91. Shattered Glass

104 4 0
                                    

Justins POV:

Terwijl Ayliana zowat staat te schreeuwen tegen Valentino, kijk ik naar Davina. Ze ziet er zo moe uit en ik heb het gevoel dat ze elk moment in kan storten. 

'Misschien kunnen we beter gaan?' vraag ik, waarna ik haar zachtjes kus. 'Nee, ik wil nog even blijven. Ik moet James nog vinden.' zegt ze eigenwijs. 

Ze gaat naast Ayliana staan en probeert haar te kalmeren. 'Waarom hebben ze ruzie!?' 

'Ik zeg toch, omdat hij het uit wou maken!' 'Wacht wat?' vraagt Davina verward. Valentino schud spijtig zijn hoofd en zucht diep. 

'En hij praatte er met mij over, niet met haar.' Ayliana rolt met haar ogen en gaat op de bank zitten. Davina gaat naast haar zitten en probeert te verwerken wat er net is gezegd. 

Het lijkt wel alsof haar hersenen aan het kraken zijn, omdat ze zo moe is. 

'En wat heb jij gezegd?' vraagt Ayliana nieuwsgierig. 'Dat hij het beter niet uit kan maken.' 'Waarom? Als hij haar niet wilt moest hij het meteen zeggen en niet nu pas.' 

Hij zucht diep en schud zijn hoofd. 'Dat is het niet. Hij geeft nog om haar.' 'Waarom wilt hij het uitmaken dan?' 

'Vraag het aan hem!' snauwt Valentino naar haar. Ze rolt met haar ogen en kijkt naar Kira die aan komt lopen. 

Arthur zit natuurlijk weer als een verdwaald hondje achter haar aan en houd haar goed in de gaten. 

'Alles oké, jullie zien er gestrest uit?' Vraagt ze vrolijk. Ze is duidelijk dronken, want ze leunt overdreven op Davina en begint uit het niets te lachen. 

'Gaat het met jou?' Kira knikt overdreven erg en glimlacht breed naar Ayliana. 'Niet zo boos mop, het verpest je knappe koppie!' 

Ayliana moet lichtjes glimlachen en kijkt dan naar Davina die knikt. 'Het komt wel goed. Dante heeft haar vast al gevonden en ze zijn vast en zeker ergens aan het praten.' 'Misschien gaan ze eindelijk naar bed!' schreeuwt Kira boven iedereen uit. 

Ik moet grinniken, want dat lijkt me een geweldig verhaal voor hun relatie. Davina en Ayliana aan de andere kant, kijken geschokt. 'Joy en seks, nope. Not happening.' 'Waarom zou ze dat doen? Met mijn broer, gadverdamme!' 

Valentino gaat lachen naast Ayliana zitten, maar ze schuift meer naar Davina toe. 

'Make up seks is de beste seks, of niet jongens!' Ze kijkt alle jongens aan en we vallen allemaal stil. 'Ze heeft helemaal gelijk.' zegt Arthur die probeert tussen Kira en Davina te komen. Kira staat meteen op en loopt weg van de bank. 

'Want daar weet jij alles van toch?' vraagt Kira bitter. Arthur knikt en knipoogt naar haar. 'Natuurlijk schatje.' 

Ze rolt met haar ogen en loopt weg. 'Ik ga even naar de wc.' Ayliana staat op en loopt, zonder enige aandacht aan hem te besteden, langs Valentino, de gang op. 

Davina gaapt weer en rekt zich overdreven uit. 'Misschien kunnen jullie beter naar huis, je buik begint zwaar te worden zeker?' vraagt Valentino luchtig. Davina kijkt hem droog aan en kijkt dan naar mij. 

'Hij heeft gelijk tho..' Ze rolt met haar ogen en loopt ook weg. 'Vrouwen.' zeggen Valentino, Arthur en ik in koor. 

Kira's POV:

'Hallo Kira.' Arthur loopt weer achter me aan de keuken in en glimlacht zoetjes. Ik heb teveel drankjes op om hem te negeren en rol met mijn ogen. 

'Wat moet je Arthur?' 'Ben je niet benieuwd wat ik daarnet bedoelde?' Natuurlijk wel. 

Hij hoeft niet te weten wat ik wil weten of hoe ik me voel. Het gaat hem helemaal niets aan. Het boeit hem waarschijnlijk ook niets. 

Not Like Most Boys (NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu