Postavy

2.3K 120 21
                                    

Mike Leroy - píši Já (Hanka124)

Mike, sedmnáctiletý hybrid s vlasy rudými jako krev, který má díky svému starostlivému bratrovi velmi naivní pohled na svět. Všichni jsou na všechny hodní, a když náhodou ne, jeho velký brácha to vyřeší. Je to totiž drsnej kočičák, který pracuje jako policista.
Mike měří 165 centimetrů a rád se mazlí a hraje si se vším a s každým, ale nejraději se svým bráchou Louisem.
Když byl ještě malý kocourek, spadl do vodní nádrže a nebýt Louise malém se utopil, proto se bojí se vody a neumí plavat.
Vždycky, když je středa a neděle, to jsou koupací dny, musí s ním Louis být v koupelně a hlídat, aby se Mike skutečně namočil a umyl, má to s ním hold těžké.
Mike má Louise moc rád a obdivuje ho, ale v poslední době jakoby bylo něco špatně.
Mike se dostává do období vzdoru, a tak si za Louisovými zády udělá profil na seznamce. Jak jinak by si mohl najít svou polovičku, když ho Louis nenechá nikam jít samotného a všechny odhání. Copak je to fér?

Louis Leroy - píše Tiktakbum

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Louis Leroy - píše Tiktakbum

Louis, mladík se světle růžovými, snad až lehce fialovými vlasy, nikdy nepatřil mezi malé obyvatele planety Země. Jeho výška je něco přes 180 centimetrů a i jeho vlasy nejsou nikterak krátce střiženy. Během studia míval vlasy dlouhé až skoro po zadek, kvůli práci si je však zkrátil a nyní mu v jemných vlnách dosahují až k útlým ramenům.
Jeho práce je náročná a mnohdy nebezpečná. Přesto jej však z jisté části naplňuje. Policistou se ale stal hlavně kvůli svému milovanému bratříčkovi, pro jehož ochranu a pohodlí je schopen obětovat naprosto vše. Již odmalička se snažil svého brášku chránit před vším, co by mu jen mohlo zkřivit vlásek na jeho roztomilé hlavičce. Toto nebezpečí bylo a je bohužel reálné. Oba bratři patří mezi hybridy a tato skutečnost není nijak veselá. Alespoň pro Louise ne.
Zpočátku svého mládí býval bezstarostný, hravý a důvěřivý. Nedovedl si představit, že by měl někomu ublížit a své ouška i ocásek nosil vždy hrdě všem na očích. To se změnilo ve dne, kdy jej přepadli, zbili a pokusili se jej unést. Tomu bylo naštěstí zabráněno, i tak se ale z usměvavého a bezstarostného Louise stal někdo jiný. Osoba, která už vidí vše jen a pouze v kruté realitě tohoto zkaženého světa. Právě proto se rozhodl stát se policistou a zaslíbil se i tomu, že nikdy nedopustí, aby se jeho bráškovi stalo něco podobného jako jemu, nebo snad ještě něco horšího. Současně mu to dává šanci pomáhat i jiným.
K dalším změnám kromě změny v myšlení patří i jeho chování. Už nikdy nejedná bezstarostně, už nedůvěřuje lidem a rozhodně nenechává nic náhodě, to se vztahuje i ke snaze vše předem naplánovat. Uvolněný je jen v přítomnosti brášky, jinak je ostražitý a málokdy se usmívá. Ponechává si na tváři nicneříkající výraz, který by někomu mohl přijít i nepřátelský. Také ovládá sebeobranu, má skvělou fyzičku, rozumný úsudek a při střelbě jen výjimečně mine cíl.
K té nejhlavnější změně, nebo spíše změně, která šla na první pohled spatřit, patří skrytí skutečnosti, že je hybrid.
Naučil se schovat ouška i ocásek před okolním světem, neukazuje je ani před svým bratrem, pouze když je naprosto klidný a spokojený, a to bývá obvykle při mazlení.
Důvod skrytí jeho identity se dá přisoudit jak k získání vážnosti u policii, tak k obyčejnému strachu. Stal se na ocásek i uši velmi citlivý, stále má v živé paměti, jak jej za tyto části lidé tahali a on už nikdy nechce prožít něco tak moc bolestivého.
Tuto schopnost skrýt části svého těla ztrácí ale v momentě, kdy je rozrušený, rozčílený, jednoduše když se jeho pocity vystupňuje a on se nedovede ovládat.
Ke svému bratříčkovi se vždy chová mile, přátelsky, starostlivě, dává mu veškerou svou lásku, někdy je však až příliš ochranářský a paranoidní. Pouze jeho bratr ví, že Louis je pod tou ledovou slupkou velmi citlivý a křehký.
Z této stránky jej ale zná skutečně jen jeho bratr. Pro ostatní je to skvělý policista, který se však příliš nebaví a není ani trošku přátelský a milý. Též je o něm znám fakt, že jeho bratr je hybrid, o Louisovi to opět ví jen jeho bratr a lékař, který je však vázán mlčením.
Kromě lásky, kterou pociťuje ke svému bratru, si i Louis ve svých dvaceti čtyřech letech nedávno uvědomil, že se nejspíše zamiloval do svého kolegy. V jeho přítomnosti je šťastný a před spaním Louisovy myšlenky patří jen a pouze jemu. Nikdy by si ale netroufl vyznat se mu či jinak naznačit své pocity.

Zaslepeni (Nedokončeno) Kde žijí příběhy. Začni objevovat