44. What If I Told Your Parents

102 3 0
                                    

Valentino's POV:

'Goedemorgen allemaal, we gaan deze les met z'n alle gymmen omdat Meneer Brekers ziek is!' Schreeuwt mevrouw Breinard naar de klas. 

We gymmen dus samen met de vijf havo klas van Davina, Ayliana en Joy. 

'North en Walker, jullie mogen teams maken.' Ik knik en loop naar het midden van de zaal. 

'Voor wat eigenlijk?' vraagt James gapend. 'Trefbal!' 

'Walker! Begin maar.' Ik knik en kijk naar iedereen die op de bank zit. 'Dante.' Hij springt van de bank en komt bij mij staan. 

'Arthur.' zegt Justin snel. Arthur staat zuchtend op en loopt naar Justin toe. De hele dag doen ze al raar tegen elkaar, maar ik laat het gaan. Ik vraag het later wel aan Arthur.. 

'Ayliana.' Ze staat op en komt bij ons staan. Wie ga ik hierna kiezen?  'Davina.' 

Ik kijk naar North, hij grijnst naar me en wacht totdat Davina naast hem komt staan. 'Dacht het niet!' 

'Walker! Jij bent!' Ik zucht diep en kijk naar de bank. 'Zakaria.' Ik moet hem nog vragen over gister.. 

'Kies Joy hierna..' fluistert Dante in m'n oor. Ik knik en geef hem en leg mijn hand op zijn schouder. 

'Joy..' Ik kijk weer naar Justin, die breed staat te grijnzen. 'Godverdomme...' 

Dante steekt zijn middelvinger naar Justin op en zucht diep. 'Hij doet het expres..' zegt Ayliana lachend. Ik knik en kijk naar de bank. 

'Kira.' We gaan zo een tijdje verder totdat iedereen van de bank weg is. 

'Eerst paar rondjes rennen en dan doen jullie deze lintjes om.' Mevrouw Breinard gooit een stapel rode lintjes naar me en blaast keihard op haar fluitje. 

Iedereen begint langzaam door de zaal te joggen, totdat ze weer op haar fluitje blaast en we mogen gaan zitten op de banken. 

'Jullie kennen de regels vast wel, hoofd is heilig en via telt niet.' Ze blaast weer op haar fluitje en gaat op de bank zitten. 

Mijn team gaat naar de rechterkant en het andere team komt tegenover ons staan. 

'May the best team win!' Schreeuwt de docente weer, voordat ze drie ballen het veld in gooit. 

Ik ren op een van de ballen af en gooi het meteen op Justin, die het net nog ontwijkt. 

'Was dat nou nodig Walker?' Ik rol met mijn ogen en loop wat terug naar achter, omdat alle ballen aan de andere kant zijn. 

'Davina, geef eens.' Davina gooit de bal naar Arthur die het naar Britt gooit. Het raakt haar been, wat betekend dat ze naar de bank moet. 

'Serieus Britt?' Ze haalt haar schouders op en kijkt me geïrriteerd aan. 

Ik zucht en pak de bal, zodat ik het naar iemand anders kan gooien. 

We spelen zo een tijdje door totdat bijna iedereen af is. De enige die over zijn, zijn North en ik. 

Hij gooit de bal en ik vang hem, wat betekend dat hij af is. Hij vloekt iets en kijkt me geïrriteerd aan. Sukkel.. 

'Nog een ronde!' De docente blaast weer op haar fluitje en springt van de bank af. 

'Dit keer met de mat en achter vak, als de mat valt is je hele team af!' 

Ik loop naar de kar waar de matten staan en pak er één van de stapel. Davina pakt een mat voor haar team en pakt mijn arm vast. 'Alles oké?' vraagt ze. Ik knik en kijk haar vragend aan. 'Hoezo zou het niet goed gaan?' 

Not Like Most Boys (NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu