Louis a Oliver: Tiktakbum
Federico a Mike: Já (Hanka124)
Louis:
„To ti řekl? Vždyť já ti to říkám pořád," poškádlím jej a víc jej přivinu k sobě.
„Myslím, že bych jim k obhajobě nedal prostor," řeknu upřímně, ale to, že bychom se na to podívali hezky pohromadě není zas tak špatný nápad.
„Tak jim to navrhni a podle toho se rozhodneš, já totiž netuším, jestli se na to podívat nebo nepodívat." Začnu mu okusovat ouško a tím se uklidňuju.
„Federico tvrdil, že spolu nespali, ale co jiného mohli dělat? Nejspíš o mně mluvili a určitě ne v dobrém." Jen ta myšlenka mě bolí.Oliver:
Konečně se vydám hledat Feda a najdu ho až na záchodě v opravdu špatném stavu.
Podepřu jej a dopravím jej zpět do kuchyně. Současně se modlím, aby mi nepoblil podlahu.
Na jeho značku mu přiložím ledový obklad a začnu hledat prášek. Nevidím to poprvé. Označení lidí nese výhody i nevýhody a tohle je jedna z těch velkých nevýhod. Jeho podvědomí ví, že Louisovi ublížil a za to jej jejich spojení skoro až trestá.
Tento trest trvá jen asi pár hodin a poté značka začne mizet, už bez problémů a bez bolesti, neboli dojde k přerušení jejich spojení. Ale to se děje jen málokdy. Obvykle stačí jen obklad, nebo, například u kočičích hybridů, stačí sliny partnera.
Feda ještě trochu proplesknu.
„No tak. Je to už dobrý. Hlavně zhluboka dýchej. Na tu nahrávku se nepodívají, ano? Nic se nestane. "Fed:
Skoro nevnímám, točí se mi hlava a stále mám pocit na zvracení, i když už nemám, co zvracet...
Vím jen, že je u mě Oliver že jsem něco spolknul a že mě něco příšerně studí na krku.„Co...se...to...se...mnou...dě... je?" pokusím se zeptat potom, co se párkrát zhluboka nadechnu.
Než mi Oliver stačí odpovědět, do kuchyně vskáče Miki s otázkou, jestli se na TO video nepodíváme večer všichni spolu.
V tu chvíli se mi zatmí před očima a já začnu padat do neznáma.Mike:
„Od tebe jsem na to zvyklý..." mňouknu a stydlivě se usměju.
„Dobře, převléknu se půjdu jim to říct. A určitě o tobě nemluvili škaradě, jen se určitě smáli a vymysleli blbosti, uvidíš. " mrknu na Louiho, pořádně ho obejmu a pak vyskočím na nohy.
Lou mi ukáže, kde máme věci, pomůže mi je dostat do pokoje a pak se konečně převléknu z toho smradlaváho oblečeni, pod kterým možná i hniju... Ne, dobrý, jsem jen zpocenej.
„Klucí? Podíváme se pak spolu na ten kamerový záznam? Já i Lou bychom se na něj chtěli podívat... " řeknu, když vejdu do kuchyně.
Náhle se ozve rána a Federico sebou práskne o zem.
„Lou!" křiknu vyděšeně. V tu chvíli za mnou stojí Louis a při pohledu na Feda ztuhne.Louis:
„Federico!" rozeběhnu se k němu a přitáhnu jej k sobě.
„Lásko, lásko." Do očí se mi nahrnou slzy.
„Co je to s ním?" otočím se na Olivera, ale on začne cosi mumlat o spojení a o výčitkách.
Já ale potřebuju vědět, jak udělat, aby byl zase v pořádku.
Nakonec podle rady Olivera mu zase začnu olizovat kousanec a šeptám mu uklidňující slova.
„Miláčku." Ani si neuvědomuju, že má ouška i ocásek jdou vidět. Teď je nejdůležitější Fed.
Stalo se mu to kvůli mně?
„Slibuju, že se na to nepodívám, prosím, Fede."Oliver:
Bylo toho na něj moc a když přiběhl Miki. Měl jsem dojem, že to sekne i se mnou.
Ano, podívejme se na to jako jedna velká rodinka.
Sledujte, jak se navzájem sexuálně provokujeme, bavíme se o vás jako o předmětech sexuálního zájmu a po tom nás můžete zahrnout svou láskou.
Musel jsem se chytit linky, abych neskončil jako Federico. Proboha. Jak se to vůbec mohlo stát?
Starostlivě Feda prohlížím, ale nakonec jej nechám Louisovi. Bude v pořádku. Mně teď zajímá očividně vystresovaný Miki, kterého si přitáhnu k sobě a políbím jej na krk. Musím ho uklidnit. Chudáček se celý klepe a kňourá.
ČTEŠ
Zaslepeni (Nedokončeno)
Historia CortaDva hybridí bratři, každý úplně jiný, jak zvládají svůj život plný nástrah? Mají komu věřit? A pokud ano, opravdu jim věří? Najdou každý svou lásku nebo se o ni sami připraví? Pro jednoho je život pohádka a druhý vidí všude jen nebezpečí, jak jen s...