Arthurs POV:
'Ik kan niet geloven dat we dit gaan doen.' zegt Mehmet lachend. Ik trek hem mee naar binnen en gooi de deur open. 'Let's party!' schreeuw ik opgewonden.
Misschien komt het door de alcohol in mijn bloed, of misschien door mij. Maar ik voel me vrijer dan ooit.
Binnen is het zoals altijd weer druk. Er zijn een paar heerlijke meiden op de dansvloer en ze weten dat ik ze opmerk.
Ik hou ervan als meisjes zo naar me kijken, vooral bij één bepaald meisje.
Als ik haar zie stopt mijn hart zoals altijd voor één seconde met kloppen. Ze danst tussen een paar mensen, maar haar grote bos krullen vallen op.
Wanneer ik goed probeer te kijken met wie ze danst, word ik meegetrokken door Mehmet. Hij loopt de keuken in en drinkt van een fles Bacardi die op het aanrecht staat.
'Op ons laatste jaar!' 'Dat al bijna voorbij is, maar oké!' zeg ik speels, waarna ik ook een fles pak en het mijn keel in giet.
De vloeistof brand in mijn keel en glijd naar mijn maag. oh het heerlijke effect van alcohol!
'Waar is dat nichtje van je?' vraagt een jongen met donkerblond haar vrolijk. Ik bekijk hem goed, en heb hem wel eens met Davina zien praten.
'Wie Davina?' Hij knikt en slaat zijn arm om me heen. 'Geen idee, hoezo?'
'Gewoon, ze is wel lekker.' Ik rol met mijn ogen en grijns naar hem. 'Dat is ze zeker hé?' zeg ik speels. Ik weet wat hij denkt en ik vind het geweldig om hem te plagen, ook al ken ik hem niet.
'Weet je wat niet zo lekker is.. Die broer van der zou je onthoofden. En niet alleen die broer.' Hij slikt en haalt zijn arm van me af.
Hij zegt verder niks en loopt ongemakkelijk weer weg. Ik probeer mijn lach nog in te houden, maar het lukt gewoon niet.
Met een fles Bacardi in mijn handen, loop ik naar de woonkamer, waar ik op de bank ga zitten en ga kijken naar de bloedgeile dames die voor me dansen.
Tot mijn verbazing danst Kira met een jongen. Een jongen die ik maar al te goed ken. Ryan...
Haar kont schuurt tegen zijn kruis aan en oh hij geniet ervan. Mijn bloed begint te koken, ook al heb ik geen echte reden. Het ergste is nog dat ze het voor me doet. Alsof ze het expres doet.
Maar zij is niet de enigste die het zo kan spelen.
Ik trek het eerste meisje die ik zie, naar me toe en kijk intens in haar ogen. Het is een klein blond meisje, eigenlijk niet mijn type, maar meiden zijn meiden.
'Hey.. Ik ben al een tijdje naar je aan het kijken.. En je bent echt prachtig..' zeg ik zwoel. Haar wangen worden knalrood en voor ik het weet druk ik mijn lippen op die van haar.
Ze heeft een bittere smaak in haar mond en voor ik het weet duwt ze haar tong bij me naar binnen. Terwijl ik aan het zoenen ben met deze chick, kijk ik naar Kira.
Ze kijkt ook mijn kant op en lijkt in totale shock. Lekker..
Ik wil dat ze het ziet, net zoals ik haar net heb moeten zien dansen met die gast.
JE LEEST
Not Like Most Boys (NL)
Fiksi RemajaIk pak zijn arm vast en trek eraan. 'Wat moet je Davina?' Zijn stem klinkt bot, maar ik snap hem wel. 'Ik wil wat zeggen.' 'Kom je me weer vertellen dat ik uit je buurt moet blijven? Want dat snap ik nu wel!' Zijn stem galmt door de lege gangen van...