Louis a Oliver: Tiktakbum
Federico a Mike: Já (Hanka124)
Federico spí.
Mike:
„Super, dlouho jsem ji neviděl, Lou říká, že je moc násilná, takže jsem ji viděl jen dvakrát." vysvětlím Oliverovi a uvelebím se na něm tak, abych dobře viděl na velkou obrazovku televize, na kterou Oli pustil Mulan.
„Moc se mi líbí ty písničky a ten konec," natěšeně mňoukám.
Nevím, jestli to viděl, nebo ne, tak mu nemůžu všechno prozradit, to prý nikdo nemá rád.Louis spí.
Oliver:
Spokojeně jej objímám kolem pasu a sem tam jej prostě políbím na krk, nebo pod ouško.
„Dlouho jsem ji neviděl, ale je to moc hezká pohádka," řeknu v polovině a víc si Mikiho natisknu na svůj klín. Nepřítomně jej hladím po bříšku a bezmyšlenkovitě zpívám spolu s ním při chytlavých písničkách.Mike:
„Hezky zpíváš... " pochválím Olivera a vysunu se na něm výš, abych lépe slyšel ten krásný hlas.
Spolu zpíváme písničky spolu s Mulan a jejími kamarády.
Pak ale přijde velmi bojová a napínavá scéna, po které všichni zjistí, že Mulan je vlastně holka.
„To nechci vidět... " zapištím a schovám hlavu do Oliho hrudníku a zacpu si uši.
To, jak ji tam nechají, je moc smutné. Nechat zraněnou dívku, která jim zachránila život, samotnou v takové zimě uprostřed hor? To se přece nedělá.
Ještě že jim to na konci všem nandá a dokonce získá i srdce kapitána Čenga, nebo jak se jmenuje...Oliver:
„To spíš ty," zasměju se chraplavým smíchem a trošku se rozkašlu. Znaveně se protáhnu a když pohádka skončí, tak Mikiho svalím vedle sebe. Rukou mu vklouznu pod tričko na hruď, kde jej hladím a rty mu pusinkuji krk.
„Měli bychom jít na kutě, kotě. Je už pozdě a od Louise bychom dostali vynadáno." Upozorním jej a spokojeně zaznamenám, že mi ocásek obmotal kolem nohy.Mike:
„Já? Já ne..." začervenám se a spokojeně vrním, protože ví, kde mě má hladit, aby mi to bylo víc než příjemné.
„Dobře." vzdychnu.
Jaký je vlastně den? Není koupací den? Určitě ne a pokud ano, tak nevadí, když se na to zapomene...
Obtočím kolem Oliho ruce, nohy i ocásek a položím mu hlavu na hrudník, kde mu tluče srdíčko.
„Nesmím Louiho znovu rozzlobit, takže dobrou noc."Oliver:
To, že kdyby nás Louis vidět, tak to pravě by jej rozzlobilo, mu nezdělím. Raději si jej víc namáčknu na sebe a spokojeně se pro sebe usmívám.
Tohle bude nejlepší noc za poslední dny. Mám rád takové to tulení v noci. Probouzením se společně. Je to prostě dokonalé.Louis:
Ráno mě probudím v posteli sám, jen z koupelny slyším téct vodu. Převalím se a usměju se nad myšlenkou jeho včerejší péče.
To bych si nechal líbit a ne málo. Stále nahý jsem se vypravil do koupelny. Fed byl ve sprchovém koutě a zrovna si umýval vlasy.
V tichosti jsem za ním proklouzl, obmotal mu ruce kolem boků a políbil jsem jej na krk.
„Dobré ráno, opilče."Mike spí přitulený k Oliverovi a trošku mu slintá na hrudník.
Fed:
Když se ráno vzbudím, tak chvilku netuším, co se děje, jelikož ležím v Louisově náruči.
On je nahý, usmívá se a všude po pokoji se válí prázdné flašky od chlastu.
Jakmile se vzpamatuju, tak se opatrně vymaním z Louiho objetí, políbím ho na čelo a jdu se do koupelny nějakým způsobem zprovoznit.
Zrovna si umývám vlasy, když se kolem mě obmotají dvě silné ruce.
„Dobré ráno, " usměju se a otočím se k Louimu čelem.
„Jak ses vyspal? Doufám, že máš lepší náladu než včera a že mi odpustíš, nebo si už odpustil mé blbé kecy. Jsem hold blbec a nerad bych se o tebe tolik dělil, promiň." vychrlím ze sebe a sebevědomě si ho k sobě přitáhnu blíž.
„Máš pravdu, proč se tak k Mikimu chováš nechápu, ale doufám, že to jednou pochopím." povzdechnu si a pevně ho obejmu.
„Jen tě upozorním, že je dost možný, že po tom, co tě uvidím mazlit se s Mikim, tak se budu chtít taky mazlit, jako fakt hodně moc... " olíznu mu ucho a zmáčknu mu zadek.
ČTEŠ
Zaslepeni (Nedokončeno)
Short StoryDva hybridí bratři, každý úplně jiný, jak zvládají svůj život plný nástrah? Mají komu věřit? A pokud ano, opravdu jim věří? Najdou každý svou lásku nebo se o ni sami připraví? Pro jednoho je život pohádka a druhý vidí všude jen nebezpečí, jak jen s...