61. Last Summer

92 4 0
                                    

{Dit kan voor sommige mensen best wel heftig zijn, dus wees gewaarschuwd. Ik wil alvast doorgeven dat iedereen hier anders mee omgaat!}

Davina's POV:

'Komt Delano ook naar het feest?' vraag ik nieuwsgierig. Valentino haalt zijn schouders op en stapt zuchtend in de auto. 

We gaan naar het laatste feest, voordat de zomer echt begint en iedereen een eigen kant op gaat. 

'Komt Ayliana?' Ik geef hem een duwtje, want hij heeft volgens mij al een tijdje een oogje op haar. 'Volgens mij moest jij nog met Kelly praten..' Herinnerd Noraily hem. 

Hij was het volgens mij helemaal vergeten, want hij haalt geïrriteerd zijn hand door zijn haar. 

'Kunnen we eindelijk gaan?' Hij knikt en start de motor van de auto. 'Gordels vast.' 'Rij nou maar.' 

Hij drukt keihard op gas, waardoor we de garage uitschieten. 

Het is nog licht, omdat het zomer is. Zomer is misschien een van mijn favoriete seizoenen, want het is allemaal zo vrolijk en warm. 

Vandaag is de laatste dag dat Sophia in Nederland is. We hebben afgesproken om er een leuke avond van te maken, want volgend jaar is ons laatste jaar op Royalty High. 

Noraily gaat puur mee, omdat er ook kinderen van haar school komen. Het is een soort begin van de vakantie feest, maar niet alleen voor Royalty. Ook voor de HBO scholen en Westbrook High. 

Het is een van de enige feesten waar Royalty en Westbrook geen ruzie op hebben, omdat we met z'n alle de zomer gaan vieren. 

Dit jaar is het bij een laatste jaars. Volgens mij heet hij Eric Torens of iets in die richting. 

Hij vertelde Valentino dat hij het groots gaat uitpakken, omdat het zijn laatste jaar is. 

Valentino heeft wel eens met Eric gepraat, maar niet zo vaak dat ik hem ook echt ken. 

Ik open het raam een beetje en laat de warme wind tegen mijn gezicht blazen. Het is een aardig stuk rijden naar Erics huis, want hij woont net buiten de stad. 

Ik hoop gewoon dat Delano er is, dan kan ik nog even met hem praten. Valentino weet dat ik hem leuk vind, maar wilt me gewoon niet met één van zijn vrienden.. een hele rare regel als je het mij vraagt..

Toch heeft hij me liever met hem dan met een andere jongen, want Delano kent hij tenminste

'Doe het raam dicht man, ik heb al airco aanstaan.' snauwt Valentino naar me. Ik zucht diep en doe het raam dicht. 

'Zijn we er bijna?' vraag ik klagend. Ik ga een beetje naar voor, zodat ik tussen hun in kan leunen. Noraily duwt me terug en zucht diep. 'Je bent echt een klein kind.' 

Ik zucht en kijk uit het raam. Tweee seconde geleden waren er nog allemaal gebouwen te zien, maar het enige wat ik nu zie is groen. 

We rijden een soort bos in en na een paar meter, een oprit op. Het is al super druk, omdat we al best wel laat zijn. 

Ik zie een paar mensen die ik nog nooit eerder heb gezien en stap uit. 'Groots is het inderdaad.' zegt Noraily bewonderend. 

'Babe!' Micheal rent op Noraily af en drukt zijn lippen op die van haar. Ze zoenen een tijdje, voordat ze naar binnen verdwijnen. 

'Elf uur bij de auto.' zegt Valentino tegen me. Ik knik en kijk naar het huis. 

Het is een groot huis, met veel ramen. Mensen staan buiten te dansen op de muziek die van binnen komt. Ook hebben ze bijna allemaal rode bekertjes, waarschijnlijk met alcohol erin. 

Not Like Most Boys (NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu