Zdravím vás!
Fíha, dočetli jste se do druhé třetiny téhle ságy!
Oficiálně vám gratuluji!
V nejbližších dnech (konkrétně 1.6. 2021 na Den dětí) vyjde první kapitola k třetímu (a poslednímu) dílu této série. V tomto dílu se budeme věnovat Fénixově řádu, Princi dvojí krve a samozřejmě Relikviím smrti.
Tento třetí díl se bude jmenovat Chvíle naděje. Ten název má svou symboliku stejně jako ty předchozí... ale o tom později!
Vítám vás u závěrečné doplňkové kapitoly, kde jakožto autor okomentuji některé části druhého dílu!***
Na jakých základech stavěl druhý díl?
Na tohle vám odpovím velmi snadno. První rozhodnutí, které jsem učinila (a vůbec ho nelituji) bylo přeskočit Kámen mudrců a Tajemnou komnatu. Tyhle díly jsou - a vždycky byly - pro mé fanfikce nezajímavé a pro mé postavy dosti nezáživné. Takže náš příběh začal při odjezdu z Bradavic v létě 1993 (těsně před útěkem Siriuse Blacka), abych vás seznámila s novými hrdiny.
Zároveň jsem se dosti krotila v zabíjení Pobertovské éry. Někteří sice říkají, že jsem zabíjela v prvním díle hodně, ale já vám odporuji. Moje největší podpásovka byla Irene Kowalski (později Lupinová), ale její smrt měla jeden zásadní důvod - Astrid Blackovou. Už od prvního zmínění v jedničce jsem ji psala pro Remuse. A Irene zemřela, protože Remus měl být s Astrid. Pravda, ještě Leta Scamanderová (skoro Fortescue) byla skvělá postava, ale opět - tahle postava zemřela, protože Floriána jsem viděla s Hestiou.
Takže jsem se krotila v zabíjení (to se s ljss III. & IV. nedá srovnávat) a měla jsem hned několik generací, kterým jsem se chtěla věnovat. Hlavní a klíčovou roli pro mě hraje ročník 1978. Jedná se Violu Blackovou, Lucretii Blackovou, Astrid Blackovou, Mathea Jonese, Rolfa Scamandera plus kánonové postavy Cedric Diggory a dvojčata Weasleyovi.
Vedlejší role hráli zatím moji prckové - Andrew Lupin, Willow Pettigrewová, Ellyson Lestrangeová, Jamie Abbottová a samozřejmě kánon. Tyhle ročníky 1980/81 nechávám zatím spát (kromě Andrewa, kterého jsem dala dohromady s Tonym) a pořádně si je užiju až ve Chvílích naděje.
A následně tu mám postavy a hlavní hrdiny prvního dílu, kteří jsou - bohužel a bohudík zároveň - pořád naživu. Stefani, Sirius, Remus, Ava, Hestia. Díky nim jsem na skóre 91 kapitol s Vězněm z Azkabanu a Ohnivým pohárem tzn. Prostě mám hodně postav.
A také jsem měla ještě za potřebí občas dát někam starou gardu - Helene Scamanderovou a Mloka Scamandera. Bohužel mi na ně nezbylo tolik času a prostoru, kolik bych si přála.
***
ZÁPLETKY:
▪️Sirius + Stefani
Užívali jsem si každou jejich scénu. Teď spoiler pro všechny, kteří nečetli ljss; vzhledem k tomu, že jsem zabila Cassiopeiu, tak jsem si tady chtěla pořádně užít znovusetkání Siriuse a Stefani. Zároveň jsem jim chtěla dát nějaký trochu happyending. Proto jsem také zasáhla do kánonu a uvěznila Petera Pettigrewa. Avšak mohu vám už teď prozradit, že od Červíčka ještě nemáme pokoj.
Také bych se na chvíli chtěla zmínit o Eilean Donan. Sídlo Siriuse a Stefani Blackových. Tenhle nádherný hrad zkrátka miluji a potřebovala jsem ho nacpat do nějakých ze svých knížek. Opravdu se mi moc líbí představa, že Sirius a Stefani spolu žijí navěky v tomto pohádkovém hradě.
ČTEŠ
Chvíle štěstí | ✔️
Fanfiction,,Moje jméno mě nesvazuje." Od první kouzelnické války uběhlo třináct let, kdy se všichni pokoušeli vyrovnat se ztrátami a hrůznými činy, které se jim ve válce přihodily. Píše se léto 1993 a parta přátel, kteří snažně bojují s výchovou svých dětí se...