Louis a Oliver: Tiktakbum
Federico a Mike: Já (Hanka124)
Mike:
„Já vím, promiň, ale já ho o to poprosil. Kdybych přišel za tebou, neměl bys překvapení." Mumlu a...
„Jsem si jistý." Řeknu pevně, odtáhnu se mírně od Oliho hrudi a podívám se mu do očí.
„A, a, v období já, já už nechci žádné prášky. Žádné hračky, chtěl bych je prožívat s tebou." Dodám a radši sklopím oči. Třeba se mnou Oli mé období trávit nechce... Ani se nedivím, minule jsem mu tolik ublížil...
Nejistě se mu zhoupnu na klíně a natáhnu se pro polibek.Fed si užívá sladkého bezvědomí po těžké sázce.
Oliver:
„Se mnou?" řeknu polichoceně a jemně jej políbím. I když to, co se stalo, už opakovat nechci. Přisaju se na jeho rty.
Jsou sladké a měkké, tak jako pokaždé.
„Budu se snažit, aby to bylo to nejhezčí, co jsi zatím zažil," zašeptám, než jej položím pod sebe. Tu děsnou košili jsem z něj už stáhl, takže už se koukám jen na to hezké. Přes látku košilky jej pohladím po pravé bradavce a současně jej kousnu do krku.
„Jsi tak krásný," zavrním a rukou sjedu k jeho rozkroku.Mike:
„Já vím," špitnu než mě povalí pod sebe.
Sundá ze mě Louisovu košili a já tu teď ležím jen v té tenké průhledné látce, která mi kryje asi jenom už lehce vzrušený klín.
Dotýká se mě, jakobych se měl každou chvíli rozbít.
A pak z ničeho nic se mi zakousne do krku, skoro tak jak to plánuju udělat já. Tuší to, když mi teď sám opečovává pokousané místo na krku polibky?Ruce se mi automaticky přesunou na jeho záda a proklínám to oblečení, co má na sobě.
Vjedu mu levou rukou do vlasů a držím si Oliho hlavu u svého krčku.
Pravou rukou šátrám po knoflíčcích jeho saka a košile.Oliver:
Vím, co pro něj znamená kousnutí do krku a já mu chci tohle všechno co nejvíce zpříjemnit.
Po chvilce laskání se trochu odtáhnu, abych se mohl svléknout. Při tom jej ale stále líbám. Je to obtížné, ale nehodlám se nechat připravit o žádný okamžik.
„Miki," zamručím mu do rtů a nechám jej, aby mi hladil boky. Byl bych radši, kdyby hladil něco jiného, ale teď stačí i tohle. Ovšem jen na chvíli.
Přejedu rukou po jeho vzrušení.
„Jsi tak krásný."Mike:
Pořád dokola opakuje, že jsem krásný, asi bych se kvůli tomu normálně červenal, ale teď jeho slova vnímám jen okrajově. Jediné, na co zvládnu myslet, je jeho ruka na mém vzrušeném penisu.
Slatně mňoukám a snažím se Oliho co nejvíce i sám dotýkat. Jeho mírně vypracované svaly na zádech se napínají a já do nich zatínám prsty.
„Oli..." Mňouknu obzvlášť hlasitě, když mě něco zastudí na konečníku. Oliver mě musí umlčet polibkem, aby na nás Fed s Louisem nepřišli...
Začnu se různě prohýbat a třít se o Oliho naběhlý poklopec.Oliver:
„Shhh," tišil jsem jej a pomalu jsem do něj zasouval první prst. Samozřejmě jsem použil lubrikant, bez něj bych si to ani nedovolil.
Svými ústy jsem tišil jeho stehy a postupně jsem přidal i druhý prst. Na přípravě jsem si hodlal nechat dát hodně záležet. Nic jej nesmí bolet.
Druhou rukou jsem mnul jeho ocásek a tím jsem se jej snažil i uklidnit.Mike:
Jakoby celé mé tělo hořelo a brnělo zároveň. Mít v sobě Oliho prsty je zvláštní, ale takový já nevím...všední pocit? Jakoby do mě prostě patřily a byly mou součástí.
A k tomu ještě to masírování ocásku na TOM místě. Myslím, že se brzy zblázním.
Pánví se čím dál tím víc vybízím jeho prstům a vzdychám mu do úst.
Ach, Oli... Je to tak zatraceně skvělé, ale chci víc. Nechci jeho čtyři kmitající prstíky, ale přímo hořím touhou po Oliverovi juniorovi.
ČTEŠ
Zaslepeni (Nedokončeno)
Short StoryDva hybridí bratři, každý úplně jiný, jak zvládají svůj život plný nástrah? Mají komu věřit? A pokud ano, opravdu jim věří? Najdou každý svou lásku nebo se o ni sami připraví? Pro jednoho je život pohádka a druhý vidí všude jen nebezpečí, jak jen s...