49.

607 65 5
                                    

Louis a Oliver: Tiktakbum

Federico a Mike: Já (Hanka124)

Fed:

Loui sebou začne házet a já se vymrštím do sedu.
„Co? Co se stalo? Kde to? Co se děje?" jak jsem se sem dostal, jak to, že si už Lou nedrží menší odstup kvůli tomu videu? A jak to, že už mi nic není? A co nás vlastně vzbudilo?
„Lou? Co jsi dělal pod mým tričkem?" jsem tak zmatený a Louis si toho všimne a s klidným úsměvem se ke mně zase přitulí.

Mike:

Oliver mě položí na zem a po Louiho vybídnutí vyrazí ke dveřím.
Já zůstanu v pokoji s těma dvěma.
„Už je ti líp Fede?" skočím na postel za nimi a taky se vmáčknu k nim do objetí.

Louis:

Je v pořádku.
Tato myšlenka mě uklidní natolik, že se k Fedovi přitulím a zase zavřu oči.
„Omdlel jsi, hrozně jsem se o tebe bál," špitnu a odmítám jej pustit.
Miki si k nám vleze a já a jej poškrábu za ouškem, pak však ztuhnu.
„Cože? Proč jsi to smazal?"

Oliver:

„Myslel jsem, že už tohle, ehm," zoufale se rozhlédnu.
„Mám tu teď návštěvu, nehodí se to to."
„Ale,Olivere," povzdechne si.
„Jednou jsi se a námi zapletl a už se z toho jen tak nevyvlékneš."
Ztrápeně sklopím pohled k zemi.
„Ale já," přiloží mi prst na rty.
„Bude to zase jen chvilka. Jako doktor mi můžeš dát malou radu." Přesně vím, co tahle slova znamenají a vím, že to budu muset udělat. Ne, Miki. Já nejsem dobrý člověk.

Fed:

Já jsem omdlel? Tak to bych si měl asi zajít k doktorovi, protože toto se mi ještě nestalo. Jen doufám, že nejsem nějak nemocný, protože to bych mohl nakazit Louise a Mikeho s Oliverem. A to rozhodně nechci.
Mike z ničeho nic řekne, že to video smazal a mně spadne kámen ze srdce.

Mike:

„Protože jste se všichni kvůli tomu videu báli, stresovali a hádali. Nedělalo to dobrotu, tak proč si to nechávat? Stejně jsi se na to nechtěl koukat." pokrčím rameny a snažím se nemyslet na ten pitomý záznam.
„Víte, co je ale důležitější? Oliver mě má rád. "

Louis:

Sklopím pohled stranou. Miki má pravdu, ale i tak mi neměl lozit do počítače bez mého vědomí.
Když však oznámí tuhletu novinku, tak sebou překvapeně cuknu.
Nechci to být já, kdo mu řekne, že to nemusí být pravda, a že by mu neměl tak slepě věřit.
„A víš jistě, že tě má rád, tak jako máš rád ty jeho? " začnu opatrně a k Mikimu natáhnu ruku. Současně tou druhou svírám Fedovu ruku.

Oliver:

Zhluboka oddechuju. Odjela před chvilkou, ale její parfém jde stále cítit ve vzduchu. Co budu teď dělat?
Kvůli jedné blbosti mám teď zase riskovat svou kariéru, pověst, majetek a i svůj život?
Sednu si na zem ve snaze se uklidnit. Tohle nezvládnu.
Jsem úplně v háji a pokud se to dozví ti tři v mém domě. Prohrábnu si vlasy.
„Hlavně klid," špitnu.

Fed:

Mike vypadá tak šťastně, ale co když to s ním Oliver nemyslí vážně? Nevím, jestli by chudáček ustál, kdyby se Oliver po pár dních možná měsících rozhodl, že je konec a že potkal někoho roztomilejšího?Protože, podle toho, co mi vysvětlovala jedna hybridka, tak někteří hybridi se slepě zamilují a už s tím nejde nic dělat.
Když je pak ten dotyčný odmítne, rozejde se s nimi nebo zradí jeho důvěru, jsou zlomení takovým způsobem, že může dojít k sebevraždě nebo sebepoškozování.
Nechci, aby se Mikemu něco takového stalo, ať už je na tom jakkoli pravdy, jelikož ta hybridka byla značně opilá, když mi to říkala.
„Mike, broučku, neměl bys dělat ukvapené závěry. Oliver tě má určitě rád, ale nejsem si jistý, jestli tolik, jak myslíš." pronesu opatrně a po očku sleduju Louise, který je stejného názoru jako já.

Zaslepeni (Nedokončeno) Kde žijí příběhy. Začni objevovat