25.

624 81 6
                                    

Louis a Oliver: Tiktakbum

Federico a Mike: Já (Hanka124)

Louis:

„Najdeš," zašeptám a následně usnu. Jak by si on nemohl nikoho najít?Probudil mě zvonek a tak jsem se automaticky vydal ke dveřím. Zmateně koukám na příchozí osobu. Sestřenka Mona. Promnu si spánky a mírně překvapeně vydechnu.
„Co ty tu?" do bytu ji nepustím. Je taky hybridka a živí se jako šlapka.
To, co mě ale děsí, že vypadá jako ženská verze mě a Mika dohromady. Je hezká, to nelze popřít, ale její způsob života?
„Jen potřebuju trochu peněz, Lou, jen trochu." Vecpe se do bytu a nevadí jí, že mám jen boxerky.
Nejrychlejší cesta, jak se jí zbavit, bude dát jí peníze.
Proto jsem se rozešel pro peněženku, mezitím se však opět ozval zvonek a já uslyšel Federicův hlas. On doopravdy přišel? Proč? 

Fed:

Přes noc se potuluju městem. Nevím, co mám dělat. Mrzí mě to, to, co si o mně myslí.
Konečně vím, že mě má rád, a konečně jsem se rozhodl s tím něco dělat a ono se to tak posralo.
Možná, kdybych nebyl takovej debil... Někdy nad raném se vrátím k sobě do bytu. Ještě se na pár hodin natáhnu a pak mě čeká sprcha a zastávka v květinářství pro jednu malou bílou růži.
Potom se vydám k Louisovi a Mikemu domů, kde na mě čeká překvapení. Mezi dveřmi na mě nečeká Louis, ale jeho děsně milá sestřenka Mona. Párkrát jsme se potkali, má oči jako Louis a barvu vlasů jako Mike. Ihned jsem poznal, že je s nimi do rodiny, dokonce je hybrid jako Mike.
„Čau Mono, je doma Louis? "
„Ale, ale Fedoušku, stále mi odoláváš nebo si už necháš říct?" ten přeslazený úsměv.
„Jaksi v poslední dobu kopu za jinačí tým." zašklebím se na ni a ona na mě.

Mike:

 Dlouho se nic nedělo, byly slyšet jen hlasy. Myslím, že to je Mona a Federico.
Fed se opravdu vrátil, určitě se udobří a všechno bude v pořádku. Překulím se na posteli a bolestivě zaskuhrám.

Louis:

Zase spolu budou flirtovat? Došel jsem k nim a Moně jsem dal nějaké peníze jako vždycky.
Pak jsem pohlédl na Federica a došlo mi, že jsem vlastně jen v těch boxerkách. Zrudl jsem, ale hned na to jsem se vzpamatoval.
„Kde je Miki? " zavrněla Mona a já se zamračil.
„Spí, není mu moc dobře," snažil jsem se vyhýbat Fedovu pohledu, ale nešlo to. K tomu měl kytku. Pro mě?
Stále jsem ho nechápal. Nechápal jsem ten náhlý zájem.
„Pusť mě za ním, "poručila ale já se ani o kousek nepohl.
„Zapomeň a vypadni z našeho bytu. Moc dobře vím, že jsi minule vzala tu vázu," prskl jsem navztekaně a objal jsem se pažemi kolem břicha. 

Fed:

Přišel jen v trenýrkách a tak moc mu to seklo, proč se neodhaluje častěji?Koukám na něj a Mona se rozesměje.„Dávej pozor, ať ti něco nevlítne do pusy. A Mike je nemocný? Copak mu je? Už jsi s ním byl u doktora?" začne se Mona zajímat.
„Mám zavolat Oliverovi? Určitě by se na Mikeho podíval." nabídnu se, ale Louis začne zběsile kroutit hlavou.„Proč ne? Co se stalo?" proč nechce vzít Mikeho k doktorovi, když je to s ním tak špatný, že k němu nikoho nepustí.

Mike:

Skuhrám bolestí a převaluju se na posteli, nevím, jak té bolesti ulevit.„Louisi! Lou!" volám na bráchu, ale nic se neděje.
Tak se začnu zvedat, ale mám pocit, že nedám nohy k sobě a pokud jo, tak umřu strašnou bolestí.

Louis:

„Ne, tohle zvládneme sami. Nezemře z toho," snažím se nějak vybruslit z téhle nepříjemné situace.
Už jsem se je chystal oba zase odbýt, ale vyrušilo mě volání mého jména. „Miki!" vyjekl jsem a rozeběhl jsem se k němu. Rychle jsem jej vzal do náruče.
„Nesmíš se teď moc hýbat, ano? Musíš být opatrný a v klidu. Zase ti to namažu a..." setkám se s pohledem Mony. Tvářila se divně a po Mikiho slovech se na mě znuseně koukla.
„Tys ojel vlastního bratra? Vy dva... Vždy jste byli... Využíváš ho?" byla zmatená a já taky. Nedocházelo mi to. Ani jsem si nemohl představit sebe a Mika při sexu. To by bylo zvrácené a hrozné...
Taky sem nahlédl Federico a já si Mika natiskl na sebe. Snad tomu nevěří, ne? 

Zaslepeni (Nedokončeno) Kde žijí příběhy. Začni objevovat