Hejka! Czy moglibyście skomentować każdy akapit? Wierzymy w was😂. Im więcej komentarzy tym większa szansa na to, że pojawi się nowy rozdział ♥️
----*Zayn*
-Wypierdalaj z mojego domu! - warknąłem i wyrzuciłem byłego przyjaciela za drzwi.
-Niall!? - zawołałem jednak odpowiedziała mi cisza.
-Kurwa! - wyjąłem telefon i zadzwoniłem do moich ludzi.
-Witaj sze...
-Macie go kurwa znaleźć!Horan spierdolił! - krzyknąłem po czym się rozłączyłem.*Shawn *
Wstałem z wielkim bólem i warknąłem pod nosem, jak mogłem z nim przegrać i dać się zbić jak jakiś kundel...Wściekły do granic możliwości wyjąłem telefon i wybrałem odpowiedni numer.
-Policja, słucham?
-Wiem gdzie się znajduje porywacz Nialla Horana.
-Kto mówi?
-Stefan Dick.
-Gdzie możemy znaleźć podejrzanego?Zgrzytnąłem zębami, czy oni muszą wszystko wiedzieć?
-Proszę namierzyć mój telefon! On tu idzie... - wyszeptałem udając przerażenie, rozłączyłem się i wyrzuciłem telefon w krzaki, które znajdowały się w okolicy domu .
-To będzie słodka zemsta... - uśmiechnąłem się i ruszyłem przed siebie.
*Posterunkowy Styles *
Wpatrywałem się przez kilka sekund w ściane.
Nie mam pewności, że ten telefon jest prawdziwy, mógł to być wygłup dzieciaków.
Jednak jest chociaż minimalna szansa...
Szybko zacząłem namierzać telefon i po chwili mi się to udało.-Do wszystkich jednostek na rogu 7 i 28 ulicy, prawdopodobnie namierzyłem porywacza Horana. Jeśli ktoś jest w pobliżu niech się odezwie.-powiedziałem przez radiostację.
-Piętnastka, zgłaszam się! Możemy tam być max za pięć minut.
-Okej jedźcie tam! Dajcie znać kiedy będziecie na miejscu.Rozłączyłem się i patrzyłem na zdjęcie uprowadzonego.
-Zrobię wszystko byś wrócił do domu...
CZYTASZ
Brutal Law
FanfictionNiall Horan jest 17- letnim synem najlepszego prawnika w Wielkiej Brytanii - Boba Horana. Zostaje on porwany przez 22- letniego syna najniebezpieczniejszego oszusta, oraz szefa gangu- Yasera Malika. Zayn pragnie zemsty, po tym, jak prawnik nie zdo...