Valentino's POV:
'Daar is de slaapkop eindelijk' zegt mam plagend. Ze haalt haar hand door mijn haar en geeft me een kus op mijn wang.
'Heb je lekker geslapen?' Ik knik en pak een glas uit de kast. 'Waar zijn Davina en Noraily?'
'Davina is naar Ayliana en Noraily is naar Maggie.' Ik knik en ga aan tafel zitten.
'Ik ga ook zo naar Ayliana.' Ze knikt en neemt een slok van haar thee. 'Wil je niet eerst wat eten?'
Ik haal mijn schouders op en loop naar de koelkast. 'Wat ga jij doen vandaag?'
Ze zucht en gaat aan tafel zitten. 'Ik ga zo naar het ziekenhuis om oma naar huis te brengen en dan blijf ik daar een tijdje.' 'Moet ik mee?'
Ze schud haar hoofd en drinkt haar thee op. Ik maak een broodje met kaas, omdat ik niet zo veel trek heb.
'Ik ga me klaar maken.' zeg ik. Mam knikt en verdwijnt naar de woonkamer. Ik loop naar mijn kamer en pak wat kleren uit de kast.
Wanneer ik dan eindelijk klaar ben met aankleden, ga ik met de scooter naar Ayliana.
'Hey, je bent sneller dan verwacht.' zegt ze glimlachend. Ik knik en druk mijn lippen op die van haar en voel de knallen om ons heen weer.
'Waar is Davina dan?' Ze kijkt me verward aan. 'Waarom zou Davina hier zijn?' Ze loog..
'Ze zegt tegen ma dat ze hier is.' Ze kijkt naar de grond en knikt. 'Was ze ook, maar ze is naar Joy.'
'Hoe gaat het eigenlijk met haar, na gister?' Ze zucht diep en slaat haar haar naar de andere kant. 'Niet goed...'
We lopen naar binnen en gaan naar haar kamer. Onderweg komen we Dante tegen. Hij zit er slecht uit, maar niet zo slecht als de vorige keer dat er wat met hem en Alison aan de hand was.
'Valentino.. Wat moet ik doen?' vraagt hij terwijl hij achter ons aanloopt naar Ayliana's kamer.
Ik kijk hem voorzichtig aan, want ik weet niet wat ik moet zeggen of doen om dit goed te maken.
'Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?' vraagt Ayliana zuchtend. 'Waarom heb je geen condoom gebruikt?'
'Ik had er geen op zak en ze zou die foto's lekken..' zegt hij verslagen. 'Ik wil niet dat ze het weg laat halen, maar ik wil ook geen relatie met haar, omdat we samen een kind hebben...'
'Je hoeft geen relatie met haar. Zoveel mensen hebben een kind samen, maar zijn niet samen.' zeg ik snel.
Hij kijkt me vragend aan. 'Ook op deze leeftijd?' Ik schud mijn hoofd en kijk naar Ayliana. Ze kijkt naar haar broer, met een blik die ik niet kan pijlen.
'Hoe moet ik dit oplossen?' vraagt Dante weer. Zijn stem klinkt zo kapot, hij weet echt niet wat hij deze keer moet doen.
'Misschien moet je met haar gaan praten?' vraagt Ayliana geïrriteerd. 'Wie?' 'Wie denk je?!'
Ik pak haar hand vast en knijp er zachtjes in. 'Joy natuurlijk! Eerst ga je terug met je ex, omdat er een onzin foto van jullie twee is! En daarna kom je erachter dat ze zwanger is. Die gestoorde ex van je!?'
Hij kijkt beschaamd naar de grond en leunt tegen de deurpost aan. 'Wat moet ik tegen haar zeggen?'
'Weet ik veel, maar ik hoop dat ze je niet vergeeft.' Ik kijk Ayliana met grote ogen aan, maar ze kijkt nog steeds alleen naar Dante. Zijn ogen staan groot en verbaasd.
'Je hebt haar nu al genoeg pijn gedaan, vind je niet?' Ik zucht en ga voor Ayliana staan. 'Doe rustig, dit is ook zwaar voor hem..'
Ze negeert me en gaat verder. 'Moet ze bij je blijven, zien hoe je een kind opvoed, met Alison?!'
JE LEEST
Not Like Most Boys (NL)
Teen FictionIk pak zijn arm vast en trek eraan. 'Wat moet je Davina?' Zijn stem klinkt bot, maar ik snap hem wel. 'Ik wil wat zeggen.' 'Kom je me weer vertellen dat ik uit je buurt moet blijven? Want dat snap ik nu wel!' Zijn stem galmt door de lege gangen van...