Louis a Oliver: Tiktakbum
Federico a Mike: Já (Hanka124)
Fed:
Kousl mě do krku, on mě doopravdy kousl do krku! Co to znamená?Koukám na ostatní v pokoji, kteří zase nevěřícně koukají na Louise. I ten doktor, který se teď tváří víc než naštvaně.
„Vážně byste už měli jít!" zavrčí a donutí mě i Olivera couvat.Mike:
„Vážně bych tu mohl přespat? " rozzáří se mi oči. Mohl bych tu zůstat s Louisem.
Tomu kousanci se začnu neuvěřitelně smát. To snad není možný, on si ho fakt označil. Tak jak to dělají zamilovaní hybridi svým doživotním partnerům.
Ale reakce obou doktorů stála za to. Oliverovi se údivem otevřela pusa a ten druhej se vyděsil a celý zrudl.
Hned na to Olivera a Feda vyhnal na chodbu. Když se nedíval, strčil jsem Louisovi do ruky fotku, tak aby ji našel jen on, a pak seskočil z postele.„Hezky se mi o brášku starejte, já přijdu zítra a donesu si nějaké věci na to přespání." usměju se a oběma jim zamávám, i když vím, že Loui už spí.Oliver:
Takže je to pravda? Já ani nelhal? Louis Federica doopravdy miluje? Je to ale logické. Vždyť i to, jak na něj reaguje, je usvědčující.
Ten blbec nás ale vyhodil na chodbu a já se naštvaně posadil na sedačku. Náladu mi trošku zvedl pohled na naprosto zmateného Federica.
„Ten kousanec asi jen tak nezmizí, " řekl jsem jen tak mimoděk, ale bylo to vlastně i varování.
Kousl jej z lásky, a kdyby si snad Fed chtěl něco začít s hybridkou nebo tak, nepochodí. Je to vlastně pro ostatní dost odpuzující a člověk, co je do toho zasvěcen si s ním taky nic nezačne. Pokud má alespoň nějaké morální zásady.
„Řekl bych, že to zmizí tak po týdnu, " prozradil jsem mu. Do té doby si ale nejspíš nevrzneš.
„Miki," zvednu se, jakmile se ve dveřích objeví to malé kotě.
„Jdeme teď domů? "Louis:
S cuknutím jsem se probudil. Byla noc a mně byla zima. Zachumlal jsem se víc do deky. Byl jsem ulepený. Udělal jsem se ze spánku? Zahanbeně jsem si promnul obličej. A co jsem to vlastně udělal? Nedovedl jsem si nic vybavit, ale něco mě příjemně hřálo u srdce. Jen kdybych věděl co.
Fed:
Sedím na chodbě a držím se za krk, stále nechápu, co to má znamenat...„To, je mi jasný, ale co ho to popadlo?" co když se doopravdy zbláznil?"
Když se k nám přidá i Mike, vydáme se po cestě k němu domů.Mike:
„Přespím tu až zítra, musím si sem donést pár věcí." obeznámím je se situací. Oba dva si oddechnou a vyrazíme domů.
„Ale je to fajn doktor, že? Stará se o Louiho dobře." usměju se na Feda v tramvaji, když mu díky setrvačnosti skončím na klíně.
Oliver i Federico nesouhlasně zamručí a já se zamračím.
„Ale ten kousanec se Louimu povedl, pak se na něj musíš u nás podívat do zrcadla, máš ho úplně uprostřed a jsou tam hezky vidět všechny zoubky. Taky bych takový chtěl." obdivuju Fedův krk a dílo svého bráchy.
Doufám, že se mi ten můj taky tak povede, až si někoho najdu...Oliver:
Pořád se mi moc nezamlouvá, že tam bude spát, ale je to lepší, než aby tam přespal dnes.
„Ale nezbláznil, jen si tě asi spletl se svou přítelkyní, " pronesl jsem jednoduše.
„Ten doktor. Něco se mi na něm nezdá a Mike má pravdu. Ten kousanec je doopravdy dokonalý," rozesmál jsem se na celé kolo a společně s nimi jsem se vydal k Mikovi domů. K mé velké radosti Federicovo utrpení neskončilo.
Když jsme totiž čekali na tramvaj, stála tam s námi moc hezká dívka. Hybridka asi s leopardem, prostě pořádná kočka. Ti dva se na sebe usmívali a vypadalo to, že se i znají. Jakmile se k ní však Federico přiblížil a asi jí cosi navrhl a ona spatřila jeho krk. Oh bože.
Bez váhání mu dala facku s tím, jaký to je prasák a odkráčela.
Otočil jsem se na Mika.
„Myslíš, že mu někdy dojde, proč se to stalo? "
ČTEŠ
Zaslepeni (Nedokončeno)
Short StoryDva hybridí bratři, každý úplně jiný, jak zvládají svůj život plný nástrah? Mají komu věřit? A pokud ano, opravdu jim věří? Najdou každý svou lásku nebo se o ni sami připraví? Pro jednoho je život pohádka a druhý vidí všude jen nebezpečí, jak jen s...