4. Party Time

140 6 2
                                    

Davina's POV:

Ik kan niet geloven dat ze me mee hebben gekregen! 'Niet zo geïrriteerd zusie, ik beloof dat ik het goed zal maken.' Valentino glimlacht via de achteruitkijkspiegel naar me en ik rol met mijn ogen naar hem. 

'Hou je bek en rij gewoon.' Hij grinnikt zelfingenomen en rijd dan rustig verder. 'Schiet op want Ayliana wacht.' zeg ik plagend en hij drukt meteen op het gaspedaal. 

Wanneer we eindelijk bij het huis van Vincent aankomen, stappen we allemaal uit. Ik loop samen met Joy naar binnen en pak meteen mijn telefoon. 

Davina: Waar ben je?!🙃

Ayliana: Bij Dante, ik mag niet meer dan twee stappen van hem vandaan zijn🥴

Davina: HAHAHAHA Valentino regelt het wel😉

Ayliana: Kom naar de bank in de woonkamer, we zitten hier

Davina: OMW🏃🏼‍♀️

Ik pak Joy's arm vast en trek haar mee naar de bank. Ze ploft neer, naast Zakaria en Zohaib en groet hun. Ik kijk rond, op zoek naar Ayliana, en wanneer ik haar eindelijk spot, zit ze te praten met mijn broer. 

'Hallo, ga weg, kom we gaan wat te drinken halen.' zeg ik en ik duw Valentino aan de kant, zodat ik Ayliana mee kan trekken naar de keuken. 

Ze schud haar hoofd en trekt haar arm weg. 'Ik mag niet drinken. Plus morgen krijgen we bezoek en mag geen kater hebben.' Ik zucht diep en loop terug naar Joy. 'Wat wil je drinken?' vraag ik. Ik weet wat Ayliana wilt drinken, want bij haar is het altijd hetzelfde. Maar Joy wilt elke keer wat anders proberen, dus vandaar dat ik het haar vraag. 

'Doe maar gewoon cola ofzo.' Sinds wanneer? 'Ik dacht dat je elke keer iets anders wou?' 'Klopt, maar morgen komt mijn moeders familie, dus vandaar.' Ik knik en loop naar de keuken, om hun drinken te halen. 

Ik pak een glas en ruik eraan. Het is een mojito, maar er zit geen alcohol in. Dat is iets wat Ayliana altijd wilt drinken, omdat het verfrissend is volgens haar. Daarna pak ik een blikje cola voor Joy en een mojito met alcohol voor mij. 

'Kijk uit waar je loopt kleintje.' Ik ken die stem en ik heb zo geen zin in hem. 'Kop dicht North.' Ik loop snel met alle drankjes naar de bank en geef iedereen hun drankjes.

'Thanks boo.' zegt Ayliana en ik knipoog naar haar.  Joy bedankt me ook en praat dan weer verder met Zohaib over een film die ze beide leuk vinden. 

'Hey schat, zullen we naar boven om wat lol te hebben?' Ik voel Delano's warme adem in mijn nek. 'Ga weg Delano.' Ayliana staat op en trekt me weer weg bij hem. Ik kijk ongemakkelijk naar de grond en voel Joy ook achter me staan. 

'Gaat het?' fluistert ze in mijn oor en ik knik. 'Ayli ik praatte niet tegen jou.' zegt Delano duidelijk geïrriteerd. 'Zoals ik zei, ga weg.' zegt Ayliana, nu veel strenger dan net. 

'Ik ga even adem halen.' 'Ik ga mee.' zegt Joy en ze loopt snel achter me aan naar de tuin. 

De tuin is helemaal vol met dronken jongeren, die halfnaakt dansen of zwemmen in het gigantische zwembad. 

'Waarom blijft hij me irriteren..' ik zucht diep en voel Joy's hand over mijn rug gaan. 'Je moet hem gewoon negeren.' 'Dat lukt niet altijd..' ze kijkt verslagen naar de grond en klikt dan met haar tong. 'Misschien moet je het gewoon aan Valentino vertellen.' 

'Nee, dat nooit.' zeg ik snel en ze kijkt me vragend aan. 'Hij gaat er een gigantisch drama van maken en dan weet de hele school het!' 'Dan weet de hele school wat?' Noraily's stem laat me schrikken en ik draai me snel om. 

Not Like Most Boys (NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu