Ayliana's POV:
Natuurlijk word ik als eerst wakker en maak ik me meteen klaar, voordat ik de andere wakker maak.
Als ik de badkamer uitloop is Joy ook al wakker. 'Goedemorgen.' fluistert ze. 'Goedemorgen.'
'Zullen we ze wakker maken?' vraag ik zachtjes. Ze knikt en loopt naar Kira toe.
'Wakker worden Kira.' zegt ze nu op een normale toon. Kira draait zich om en ligt zowat op Davina, maar die slaapt rustig door.
'Davina?' Ik tik haar aan en ga op de rand van het bed zitten. 'Ik voel me echt niet goed...' zegt ze klagend.
Ik veeg wat haar uit haar gezicht en kijk naar Joy, die druk bezig is met Kira uit bed krijgen.
'Gaat het wel?' Davina schud half slapend haar hoofd en kijkt me met gespleten ogen aan. 'Word nou wakker Kira!'
Kira rolt van het bed af en schreeuwt het uit van de pijn. 'Joy! What the fuck!?' 'Dat deed je zelf!'
Ik leg mijn hand op Davina's hoofd om te kijken of ze koorts heeft, maar niets. 'Wat is er met haar?' vraagt Kira die op de grond zit en naar Davina wijst.
'Geen idee.' antwoord ik. 'Ik ga me klaar maken.' zegt Joy die naar de kast loopt, haar spullen pakt en daarna de badkamer in verdwijnt.
'Dus je gaat me zeggen dat ze me wakker heeft gemaakt voor niets? Aangezien ze zelf nog-' ze stopt midden in haar zin en springt weer op bed. 'Davina gaat het?' vraagt ze gapend.
Davina schud haar hoofd en maakt een raar geluid, alsof ze pijn leid. Shit..
'Ik heb gister veel te veel ananas gegeten.' zegt ze kermend. Ze haalt een paar keer diep adem en kijkt dan mijn kant op. 'Heb je buikpijn joh?' Ze knikt en gaat op haar rug liggen.
'Wil je nog even blijven liggen joh?' vraag ik glimlachend, waarna ze knikt. 'Jullie kunnen alvast gaan als jullie klaar zijn, jullie hoeven niet op mij te wachten.'
Ik kijk naar de badkamer, waar Joy net uit komt lopen en haal mijn schouders op. 'Ik ga nu de badkamer in, als je je daarna niet beter voelt blijf je hier.' zegt Kira streng. 'Ik vind het prima.' zegt Davina die zichzelf onder de dekens begraaft.
Ik loop naar de bank en zet de tv aan, om gewoon even te kijken naar wat er speelt en omdat ik me een beetje begin te vervelen. Joy gaat voor de spiegel staan en speelt wat met haar haren.
Na ongeveer vijftien minuten komt Kira pas de badkamer uit. 'Ik ben klaar!' schreeuwt ze opgewonden, waarna ze snel haar handen voor haar mond slaat en naar het bed kijkt.
Gelukkig slaapt Davina nog vredig. 'Gaan we haar echt alleen laten?' vraag ik fluisterend. 'Ze red zich wel.' antwoord Kira die ons daarna mee de kamer uit trekt.
Ik loop zuchtend naar de lift, waar de andere al allemaal staan te wachten.
'Goedemorgen, waar is Davina?' vraagt Justin natuurlijk meteen. 'Ik wou net vragen.' zegt Valentino die me snel een kus geeft.
'Ze is niet zo lekker en moe, dus blijft ze op de kamer.' legt Joy uit. Ik knik en kijk afwachtend naar Justin.
'Wat heeft ze?' 'Buikpijn.' antwoord Kira als eerst. De liftdeuren gaan open en we stappen uit.
'Zou er-' 'Ze zegt dat ze te veel ananas heeft gegeten.' zeg ik snel, voordat hij aan verkeerde dingen gaat denken. Ik zie dat Dante ook al anders is gaan staan.
We wachten tot we een tafel aangewezen krijgen en gaan daarna zitten, bestellen wat te drinken en gaan naar het buffet.
Justin heeft snel zijn bord gevuld met allerlei dingen, zodat hij zo snel mogelijk naar Davina kan gaan.
JE LEEST
Not Like Most Boys (NL)
Teen FictionIk pak zijn arm vast en trek eraan. 'Wat moet je Davina?' Zijn stem klinkt bot, maar ik snap hem wel. 'Ik wil wat zeggen.' 'Kom je me weer vertellen dat ik uit je buurt moet blijven? Want dat snap ik nu wel!' Zijn stem galmt door de lege gangen van...