Někdy, když snil, zdálo se mu, že snění je reálnější než realita. Že na tom není nic divného, když mu vyrostou křídla a on odletí. Že na tom není nic děsivého, když mu náhle zmizí země pod nohama, a on padá do bezedné propasti. Že na tom není nic divného, když cítí chladné prsty na bocích a vidí tmavou hlavu pohybující se mezi jeho stehny. Ne, něco takového je jenom divně... příjemné.
Harryho často navštěvoval tento typ snů. Zvlášť ten poslední. Proto mu nepřišlo nijak divné, když cítil, jak chladné prsty putují po jeho těle a následují je horká ústa. Nepovažoval to za něco nepřirozeného, vždycky měl takovéhle sny. Ne, bylo to tak nereálné, až...
...to bylo pravdivé.
Počkat, odkdy se sny stávaly realitou? Zvláště takovéhle sny.
Ne, cítil to čím dál výrazněji. Dotek prstů hladící jeho rameno a krk, stejně jako horké polibky putující po jeho páteři, stále níže a níže...
Pomalu otevřel oči, téměř jistý, že jakmile to udělá, všechno najednou zmizí, ale nic takového se nestalo. Stále cítil ten podmanivý pocit, nyní ještě výrazněji. V jeho zorném poli se objevil kousek nočního stolku. Ty jemně putující prsty se pohybovaly po jeho zádech, po kříži, až k jeho zadku. Harry zamrkal a snažil si vzpomenout, kde se nachází a co se děje. Ale než to stihl udělat, něčí ruka se usídlila na jeho noze, zatlačila na něj, donutila ho, aby ji ohnul, a začala mu hladit vnitřní stranu stehna, pomalu a jemně přesouvala prsty po jeho horkém těle. Chvění, které přeběhlo přes celé Harryho tělo, ho vzrušovalo a přivolávalo mu vzpomínky...
Byl ve Snapeově ložnici. V jeho posteli. A ta dlaň, to tělo ležící za ním, ta horká ústa, ochutnávající jeho kůži, patřily...
Hluboce si povzdechl, když prsty obtočily jeho penis uvězněný ve slipech, který na ten dotyk zareagoval téměř bolestným cuknutím. Harry zavřel oči a otevřel ústa, protože vzduch chtěl najednou uniknout z jeho plic tak, jako magie z hůlky. Za sebou slyšel Severusův těžký dech. Cítil, jak mu ta skvělá dlaň klouže po zadku a posouvá se za slipy. Pomalu začal otáčet hlavu a tiše vzdychal, díky těm příjemným pocitům. Látka se mu napínala na kůži, když ruka roztáhla jeho půlky a našla mezi nimi vstup. Od krku se mu odtrhla ústa, a Harry mohl otočit hlavu úplně. Zvedl víčka přesně v té chvíli, kdy do něj vklouzl dlouhý, vlhký prst.
Jeho tělo se chvělo, ale přesto nedokázal odtrhnout pohled od těch černých očí, které se do něj vpíjely, i když vše, co viděl, bylo rozmazané a zamlžené. Zvedl ruku a dotknul se tváře nakloněné nad ním, na kterou dopadaly, dlouhé prameny temných vlasů. Ten pohled v něm vyvolal vřelý výbuch radosti a nedokázal zastavit ospalý úsměv, který se mu objevil na rtech.
"Dobré ráno... Severusi," řekl tiše a cítil, jak se v něm mužův prst pomalu pohybuje. Snape se v odpověď naklonil níž k jeho spánku a zašeptal:
"Nemluv..."
Odtáhl se a chvíli se díval na Harryho, jako by se snažil zapamatovat jeho rozcuchané vlasy, zamlžené, ospalé oči, jasnou, rozzářenou kůži a jemný úsměv na jeho tvářích. Harry se na něj díval, pohlcoval každý kousek jeho tváře, a nemohl uvěřit tomu, že je to skutečné.
Ano, bylo to skutečné. Nezdálo se mu to. Poprvé se vzbudil a Severus ležel vedle něj. Poprvé po probuzení mohl cítit jeho blízkost, mohl vidět jeho tvář nakloněnou nad sebou, mohl cítit, jak leží vedle něj, a neodešel od něj během noci, jak měl ve zvyku. Poprvé s ním chtěl být Severus při probuzení a to vědomí způsobilo, že mu krev začala cirkulovat ještě rychleji než doposud.
ČTEŠ
Desiderium Intimum
FanfictionPočet kapitol: 70 Varování: homosexuální sex, vulgarismy, násilí, deprese, vztek Shrnutí: Když ti jedna událost změní celý život... Poznámka: Český překlad je tvořen podle anglického překladu od Christine a Mary, od 12. kapitoly překlad od Severus_d...