Bu bòlùm istek ùzerine Gòkmen'in ağzından ;
Eve geldiğimde annem bir hışımla evden çıktı, önemli bir işi olması lazımdı. Evde yanlız olmanın rahatlığıyla uzun bir duş alıp lig maçlarını açtım. Melissa hala ses çıkarmıyordu. Bende çok baskı yapmamak için mesaj atmasını beklemeye karar vermiştim. Arabada uyurken gizlice çektiğim fotoğrafına baktım. Uyuduğu zaman gözüne düşen saçları uzun kirpikleriyle bir melek gibiydi. O asi kabına sığmayan kız uyurken öyle masum savunmasız dı ki dokunmaya kiyamazdim.
Maç bittiği zaman dayanamayıp onu aradım, açmıyordu. Ilk başlarda banyoda olduğunu düşündüm fakat üçüncü arayıştan sonra endişelenmeye başladım. Saat geçtikce arkası kesilmeyen aramalarıma ya da mesajlarıma tek bir cevap bile yoktu!. Artık korkudan çok öfke bedenimi ele geçiriyordu. Evde miydi yoksa disarda mı, bıraktım dediği işe geri mi dönmüştü ya da en kötüsü su an baska bir erkekle olduğu için mi telefonuna bakmiyordu?. Hayır o öyle biri değildi ne olursa olsun yalan söylemez yada ihanet etmezdi. Gerçekten etmez miydi?. Ağhhhhh neler düşünüyorum sevdiğim kadın bu düşünceleri duysa beni hemen terk ederdi...
Saat gece 2 olmuş hala ses yoktu, onu bulabileceğim hiç bir şey aklıma gelmiyordu. Ne evini ne ailesini hatta soy adını bile bilmiyordum. Bazen hayal mi kurdum diye düşünüyorum bu kız belkide sadece hayalimin bir parçası. sonra o masum fotoğrafa bakarak hayal olamayacak kadar gerçek diyordum.
Sabrımın sınırlarına ulaştığımda onu ne olursa olsun bulmaya karar verdim. Onu bulabilmemin tek yolu en azından onun kim olduğunu bilen birine ulaşmaktı. Sezar'ın evine giden yolu düşündüm. Şimdi çıksam yirmi dakikaya ordaydım ve o kesin onun nerede olduğunu biliyordur. Üzerime bir şeyler gecirip hızla evden çıktım. Abimin arabasını gizlice alıp gitmeyi planlıyordum ki annem aynı sinirle eve dòndü.
Gòz göze geldiğimiz anda beni yine otoriter tavırla yanına çağırdı ayaklarım sürüyerek yanına gittim. Daha ağzımı açmadan yüzüme yediğim tokatla başım yana dönmüş, tokatin acısı yavaş yavaş yüzüme yayılmıştı.
"Bir daha seni o kızın yanında görürsem emin ol herseyini alır seni ve o piç abini sefil batakliginiza geri yollarım.". Ben sakinleşmek için derin nefesler alırken o konuşmasina ayni saldirganlikla devam etti. "Duydun mu beni geri zekalı?. O kızdan uzak duracaksin".
Zorlukla konuştum. "Belki varlıklı yada terbiyeli bir kız değil ama onu seviyorum anne, ondan vazgeçmemi isteme". Annem yüzünü burusturup yakama yapıştı. "Aptal....O kız senin gözünü kör etmiş, yalanlarına bu kadar kolay mı kandın, seni sevdiğini mi sanıyorsun, seni bir piyon olarak kullanıyor.".
"Ne demek istediğini anlamıyorum". Gerçekten aklım karışmış tı. "O fakir dediğin kız aslında senide benide satın alır salak oğlum, aklınca intikam alacak yosmam, bak sana ilk ve son kez sòylüyorum ondan ve ailesinden uzak dur yoksa herşeyimizi kaybederiz".
Konusmama devam etmeden kapıyı açıp eve girdi. Aklımda sözleri yankilanirken düşünüyordum, bu kız kimdi?... Elime telefonumu alarak son mesajımı attım artık ne olursa olsun onun kim olduğunu bulacaktım.
Sezarın evine gidiyorum ne olursa olsun seni bulacağım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Sevgilim
ChickLitOlması gereken yanlış zamanda oluyorsa, söylenmesi gerekenler soylenmiyorsa, yaşanılan her şeyi bir kenara atın. Atın çünkü anlamı yok körü körüne bağlanmanın , anlamı yok içten içe bir aşkı yaşamanın, çünkü aşk dolu dolu yasaninca güzel, çünkü aşk...