Ogłaszam, że maraton został rozpoczęty! Prosimy o jak największą liczbę komentarzy:P
______
*Zayn*
Wpatrywałem się przez dłuższy czas w śpiącego nastolatka, a następnie wyszedłem z pokoju i udałem się do kuchni, w celu zrobienia jedzenia, postanowiłem zrobić naleśniki.
Wyjąłem mąkę, mleko, oraz dwa jajka. Po zrobieniu masy nałożyłem masę na gorącą patelnie.Już po chwili na talerzu znajdowały się 4 naleśniki, ponieważ niestety resztę spaliłem...
*Niall*
Szedłem razem z mulatem przez park, trzymaliśmy się za ręce. Pogoda była piękna, słońce świeciło, a wokół nas znajdowało się dużo drzew.
Na mojej głowie znajdował się wianek, zrobiony z białych lilii.
Usiedliśmy na ławce.
Przez chwile wpatrywaliśmy się wzajemnie w swojej oczy, co przerwał Zayn, przybliżając się niebezpiecznie do mnie.Po chwili jego miękkie usta dotknęły tych moich. Ten pocałunek był naprawdę wspaniały.
-Niall. Wstawaj, budzę cię już od kilku minut, zaraz wystygnie ci jedzenie.- usłyszałem głos ciemnookiego.
Od razu poczułem przecudny zapach naleśników, wydostający się z kuchni. Mój brzuch zaburczał, byłem głodny.Wstałem i wraz z Zaynem udaliśmy się do kuchni. Gdy tylko usiedliśmy do stołu, zacząłem trochę pośpiesznie jeść.
- Spokojnie, nie jedz tak szybko. Jeszcze się zakrztusisz, nikt ci tego nie zabierze.
- P..przepraszam, j..jestem głodny, nie jadłem od kilku dni.. - powiedziałem nie patrząc się na niego, moje spojrzenie było skierowane na posiłek.
- Oh, no tak. Zapomniałem. - podrapał się nerwowo po głowie.
Po chwilo powróciliśmy do jedzenia, tym razem jadłem już wolniej. Jedliśmy w ciszy, przerwał ją mulat.
- Śniło ci się coś? Śmiesznie ruszałem ustami przez sen- zaśmiał się, a ja odwróciłem wzrok, byłem cały czerwony.
- N..nic mi się n..nie śniło...
- Powiedzmy, że ci wierze- powiedział z uśmiechem, po czym zabrał puste talerze i wstawił je do zmywarki.
CZYTASZ
Brutal Law
FanfictionNiall Horan jest 17- letnim synem najlepszego prawnika w Wielkiej Brytanii - Boba Horana. Zostaje on porwany przez 22- letniego syna najniebezpieczniejszego oszusta, oraz szefa gangu- Yasera Malika. Zayn pragnie zemsty, po tym, jak prawnik nie zdo...