59.

514 64 5
                                    

Ahojky, máme tu kapitolu na víc 😉 Doufám, že někomu třeba zlepší den, když už je dnes to pololetí vysvětčení.

Louis a Oliver: Tiktakbum

Federico a Mike: Já (Hanka124)

Mike:

Vážně se to děje? Vážně před Oliverem ležím nahý, vzrušený a s penisem v jeho puse? Vážně se toto děje a ani jeden nejsme pod vlivem žádné látky nebo období? Vážně to přijde teď tady na tom starém gauči?
Jeho ústa mě laskají na jednom z nejcitlivější místě na mém těle a já nemůžu jinak, než slastně příst, kňourat a sténat, to všechno dohromady.
Je v tom, co dělá, tak dobrý. Ani nevím jak a už se ode mě odtáhne s pusou plnou mě. Kdy jsem se vlastně udělal?
Cítím se tak uvolněně, tak krásně, jakoby bylo vše v pořádku. A já toužím po jediném. Taky mu dopřát ten pocit a zkusit jej pojmout do úst...

Oliver:

Ústa mi zalila ne moc příjemná chuť, ale vše jsem spolkl a otřel jsem si ústa. Ten pohled na něj mi za ty útrapy ale stál.
Divoce oddechoval, byl zpocený a mírně v omámení přivíral oči. Natiskl jsem se na něj a jazykem a drobnými kousanci jsem začal dráždit jeho bradavky.
Nehodlal jsem mu dát ani chvilku oddychu.
Při tom jsem jednou rukou sjel k jeho zadečku, kde jsem mnul místo, kde mu vyrůstal ocásek.
Stále nedovedu uvěřit tomu, že ho tu mám. Jen pro sebe, bez možnosti, že by nám to někdo překazil a on, vše dělá dobrovolně.
Vůbec jsem jej nemusel do ničeho nutit. Sám ochotně spolupracoval a to vědomí mě vzrušovalo o to víc. 

Mike:

Zase mě vzrušil, už zase, je to vůbec možné? V nestřežený okamžik, kdy jsem jej překvapil kousancem do ucha, nás přetočím a já zůstanu sedět na jeho břiše.
„Teď to zkusím já, jo?" Špitnu a otočím se tak, aby měl výhled na můj zadek, zatímco mu sundám kalhoty.
Trošku se mi klepou ruce, ale není to vidět, teda dokud nemám Olimu sundat i boxerky.
Vážně to chci udělat? Co když udělám něco špatně a ublížím mu?
Až přehnaně opatrně přejedu po velkém obrysu jeho chlouby zakryté rudou látkou.
„Můžu?"

Oliver:

Ještě se ptej, problesklo mi hlavou, když se zeptal na tak nesmyslnou věc.
„Ano, prosím," zachraptěl jsem a vzrušením jsem se celý otřásl, když mi konečně stáhl boxerky a vystavil tak můj penis jeho horkému dechu.
Nedočkavě jsem se zavrtěl a alespoň jsem v rukou tiskl jeho zadeček.
Trochu jsem se nadzvedl, takže jsem měl jeho zadek u obličeje a rovnou jsem jazykem poškádlil jeho dírku. Tohle bylo naprosto jiné od toho, co se stalo během jeho období. To, co se tehdy stalo bylo strašné, ale teď?
Tlumeně jsem zasténal, když jsem ucítil jeho jazyk na svém žaludu.
„Neboj se, Miki." Zamručel jsem mu do pokožky, než jsem mu na pravé půlce udělal další cucflek.

Mike:

Moc nevím, co dělat, a jeho jazyk na mé a v mé dírce mi vůbec nepomáhá.
Snažím se si vybavit různé pohyby, co dělal Oli, ale moc mi to nejde. Ale už něco udělat musím, tak mu olíznu ten jeho velký rudý žalud.
Prvně jej olizuju jako lízátko, a když se osmělím, tak si to zkusím zasunout do nejdál do pusy.
Odpovědí na to mi je prudké vydechnutí a zastavení Oliho jazyku.
Okamžitě se odtáhnu.
„Udělal jsem něco špatně? Ublížil jsem ti?" Stáhnu ouška blíž k hlavě a otočím se na něj.

Oliver:

„Ne, pokračuj," poručím si.
„Děláš to skvěle" Jen hrozně pomalu.
„Nepřestávají." Nasliním si mezitím pořádně prst a opatrně zkusím, jestli jej zvládne. Šlo to překvapivě naprosto snadno a já tak i bez problémů našel jeho prostatu, kde jsem jej začal dráždit. Při tom jsem sám své steny nedržel nijak zpátky.
Užíval jsem si to plnými doušky a dával jsem mu to patřičně najevo. 

Zaslepeni (Nedokončeno) Kde žijí příběhy. Začni objevovat