Davina's POV:
Vandaag word ik uit mezelf wakker. Ik ben zelfs eerder wakker dan Ayliana!?
Naast me ligt Kira nog diep te snurken. Ik moet lachen om hoe ze ligt, maar maak geen geluid. Ik wil ze namelijk niet wakker maken.
Net wanneer ik uit bed kruip, draait ze zich om, waardoor ze bijna van het bed valt. Ik kan mijn lach nu echt niet meer in houden en begin keihard te lachen.
Gelukkig slapen Kira en Ayliana door, en helaas word Joy wakker.
'Sorry..' fluister ik naar haar. Ze haalt haar hand over haar gezicht en kijkt de kamer rond. Er schijnt al veel licht door de gordijnen, dus moet ze even wennen. Zodra ze normaal kan kijken, kijkt ze me verbaasd aan.
'Jij bent al wakker?' vraagt ze plagend. Ik knik en loop zachtjes door naar de kast.
'Zullen we de andere wakker maken?' Ayliana begint rechtop te zitten en rekt zich uit. 'Mij niet want ik ben al wakker.' zegt ze gapend.
'Goedemorgen.' zeg ik glimlachend, waarna ik met mijns pullen naar de badkamer loop.
Davina's Outfit!:
Ik loop terug de kamer in en smeer mezelf in met zonnebrandcrème. 'Kijk jou dan!' zegt Kira plagend. Blijkbaar is ze nu ook wakker.
'Echt een leuk topje!' zegt Joy vrolijk, waarna ze de badkamer in glipt. Ayliana gaat glimlachend verder met zoeken naar iets wat ze aan kan doen.
'Dus jij gaat vandaag met Justin foto's maken?' vraagt ze na een tijdje. Ik knik en laat mezelf op de bank vallen. 'Wat gaan jullie doen?'
'Joy, Dante, Valentino en ik gaan zwemmen en proberen onze ouders over te halen, zodat we weer dingen mogen doen zonder hun toezicht.' legt Ayli uit. Ze heeft een stapel kleren in haar handen en ploft naast me neer. 'Waarom gingen jullie ook alweer op die boot?' Ik probeer mijn lach in te houden, maar het lukt niet.
'Ik ga waarschijnlijk de hele dag niets doen.' zegt Kira verveeld. Ze gaat rechtop zitten en kijkt ons dood aan. 'Je komt met ons mee.' zeg ik meteen, aangezien ze anders niets gaat doen.
'Het beste zou zijn als we met z'n alle gingen, maar ja..' zeg ik plagend, waarna ik naar Ayli kijk. Ze kijkt me droog aan en gooit uit het niets een kussen tegen m'n hoofd aan.
Kira begint keihard te lachen, omdat ik van de bank pleur, en komt bijna niet meer bij. Ik sta op en spring zowat op Ayliana. We stoeien een tijdje, totdat Joy de kamer inloopt en ons raar aankijkt.
Joys Outfit!:
JE LEEST
Not Like Most Boys (NL)
Teen FictionIk pak zijn arm vast en trek eraan. 'Wat moet je Davina?' Zijn stem klinkt bot, maar ik snap hem wel. 'Ik wil wat zeggen.' 'Kom je me weer vertellen dat ik uit je buurt moet blijven? Want dat snap ik nu wel!' Zijn stem galmt door de lege gangen van...