🌹Masz wiadomość...🌹
Promienie słoneczne postanowiły pokazać swoje istnienie poprzez upadek na moją twarz. Niechętnie otworzyłam oczy i uchyliłam kordłę po to by spojrzeć na zegarek. Było dość wcześnie. Słoneczko niedawno co wyłoniło się zza horyzontu, ale i tak postanowiłam wstać. Opuściłam delikatnie nogi na podłogę. Czując zimno przez moje ciało przeszedł dreszcz. Wygląda na to, że to pora śniadania. Wczorajsza randka była cudowna! nigdy tak dobrze się nie bawiłam. Może dlatego, że byłam tam z moim ideałem? może tu bardziej liczy się towarzystwo niż sama okazja? Jimin zachowywał się jak prawdziwy gentelman. Co bardzo mnie zachwyciło. Właśnie tak wyobrażałam sobie naszą pierwszą randkę. Cały czas chciał trzymać moją dłoń, co uważałam za urocze. Patrzył mi w oczy. Komplementował oraz zwracał uwagę na maniery. Rzadko kiedy zdarza się, że chłopak tak bardzo stara się być kulturalny. Nie mówię o tym, że każdy taki jest, ale nigdy nie spotkałam w swoim może i krótkim życiu mężczyzny, który odsuwa krzesło swojej wybrance przy stole i stara się zaimponować nawet takimi drobnymi gestami jak używanie szczuccy. Wzięłam telefon z szafki nocnej i zauważyłam na wyświetlaczu wiadomość od osoby o której aktualnie myślałam.
Od: Jiminnie ^^
Słoneczko moje najdroższe~ zjedz ładnie śniadanie i miej dobry dzień! wszystkiego co najlepsze, bo na to zasługujesz. Kocham cię i wysyłam hurtową ilość miłości oraz buziaczków.
p.s: zasłodziłem ci dzień i pewnie twoja kawa będzie gorzka hahhah~
Do: Jiminnie ^^
Mam nadzieję, że zjadłeś coś pysznego na śniadanie. Nie przemęczaj się i nie pracuj zbyt ciężko. Pij dużo wody (ewentualnie herbaty {nie chodzi o Taehyunga hahah~} tylko nie kawy! ewentualnie jedną na rozbudzenie) i nie pomijaj posiłków. Też cię kocham! jesteś kochany i też wysyłam ci dużo buziaków, ale to już wylewam na ciebie cały ocean :*. Widzimy się dziś wieczorem?
Od: Jiminnie ^^
Dla mojego kochania zawsze znajdę czas (daje soczyste buzi). Powodzenia w szkole i ucz się pilnie! chociaż wiem, że bardzo się starasz i wiem, że jesteś najlepsza. Jestem dumny z mojej dziewczynki...kocham mocno i wyprzytulam gdy wrócę!
Do: Jiminnie ^^
Powodzenia na próbach! mam nadzieję, że znowu się nie przewrócisz...nadal boli cię kolanko? mam szykować maść na twój powrót?
Od: Jiminnie ^^
Nadal troszeczkę boli, ale nie musisz szykować tej maści (mimo, że ma dziwną nazwę, ale pachnie cudnie!) jak ona się nazywa? zapomniałem...hahha~
CZYTASZ
Być z nim °Jimin
RomansaStart: 20.04.2018 | 2S: 01.03. 2020 Koniec: 09.02.2020 | 2S: 29.03.2021 *Czyli jak Park Jimin zakochuje się w tobie i stara uszczęśliwić pokazując ci swoją miłość na różne sposoby* To jest cringe. Cringe i jeszcze raz cringe, ale muszę to skońc...