Güçlü olmalıydım ne olursa olsun aglamamaliydim. Kalbim göğüs kafesime sigmayacak kadar acırken yapabileceğim tek şey güçlü olmaktı. Zorlukla kalkarak annem beni görmeden odama çıkıp hazırlandım. Madem o beni bir oyunun parçası yapmıştı onun için vazgeçtiğim her şeyi geri kazanmalıydım. Bu durumda bana iyi gelebilecek tek şey adrenaline olmalıydı. Kalkıp gizlice evden çıkıp yol üzerindeki ilk bara girdim. Uç aydır uzak kaldığım bu hayat şu an midemi bulanırıyordu. Ağır sigara ve içki kokusuyla midemi sakinleştirip pis havayı ciğerlerime doldurdum. Bara yaklaşarak barmenin dikkatini çekmek için elimle bara vurdum. Bana dònerek çapkın bir gülüş attı.
"Ne istemiştin hayatım". Bu sözle onun kafasını patlatmak istesemde keyfimi bozmasına izin vermeyip votka dedim. Bardağıma doldurduğu votkayı kafam dikip doldur dedim. "Hızlıyız sanırım". "Seni ilgilendirir mi?".
Kahkaha atarak dolu kadehi uzattı. "Burada yenisin sanırım". Bu sefer kahkaha atan bendim. "hayır bence sen yenisin beni tanımadığına göre". "Kimsin bakalım güzelim". "Bilmek istemezsin". Arka arkaya içtiğim her içkide onu terslesemde inatla vazgeçmiyordu. Bir an sonra eğilip ciddi bir şey sòyleyecek gibi fısıldadı. "Telefonunuz çalıyor sanırım 50 ci filan bu durumda bir erkekten kaçıyorsun yada feci bir sapığın var".
Telefonu sessize alarak bir duble daha içtim. Kimin umrundaydı ki artık nasıl olsa herşey bir oyundu. Bir anda omzumda hissettiğim elle ürperıp hızla arkamı dönüp beni tutan eli büktüm. "Hey hey sakin ol kızım benim". Tanıdık yüzü görùnce elini bırakıp önüme döndüm. Gelen Melih'ti, lisedeyken birkaç çete işlerine ve uyuşturucuya bulaşmıştık ve daha sonra yapabileceği en kötü hatayı yapıp bana aşık olmuştu. Şu anki haliyle çekici bir erkek sayılırdı kimi kandırıyorsun taş çocuk hatta kaya. Iç sesim hep sapıklık yapmak zorunda hissetmese olmazdı sanki. Kısa bir bakışla onu süzdüm. Ruslara benzeyen bembeyaz tenine tezat kömür gözleri ben burdayim diye bağırıyordu. Saçlarî aynı koyulukta siyah bedeni onu tanıdım tanıyalı kaslıydı. Üzerindeki beyaz dar kesim t-shirt ve kısa siyah şortuyla oldukça atletikti.
"Seni görmeyi beklemiyordum" dedim şasırmış. "Bende seni" dedi sevimli bir aksanla. Barmen içkimi tazeleyerek Melih'e döndü. Kardesim bu sert kızdan uzak dur bence". Melih ona dönerek "Neden?" dedi. "Bilmem ona sor beni çok zorladı". Melih içten bir kahkaha atıp cevap verdi. "Beni son 6 yıldır zorluyor". Sohbet sohbeti açarken saat 3 olmuş el altìndan esrar ve kokain satmaya baslamistik. Hep satmış hic kullanmamistim, ve kullanmayacaktim, bu sadece isti.
Bardan yarí sarhoş çıkarak arabama bindim. Melih beni zorla bìrakmak istesede sadece gidip bir yerde uyumak istiyordum. Deniz kenarìna çekerek telefonuma baktìm. Cidden 50 den fazla arama ve mesaj vardì.
Hepsini góz ucuyla okuyup silerken bir mesajda takìldìm.
Sezarin evine gidiyorum seni ne olursa olsun bulacaģìm ...Iste simdi her sey ortaya cikacakti. Sezar yerine annemi görünce tepkisini merak ediyordum. Hemen eve gitmeliyim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Sevgilim
ChickLitOlması gereken yanlış zamanda oluyorsa, söylenmesi gerekenler soylenmiyorsa, yaşanılan her şeyi bir kenara atın. Atın çünkü anlamı yok körü körüne bağlanmanın , anlamı yok içten içe bir aşkı yaşamanın, çünkü aşk dolu dolu yasaninca güzel, çünkü aşk...