Máme tu nový fanart, jeho autorce moc děkujeme a moc si její práce vážíme. Děkujeme kawaiiMaky😘😘😘
Louis a Oliver: Tiktakbum
Federico a Mike: Já (Hanka124)
Minule byla u Louise a Federica hádka, ale teď bychom se měli podívat na Olivera a Mika :)
Mike:
„Jo, Fed vaří dobře, tak doufám, že to dopadne mezi nimi dobře." usměju se na Olivera, když se i mi pustíme do jídla.
Opravdu je to moc moc dobré, takže se do toho rychle pustil, co kdyby mi to chtěl Oliver sníst, že?
„Ale já mám na to takovou chuť!" povzdechnu si a taky se napiju.
„Sám jsi viděl ten kousanec, ne? Louis ho miluje a trouba Fed to nikdy neviděl. " koukám do svého talíře a snažím se naporcovat rybu.
Pak mi ale Oliver vezme příbor a pomůže mi.
„No, jo, ale já jsem prostě nervózní za oba dva. Oba dva by mohli udělat nějakou blbost a pak by se mohli bavit a to by Louis nezvládl. " nechci, aby byl Loui smutný.Oliver:
„Ale uvidíš, že to dopadne dobře, beztak se teď líbají, " zasmál jsem se a dál jsem jej krmil. Byl tak rozkošný. Pohladil jsem jej po tvářičce a dal jsem mu do pusinky další sousto.
„Ty by ses chtěl zamilovat?" optal jsem se a následně jsem se zazubil. „Já? Já jsem byl zamilovaný, ale nikdy to nevyšlo. Poslední vztah... Psychicky jsem to nezvládal. Můj přítel chtěl pořád něco jiného a nakonec mě opustil kvůli jinému." Svěřím se mu, podám mu příbor a začnu sám jíst. „Aby mi to nevystydlo," Vyruší nás hlasitý křik, ale pak smích.
„Asi nějaká debata, " uklidním ho. „Chceš teď udělat masáž ocásku a oušek?" navrhnu mu po jídle.Mike:
Oliver mě krmí a při tom se mě snaží uklidnit. Je to od něj hezké.
„Každý by se chtěl zamilovat, ty určitě taky." usměju se na něj stydlivě.„Chudáčku..." co znamená psychicky nezvládl?
Pak se začne ozývat křik, který je chvilku doprovázen smíchem, ale pak jen a jen křik.
Stulím se Oliverovi k nohám a nechám si masírovat ouška a ocásek.„Nechci, aby se hádali, proč se hádají? Co Federico zase podělal?" špitnu.
Užívám si jeho doteky, když v tom se ozve rozčilený Fed a prasknutí dveří. Hned na to vyběhnu ven z pokoje a vidím ubrečeného Louise.
ČTEŠ
Zaslepeni (Nedokončeno)
Cerita PendekDva hybridí bratři, každý úplně jiný, jak zvládají svůj život plný nástrah? Mají komu věřit? A pokud ano, opravdu jim věří? Najdou každý svou lásku nebo se o ni sami připraví? Pro jednoho je život pohádka a druhý vidí všude jen nebezpečí, jak jen s...