James's POV:
Terwijl we terug sluipen naar het huis, heb ik door dat Delano zijn ogen niet van Davina af kan houden. Maar het rare is, ze kijkt soms terug. Heel voorzichtig en heel even maar. Wat is er gebeurd?
'Ik ben moe, dus kom naar bed.' zeg ik terwijl ik haar zowat optil naar de kamer. Ze wilt gillen, maar het is al zo laat, dat onze ouders slapen.
We hebben niks gedronken, maar we zijn allemaal wel een beetje melig.
Ik gooi Davina op haar bed en doe de deur achter me dicht.
Ze blaast een paar haren uit haar gezicht en kijkt me speels aan. 'Waarom kijk je naar Delano?' vraag ik voordat ze over iets anders wilt praten.
'Hij heeft sorry gezegd en we hebben gepraat.' Ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauwen aan.
'Dus hij geeft toe dat hij.. Je weet wel?' Ze haalt haar schouders op en kijkt naar de grond.
'Soort van, maar ik geloof hem als hij zegt dat hij spijt heeft. Hij wilt gewoon weer vrienden zijn en als het lukt meer, maar dat gaat het dus niet worden.' zegt ze lachend.
'Davina.. Hij wilt niet eens toegeven.' Ze rolt met haar ogen en loopt naar de badkamer. 'Ik heb hier dus geen zin in. Ik wil het achter me laten. Het was een wilde nacht, het is niet alleen zijn schuld.' Ik loop achter haar aan en kijk haar streng aan via de spiegel.
'Stop, nu meteen.' Ze kijkt me verward aan. 'Wat?' 'Waag het niet om jezelf de schuld te geven.'
Ze zucht diep en begint haar haar te borstelen. 'Het is niet alleen zijn schuld.'
'Davina, hij heeft-' Er word op de deur geklopt waardoor we elkaar vragend aankijken. Ze haalt haar schouders op en loopt vrolijk naar de deur, alsof we net niet een hele discussie hadden over haar en Delano.
'Hey, gaan we kaarten?' vraagt Arthur die zonder toestemming op haar bed gaat liggen. Justin loopt achter hem aan naar binnen, maar blijft staan.
'Sure, laat me even omkleden.'
Ze rent naar de kast, pakt een stapel kleren en komt terug in haar pyjama. Ze slaapt in een oud shirt van haar pa en haar onderbroek.
'Boyfriend shirt?' vraagt Justin plagend. Ik grinnik, omdat ik weet dat ze on the low een relatie hebben. 'Is van haar vader.' zegt Arthur lachend.
Ik lach mee en doe alsof het om Arthurs opmerking is.
'Begin die kaarten te schudden viezerik.' Davina gooit het pakje kaarten naar Justin en glimlacht naar hem.
Hij schud grijnzend de kaarten en deelt ze daarna uit.
Ik pak mijn stapel en begin met sorteren. 'Hoe zou het nu in Nederland gaan?' vraagt Arthur uit het niets.
'Je bedoelt, hoe zou het nu met Joy gaan?' vraag ik plagend. Hij kijkt me boos aan en gooit een acht, wat betekend dat ik een beurt over moet slaan.
'Acht wacht.' zegt hij bitter. Ik rol met mijn ogen en leun tegen de zijkant van het bed.
'Begin twee te pakken.' zegt Davina tegen Justin. Hij schud zijn hoofd en zet een zwarte Joker op de stapel.
JE LEEST
Not Like Most Boys (NL)
Teen FictionIk pak zijn arm vast en trek eraan. 'Wat moet je Davina?' Zijn stem klinkt bot, maar ik snap hem wel. 'Ik wil wat zeggen.' 'Kom je me weer vertellen dat ik uit je buurt moet blijven? Want dat snap ik nu wel!' Zijn stem galmt door de lege gangen van...