'Jak si to může myslet? Co to do něj vjelo? Podezírat mě, že já... a Hermiona...? To je prostě divný! Jak to ho vůbec mohlo napadnout?' uvažoval Harry cestou bradavickými chodbami. 'A teď jdu pozdě! Prostě úžasné!"
Už deset minut měl mít trest u Snapea, ale místo toho poslouchal Ronovy podezíravé spekulace o tom, proč se on a Hermiona poslední dobou chovají tak divně. Weasley ho počastoval hromadou vzteklých obvinění, aniž by ho jednou napadlo, že je to všechno jen jedno velké nedorozumění. Pořád v hlavě slyšel jeho obviňující hlas: "Tak proč se od včerejšího rána chováš tak divně? Proč zrudla, když se k tobě nahnula? Proč se ti vyhýbá? A proč se červená pokaždé, když se na ni podíváš! Co se mezi vámi stalo? Řekni mi pravdu! Jak jsi mohl?! Jsem tvůj kamarád..."
Nakonec Harry ztratil nervy a zařval na něj: "Seš IDIOT!" Každému by ruply nervy, kdyby neměl šanci cokoliv říct na svoji obranu. Ron prostě nedokázal přijmout, že je to jinak, než si představuje. Nakonec to Harry už nedokázal vystát a s prásknutím dveřmi odešel. Byl tak vzteklý, že chtěl něco rozmlátit.
Aniž by se obtěžoval zaklepat, vstoupil do Snapeova kabinetu a beze slova se svalil do křesla a zadíval se do ohně. Severus ani nestačil odložit knihu, kterou četl. Povytáhl obočí, jako by chtěl říct něco sarkastického o Harryho pozdním příchodu, avšak když viděl jeho rozzuřený obličej, změnil názor.
"Co se děje, Pottere?" zeptal se a odložil knihu na stůl.
"Nic," zavrčel Harry. "Cítím se skvěle."
"Tak skvěle, že ještě trochu a začneš mi dělat díry do nábytku," odfrkl si muž.
Harry se podíval na své pěsti, které pevně svíraly podpěrky rukou, a rychle je uvolnil a strčil mezi kolena.
"Jen prostě... občas se někteří lidé chovají, jako by jim mozek vylezl ušima," vybouchl.
"Podle mého názoru se to děje mnohem častěji než "občas"," odvětil Snape klidně.
Harry se na něj podíval koutkem oka. "Pohádal jsem se s Ronem a Hermionou," štěkl. "A to všechno kvůli našemu rozhovoru během včerejšího vyučování. Hermiona si všimla, že dělám něco pod stolem, takže se podívala dolů a viděla... ty víš co. A teď si myslí, že jsem úchyl, co veřejně masturbuje. Pořád se mi vyhýbá, jako by čekala, že budu na každém kroku masturbovat. A Ron... si všiml jejího zvláštního chování a začal si myslet Merlinvíco! Myslí si, že spolu chodíme nebo tak něco. To je prostě kurevsky super!" skončil a praštil do opěrky.
Harry viděl, jak si Severus překryl ústa rukou. Mohl by přísahat, že to byl pokus zakrýt úsměv, který se mu jistě objevil na rtech. Tohle ale nebylo směšné!
"No..." řekl muž po chvíli, "pro slečnu Grangerovou to musel být doopravdy šokující pohled. Pochybuji, že by o tom ona nebo Weasley neměli ponětí." Harry cítil, jak se mu začíná třást ret. Ne, měl by být vzteklý! Nemůže se smát!" "Jen proto, že to nikdy nezažila, myslí si, že kdokoli to dělá, musí být úchyl. Měl by ses považovat za šťastlivce, že nenahlásila ten alarmující fakt, že její nejlepší kamarád má penis, vaší vedoucí koleje." Při těch slovech si Harry nedokázal pomoci a vyprskl. "Tohle je typický příklad domýšlivého pokrytectví. Jestliže to vyvolává hádky, měl by ses, Pottere, doopravdy poohlédnout po tolerantnějších přátelích."
Harry přikývl a vděčně se usmál. Hned se cítil líp. Malá část jeho mysli si všimla, že způsob, jakým Snapeovy rty vyslovovaly slovo "penis", byl tak zatraceně... sexy.
"Máš pravdu, tohle není důvod, abychom se hádali. Zítra si s nimi promluvím a nejspíš se usmíříme," řekl tiše.
"A nyní," pokud jsi skončil s diskusí o svých přátelích, možná by ses mohl konečně pustit do toho, kvůli čemu jsi přišel?"
ČTEŠ
Desiderium Intimum
FanfictionPočet kapitol: 70 Varování: homosexuální sex, vulgarismy, násilí, deprese, vztek Shrnutí: Když ti jedna událost změní celý život... Poznámka: Český překlad je tvořen podle anglického překladu od Christine a Mary, od 12. kapitoly překlad od Severus_d...