Ayliana's POV:
Joy: Bitches!!! nl valt uit, dus we beginnen tweede!😁
Davina: Hoezo valt nl uit?
Ayliana: Wie boeit het, langer thuis en weg bij die creep😣
Joy: Precies!
Ayliana: Maar dan zie ik jullie later wel😉
Davina: Laters!🙃
'Waarom ben je nog niet klaar om te gaan?' vraagt Dante die zomaar mijn kamer binnenloopt. 'Ik begin tweede, dus ik ga wel met de scooter.'
'Als jij het zegt, weet je al wat je aan gaat doen voor het schoolfeest?' vraagt hij nieuwsgierig. Ik knik en loop naar de badkamer.
'Ga je me laten zien wat?' Ik schud mijn hoofd en kijk in de spiegel. Hij gaat op de wc zitten en kijkt via de spiegel naar mij.
'Waarom niet?' 'Omdat jij het aan Tino gaat vertellen en dan is het geen verassing meer.' zeg ik speels.
Hij rolt met zijn ogen, maar zegt niks omdat hij weet dat ik gelijk heb.
'Zeg dan tenminste welke kleur?' 'Rood, dezelfde kleur als Davina en Joy.' Hij knikt en appt natuurlijk meteen Tino.
'Ga anders kom je te laat.' zeg ik snel. Hij knikt en haalt alweer mijn haar door de war. 'Tot later.'
Hij rent zowat de deur uit en gaat naar school, hoop ik voor hem.
Vroeger, toen ik in de tweede zat en hij in de vierde, skiptte hij bijna elke dag. Mam en pap vonden het op een gegeven moment niet meer kunnen, en flipte.
Toen begon hij vaker naar school te gaan. Hetzelfde geld voor Valentino, want ja, die twee doen bijna alles samen.
Net als Davina, Joy en ik overigens. Want we kunnen het gewoon goed vinden.
Misschien omdat onze ouders dat ook kunnen, maar dat maakt niets uit. Ik hou nog steeds van hun, zo veel.
Ik loop terug naar mijn kamer en pak een outfit uit de kast om aan te trekken naar school.
Ayliana's outfit:
Voordat ik het weet, moet ik alweer richting school.
Op school zie ik Davina en Joy al staan, samen met Zohaib, James, Sophia en.. Delano?
'Hey, je bent er eindelijk.' Davina kijkt me gespannen aan en trekt me mee naar binnen.
'Delano heeft wat met Sophia.. Ze is zijn nieuwe speeltje.' zegt Joy snel.
'Ging ze niet met Justin naar het feest?' 'Ze gaat met Justin naar het feest.' maakt Davina duidelijk. 'Damn.. Oké..' We lopen naar de kluisjes en pakken onze boeken. Frans en Eco.
JE LEEST
Not Like Most Boys (NL)
Teen FictionIk pak zijn arm vast en trek eraan. 'Wat moet je Davina?' Zijn stem klinkt bot, maar ik snap hem wel. 'Ik wil wat zeggen.' 'Kom je me weer vertellen dat ik uit je buurt moet blijven? Want dat snap ik nu wel!' Zijn stem galmt door de lege gangen van...