42.

581 69 15
                                    

Louis a Oliver: Tiktakbum

Federico a Mike: Já (Hanka124)

Oliver:

Zmateně celý výjev pozoruju, než si všimnu ocásku, který vyčuhuje z pod peřiny a rozhodně není Mikův.
Než si toho Fed všimne, tak mu jednoduše skočím na záda.
„Ty je vždycky musíš rušit, co?" uchechtnu se mu do ucha a momentálně jej zaměstnávám tím, že se mě snaží shodit.
Konečně Louis vyleze a já mu pusou naznačím, že to mám u něj.

Louis:

„Ehm," odkašlu si a snažím se upravit rozcuchané vlasy. Při tom se různě vrtím a snažím se skrýt stopy po Mikiho zubech.
„To jste připravili? To je milé," zasměju se a Feda políbím na tvář. Na Olivera jen děkovně kývnu a Mikiho pohladím po tváři a dám mu drobnou pusu. Tohle bylo trapné. 

Fed:

Je vidět, že se tu všichni zbláznili, protože toto nemá žádné logické vysvětlení.
„Slez ze mě, hovado! Vážíš snad tunu!" křičím a snažím se Olivera dostat ze svých zad.
Když se mi to konečně podaří, tak se zamračím na dost rozcuchaného a i pokousaného Louise. Pokousaného?
„Hele, vy dva! Vím, že máte super vztah, ale takové to věci dělat přece nemůžete." pokárám je a oni na mě čučí jako na blázna.
„Miki, nemůžeš Louiho jen tak okusovat, to můžu jenom já. Tobě by se taky nelíbilo, kdybych si udělal kousací hračku z Olivera."

Mike:

„Louis je můj, já ho měl první, takže to ty si nech zajít chuť." vypláznu na Feda jazyk a přemýšlím, jestli by mi vadilo, kdyby kousl do Olivera.
No, nevím, to by se muselo zkusit.
„Ale do Olivera nekousej, bolelo by ho to, protože ty to neumíš. "

Louis:

„Děláme to tak celý život, Fede. Je to pro nás normální," zamumlu, ale myslím to vážně. Nehodlám s tím přestávat. Tohle je jedna z věcí, kterou mám doopravdy rád.
„Vím, že to nemůžeš pochopit, ale my dva si tak hrajeme."
Obejmu Feda a jen doufám, že to nechá být tak, jak to je.
„Prosím, zkus to akceptovat. Není to nic divného." Alespoň pro hybridy ne.
„Mám rád, když mě Miki takhle... Hrajeme si."

Oliver:

S napětím to celé sleduju, ale usměju se na Mikiho. Klidně se tím hovadem nechám kousnout, jestli bude Miki žárlit.
Toužebně na Mikiho koukám a rozmluvu těch ani nevnímám.
Teda do té doby, než na sebe začnou tak trochu štěkat. Ne doslova. Ale je to takový ten tón před smrští.
Nervózně se kousnu do rtu. Tohle bude ještě zajímavý. 

Fed:

„Hrajete? HRAJETE?!" vyjeknu.
„Tak mi objasni, jak si hrajete? No, vysvětlí mi to?" dožaduju se vysvětlení.
„Ale ty jsi můj! Proč máš teda kousance i pod tričkem! Vždyť ty vaše hrátky jsou tak moc intimní! Copak je to tak fakt správně? Může se to vůbec? Olivere? Řekni něco, řekni, že toto je přes čáru a toto můžu dělat jenom já... " mluvím skoro až zoufale. Přece se s Mikem nebudu takhle dělit o Louise.

Mike:

„Nekřičte, prosím, nekřičte, já se chtěl jenom pomazlit a pohrát, já nechtěl udělat nic špatného." popotáhnu a oni se stále hádají.
„Prosím...přestaňte, tak, tak já, já nebudu prosit o hraní a o mazlení, ale, ale nehádejte se. Ne kvůli mně..." špitnu a stulím se do klubíčka. Nemůžu přece stát mezi Federicem a Louim, zvlášť když je Fed konečně jeho.

Louis:

„Je to můj bráška, Federico!" rozkřiknu se.
„Taky ti nevyčítám to tvé tančení v klubech. S Mikim se budu mazlit, kdy budu chtít." Tváře mi zrudly vzteky a Mikiho si přitáhnu na klín. „Nehodlám naše hraní jen tak změnit jen proto, že tobě se to nelíbí. Nejsem tvůj majetek a snad nebudeš žárlit na mého brášku?"
Jemně jsem Mika políbil do vlasů. Měl jsem vztek. Rozrušil Mikiho v jeho stavu a mně chce zakazovat se s Mikim mazlit?
„Chceš mi tím teda říct, že vlastně s Mikem udržuju vztah na pokraji incestu?" štěknu už naprosto rudý vzteky.

Zaslepeni (Nedokončeno) Kde žijí příběhy. Začni objevovat