18. School Dance

126 5 0
                                    

Valentino's POV:

'Ben je zenuwachtig ofzo?' Ik rol met mijn ogen en probeer mijn stropdas recht te krijgen, alleen het lukt gewoon niet. 

'Kom hier.' Mam trekt aan m'n arm en helpt me met mijn stropdas. 

For some reason lukt het haar wel om het recht te krijgen. 

'Bedankt mam.' Ze glimlacht naar me en kijkt naar Davina. 

'Jullie zien er prachtig uit.' zegt ze emotioneel. 

Ik kijk naar Davina, die er inderdaad heel mooi uitziet. 

Davina's jurk:

'Niet zo emotioneel, dan ga ik janken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Niet zo emotioneel, dan ga ik janken.' zegt ze speels. Ik moet lachen en kijk weer naar mam. 

'Aiden! Pak de camera!' 'Mam we moeten zo gaan.' Ze schud haar hoofd en trekt me naar zich toe. 

'Davina kom hier!' Davina loopt zuchtend onze kant op en komt naast me staan. 

'Lachen!' zegt pap die met de camera op ons richt. 

'We moeten wel.' fluister ik tegen Davina. 

Ze glimlacht eerst naar mij en daarna naar de camera. Ik glimlach ook naar de camera en wacht totdat ze klaar zijn met hun preken. 

'James wacht beneden, dus ik ga.' Davina rent zo snel als ze kan naar de lift, maar ze moet toch op mij wachten. 

'Ik ga ook, want ze wilden nog wat gaan eten ergens.' Mam knikt en geeft me snel nog een knuffel. 

Ik loop ook snel naar de lift, waar Davina nog aan het wachten is. 

'Dus jij gaat Ayliana ophalen en dan zien we jullie bij de mac?' Ik knik en pak mijn telefoon. 

Valentino: OMW

Ayliana: 😳

Ik grinnik en stop snel mijn telefoon weg, anders gaat Davina teruglezen en dat wil ik niet. 

De liftdeuren gaan open en we lopen naar de garage. James staat tegen zijn auto aan en gaat rechtop staan als hij ons ziet. 

'Wauw Dav.. Je ging echt all out.' Davina maakt een sierlijk rondje en glimlacht trots naar hem. 

'Je ziet er zelf ook goed uit James.' zegt ze vriendelijk. 

'Ik zie jullie zo, moet mijn date ophalen.' 'Hoor hem dan. "Date". ' zegt Davina plagend. 

Not Like Most Boys (NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu