Jestli tě s ní ještě někdy nachytám o samotě, nebudu už poslouchat žádná vysvětlení. Žádná.
Ozvěna těch slov byla v Harryho mysli tak hlasitá, jako by je Severus vyslovil před chvílí. A když viděl, jak ho probodávají ty oči plné nenávisti, věděl, že nic, co řekne, nebude stačit... Ale musel to zkusit!
"Pane profesore..." začal chvějícím se hlasem. Každé slovo řezalo jeho krk. "Není to, jak si myslíte. Přísahám."
"Mlč!" Hlas, který vyšel z těch tenkých rtů, byl jako led. Těžký, tvrdý a chladný... "Pan Potter a slečna Weasleyová... chyceni při intimní schůzce... cožpak je sex v přístěnku jakousi novou módou?"
Harry ucítil, jak se mu žaludek přetočil.
Přístěnek, tohle bylo jejich místo! A teď si Severus myslí, že oni... že on...
Hlavou se mu přehnalo několik situací.
Jak na něho a Ginny Snape narazil ve vstupní hale.
Jsi v pořádku, Pottere? Když mu zapomněl poslat dobrou noc.
Nemůžu zůstat, když měl strávit večer se Snapem, zatím co ve skutečnosti... to vypadalo tak, jako by lhal Snapeovi, aby se mohl setkat potajmu s Ginny...
Oh, kurva!
Cítil vzrůstající paniku. Paniku, která mu nedovolovala dýchat a něco říct. Kde začít? Co říct? Jak to vysvětlit?
To se nedalo vysvětlit!
"Ale to..." Začal a měl pocit, že mu vybuchnou plíce.
"Jestli se tak moc chcete 'pářit', tak to dělejte za hranicemi Bradavic, jelikož v tomto hradu není prostituce tolerována!" Přerušil ho Snape hlasitě. A Harry v tom hlasu slyšet nenávist, splývající mu z hrdla jako jed, toužící ničit, a ničit... "Oba ztrácíte padesát bodů a můžete si být jistí, že se profesorka McGonagallová dozví o tom, co se tu stalo. Pravděpodobně bude zničena, že se její Nebelvíři chovají jako králíci..."
"My ne..."
"...ale co by se dalo očekávat od Weasleyových?" Mužův zhnusený pohled se přenesl na Ginny. "Nedokážou nic jiného, než se množit jako krysy. Měli by vás všechny vyhladit. Zvláště takové jako jsi ty."
Harry viděl, jak se Ginnyiny oči rozšířily šokem a naplnily je slzy. Rozevřela ústa, aby cosi řekla, ale Snape jí to nedovolil, a pokračoval ještě horším, jedovatějším tónem. Jako by ji chtěl ukamenovat slovy.
"Pokud se ukáže, že jste těhotná, budete okamžitě vyloučeni ze školy i se svým bastardem."
"Jak můžete...?" Začala nebelvírka, ale Harry ji přerušil a zoufale vykřikl.
"Já se jí vůbec nedotkl!"
Snapeovo obočí vyskočilo vzhůru.
"To jsem od vás neočekával, Pottere," zasyčel muž, jako by Harry vůbec nic neřekl. "Stačilo, aby se o vás začala zajímat první lepší děvka, a už se nedokážete zastavit... Zdá se, že vám sláva zastřela mysl. Jste Vyvoleným, co může mít každou, že? Přeci nikdo neodmítne Chlapce, Který Přežil!"
Harry měl pocit, jako by ho každé slovo drtilo na kousky.
Ne, ne, ne, ne, ne!
"Řekni mu to!" Vykřikl a podíval se na Ginny. Cítil, že brzy vybouchne. Všechno bylo špatně! "Řekni! Přeci víš, jak to bylo! Narazil jsem na tebe!" Viděl, jak se na něj Ginny dívá s očima plnýma slz a tak do ní strčil a ukázal na Snapea: "Řekni mu to!"
ČTEŠ
Desiderium Intimum
FanfictionPočet kapitol: 70 Varování: homosexuální sex, vulgarismy, násilí, deprese, vztek Shrnutí: Když ti jedna událost změní celý život... Poznámka: Český překlad je tvořen podle anglického překladu od Christine a Mary, od 12. kapitoly překlad od Severus_d...