17.

699 84 5
                                    

Ahojte, mám pro vás překvapení, MartinaFryov0 nakreslila další fanart a geniálně zobrazila, fotku, kterou v minulé kapitole Mike přinesl Louisovi do nemocnice. Vystihla to přesně tak, jak jsem to myslela, když jsme to s Tiktakbum psaly. Ještě jednou moc děkujeme.❤😘

Louis a Oliver: Tiktakbum

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Louis a Oliver: Tiktakbum

Federico a Mike: Já (Hanka124)

Oliver:

Moc jsem nad tím nepřemýšlel. Začal jsem šplhat na strom a snažil jsem se chytit toho odporného šmejda. Podařilo se mi jej chytit za nohu, ale on mě jednoduše začal kopat do obličeje a mně brzy tekla krev. Koutkem oka jsem zahlédl, jak Mike padá a Federica stojí dole s roztaženýma rukama.
Prosím, chyť ho. Alespoň něco dnes neposer.
Tak moc jsem se soustředil na ty dva, že jsem nezpozoroval opravdu silný kopanec, kterému jsem se nedovedl vyhnout. Spadl jsem na zem jako pytel hrušek, ale jeho jsem stáhl sebou. Dopadl přímo na mě a já si vyrazil dech.
„A co ty, ty jsi taky kočička? " vyprskl jsem mu krev do obličeje a jemu se to pravděpodobně nelíbilo, protože mě silně udeřil pěstí.
„Kde je ta kočka!" rozječel se a vstal. Motavým krokem se rozeběhl k Mikimu, ale to už zasáhl Federico. S námahou jsem se posadil a přiložil jsem si ruku na nos.
„Miki? Miki, jsi v pořádku?" s námahou jsem vstal a objal jsem jej. „Už je dobře, nikdo ti neublíží, slibuju," mumlal jsem. Docela se mi točila hlava.
„Mám ti něco ošetřit?" doopravdy jsem se neuměl rvát.

Louis:

Znuděně jsem koukal na televizi. Nemohl jsem usnout a Will mi tak zařídil televizi. Dál jsem přepínal na další programy, až jsem zůstal šokovaně hledět na jakýsi porno kanál, kde byli dva chlapi a ten jeden tomu druhému strkal vibrátor do zadku a současně se tam snažil nacpat i svůj penis. S děsem v očích jsem to rychle zase přepnul. Co to sakra? Dveře se otevřely a já sebou cuknul. Tváře mi hořely studem. Mohl něco slyšet? Will se totiž tvářil strašně divně, takové uculování a já byl v koncích.
„Asi půjdu spát, "kníkl jsem. 

Fed:

Mike padal, padal ze stromu dolů a já s tím nemohl nic udělat...
Rychle si stoupnu pod něj a snažím se ho chytit, je to o fous, ale zvládnu to a malého Mikeho sevřu ve své náruči.
Nemám ho u sebe ale dlouho, jelikož Oliver strhnul toho ožralu ze stromu a teď se hnal k nám.
„Tobě to nestačilo!" okřiknu ho a jednou ranou ho pošlu omráčeného k zemi.
Mike mezitím s Oliverem seděl na lavičce a já zavolal kamarádovi na záchytce, aby sem někoho poslal.

Zaslepeni (Nedokončeno) Kde žijí příběhy. Začni objevovat