar mata lelaki mat salleh, itu.
    "Kenapa tuan Darius tengok saya macam, tu?!" Soal Dee dengan wajah takut-takutnya.
    "You look so hot and sexy!"
    Selepas mengatakan yang demikian, Darius terus meluru ke arah Dee dan terus menindih tubuhnya dengan tubuh sasanya. Entah mengapa, perasaan ghairah tiba-tiba sahaja menguasai, diri Darius. Nafasnya, menjadi tidak teratur. Tangan Darius ligat, mengelus perlahan ke arah paha Dee dan melarikan tangannnya lalu menarik dengan kuat balutan kain yang menutupi bahagian buah dadanya itu. Tersembul terus kedua-dua buah dada besar milik, Dee di hadapan mata lelaki, itu. Gulp! Darius terus menelan air liurnya sendiri. Pandangan matanya tidak lepas langsung menatap ke arah bukit besar yang sedang membusung di hadapan matanya, itu.
     "Tuan Darius ni dah, kenapa? Dah kemaruk sex sangat, kah? Sampai dengan saya yang tomboy ni pun tuan Darius nak stim juga?!!" Jerit Dee dengan wajah berangnya sambil menutup kedua-dua buah dadanya dengan tangannya.
    Mendidih terus, hati Darius apabila mendengar jeritan Dee itu. Laju sahaja tangannya melayangkan penampar ke arah pipi mulus wanita, itu. Terdiam terus butir bicara Dee, dibuatnya. Kini, telinga Darius terdengar esak tangis gadis tomboy itu.
    "Shut up, and stop crying!" Jerit Darius secara tiba-tiba sambil mencekik kuat leher Dee dengan kedua-dua tangannya.
    "Tu...an Dari...us, le...pas!" Rayu Dee diselangi, dengan esak tangisnya. Kelakuan lelaki itu amat, menakutkan dirinya.
   "Fine! Aku akan lepaskan leher kau, sekarang! But you must stop crying, now!" Arah Darius sambil menundingkan jari telunjuknya tepat ke arah wajah Dee.
   Kerana takut diapa-apakan oleh lelaki itu Dee segera, mengesat airmatanya dan menghentikan tangisannya. Dia kemudian, berniat ingin bangun namun tubuhnya dibaringkan semula oleh Darius ke atas katil. Terkejut terus dia dengan tindakan tiba-tiba lelaki itu. Dia cuba menolak tubuh Darius dari menindih tubuhnya tetapi usahanya itu hanya menemui, jalan buntu.
    "Tolong! Jangan ap...."Belum sempat, dia hendak menghabiskan percakapannya Darius terus mencium bibirnya. Tergamam terus Dee, dibuatnya. Melihat, Dee sudah tidak meronta lagi Darius terus mencium bibir gadis tomboy itu dengan rakusnya. Tangannya pula, mengelus lembut ke arah dada, paha dan kemaluan Dee yang masih lagi tertutup dengan seluar dalamnya, itu.
    Sentuhan tangan Darius menimbulkan sensasi yang luarbiasa pada diri Dee. Perasaan ini begitu, asing bagi dirinya. Oh god! Desah Dee di dalam hatinya sendiri. Dia tidak mau, melihat lelaki itu bersorak riang sebab berjaya membuatnya teransang dan mengerang.
   Darius yang perasan gadis tomboy itu tidak memberikan sebarang respond dengan sentuhan tangannya terus tersenyum dengan sinisnya. Oh! Kau tahan stim kau, ya! Nevar mind, aku ada cara lain nak buat kau stim! Bisik hati kecilnya sendiri sambil menyusupkan tangannya ke dalam seluar dalam Dee lalu, meraba perlahan-lahan kemaluannya dan menggentel clitoris wanita itu. Tidak cukup dengan itu, jari Darius turut menjolok in and out ke dalam lubang vajina Dee.
     "Ah!...Ah!...Darius!" Desah Dee perlahan sambil mengeliatkan tubuhnya meliuk-lentuk dek, terlalu teransang dengan belaian lelaki itu. Dee sebenarnya, mengutuk dirinya sendiri kerana tidak mampu menahan perasaan ghairah yang sedang mengebu-gebu di dalam dirinya di saat, ini. Dia juga berasa jijik dengan dirinya yang tidak ubah seperti, perempuan murahan.
    Desahan halus gadis tomboy itu membangkitkan terus, nafsu sex Darius. Dengan perasaan ghairahnya bibir gadis tomboy itu terus dilahap dengan rakus, olehnya. Dee yang pada mulanya menolak ciuman Darius akhirnya, turut terbuai sama. Reaksi daripada Dee itu, menambahkan lagi nafsu Darius. Kini, lidahnya pula meneroka bebas ke dalam mulut Dee. Sesekali, Darius menggigit kuat bibir gadis tomboy itu. Terjerit kecil terus Dee, dibuatnya. Peluh ghairah semakin, membasahi tubuh keduanya. Darius semakin mempercepatkan lagi jolokkan jarinya ke dalam lubang vajina Dee. Baru sahaja, dia ingin menjolok lebih dalam lagi lubang vajina itu jarinya tiba-tiba terhalang dengan selaput dara Dee. Nampaknya, gadis ni masih suci lagi! Tersungging terus senyuman lebar di raut, wajah Darius.
    "Oh!...Darius...!" Erang Dee dengan kuatnya. Daya kesedarannya semakin hilang. Meskipun, Dee cuba menahan ghairahnya dia sebenarnya, betul-betul terbuai dengan sentuhan lelaki itu.
    Sejurus, mendengar erangan kuat Dee sebentar, tadi batang Darius secara spontan terus menjadi tegang dan dia memerlukan perlepasan dengan kadar segeranya.
    "Hold on, babe! I will give you pleasure, now!" Bisik Darius tepat ke arah cuping telinga Dee sambil membuka zip seluar jeansnya lalu menanggalkan dengan cepatnya. Selepas menanggalkan seluar jeansnya itu, Darius terus mengusap batangnya perlahan-lahan dengan tangannya manakala, sebelah tangannya lagi sibuk menggentel kedua-dua puting Dee silih berganti.
    Dee pula terus mendesah perlahan sambil, mengigit bibirnya sendiri. Sedaya upaya dia cuba memperlahankan desahannya agar tidak diketahui, oleh Darius yang dirinya begitu, menikmati belaian tangan lelaki itu ke atas tubuhnya.
    "Babe! Please open you eyes, now!" Desah Darius sambil mempercepatkan lagi usapan tangannya pada batangnya itu.
   Dee yang dari tadi asyik, menutup matanya terus membuka semula kelopak matanya itu apabila diarahkan oleh, Darius sebentar, tadi. Dia kemudian, menghalakan tatapan matanya ke arah lelaki mat salleh, itu. Alangkah terperanjatnya dia apabila menyedari, Darius sudah tidak mengenakan lagi sebarang pakaian maupun seluar di atas tubuhnya pada ketika, ini. Terbeliak terus, biji matanya!  Mulutnya juga terkunci dek, terlalu terkejut dengan penampilan lelaki itu. Buat pertama kali di dalam hidupnya  dia melihat, lelaki dewasa berbogel. Pelbagai, perasaan terus menyelinap masuk ke dalam hatinya. Darius yang perasan dengan wajah terkejut wanita yang berada di hadapannya, itu terus tergelak sendiri di dalam hatinya.
    "Did you like what you see, babe?!" Soal Darius sambil melangkah semula ke arah Dee.
   Dee tidak menghiraukan langsung pertanyaan daripada Darius, itu. Dia sebaliknya, begitu asyik memerhatikan tubuh six pack milik lelaki itu melalui, ekor matanya. Tiba-tiba tatapan matanya terhala ke arah alat sulit Darius yang kelihatan, agak besar dan tegang itu. Muncul terus, perasaan takut di dalam dirinya. Secara spontan, dia terus menutup kedua-dua kakinya tetapi niatnya itu sempat dihalang oleh Darius. Melihatkan tindakan lelaki itu, dia terus menjadi panik dan cuba melepaskan dirinya.




Dia pencuri hatiku.Where stories live. Discover now