29. kapitola | Jméno mě nesvazuje

521 72 89
                                    

/listopad 1993/

Lucius Malfoy ve svém životě začínal pociťovat jeden z problémů, kterým si projde každý muž. Ovšem každý muž si takovým problémem prochází trochu jinak. Nějaký si koupí rychlé sportovní auto a začne jezdit nepovolenou rychlostí. Jiný navždy zavrhne své mládí, koupí si papuče, houpací křeslo a rádiovku. A pak je tu nejhorší kategorie těchto mužů, kteří začnou vyhledávat jiné románky mimo stávající manželství.

Takové fázi života muže se říká krize středního věku. Luciusovi za rok mělo být čtyřicet, což ovšem nebyl hlavní důvod toho, proč teď seděl v čekárně na gynekologickém oddělení u svatého Munga. Hestie už z vyšetření za první trimestr těhotenství připadalo, že Lucius nikdy nebyl z jejího druhého těhotenství nijak zvlášť nadšený.

Hestia ovšem nikdy nepochopila proč. Měl by být rád, nebo ne? O rodině Malfoyových se vyprávělo, že je pronásleduje jakýsi kletba jediného dítěte. To ovšem u Luciuse neplatilo, protože už teď mu po světě běhali dva mladí a silní chlapci a další dítě měl na cestě. Černovlasá lékouzelnice by odhadovala, že při takové příležitosti se budou pořádat i plesy na počest Narcissy Malfoyové, manželky roky.

Ovšem Lucius zdaleka takové reakce neměl. Naopak právě teď seděl před ordinací své ex milenky a čekal, až ze dveří vyjde její poslední pacientka. Mezitím prsty přejížděl po své vycházkové holi a připravoval si svůj oslnivý pohled, který na Hestiu Jonesovou zkusí. Dostal ji přeci před lety, tak proč by se mu to nepodařilo dnes?

Dveře od její ordinace se otevřely a v nich stála jedna těhotná pacientka společně s Hestiinou zdravotní sestrou Sarah. ,,Pane Malfoyi, co vy tady děláte? Vaše žena je objednána až na příští týden-"

,,Jsem tu kvůli osobní věci," nedal se odbýt sestřičkou, která už se očividně těšila z práce domů a přistoupil ke dveřím. Mezitím Hestia Jonesová zaslechla jméno Malfoy a hlas jejího bývalého milence a začala panikařit. Může se někam schovat nebo radši rovnou vyskočit z okna? Co tady pro merlina ten zmetek dělá?!

,,Ale paní doktorka-"

,,-mě moc rád přijme," usmál se na sestřičku medově. ,,Jsme staří přátelé, Sarah."

To už ovšem Lucius stál v její ordinaci a prohlížel si ji. ,,Zdravím, Hestio, doufám, že nejdu nevhod."

Ty jdeš vždycky nevhod, měla už na jazyku černovláska, ale nechtěla dělat scénu před svou pracovnicí. ,,Ne, v pořádku, Luciusi," věnovala mu velmi strojený úsměv. ,,Na své pacienty si vždycky udělám čas, je Narcissa v pořádku?"

,,Sarah, běžte si zakouřit," pohlédl Lucius Malfoy na zdravotní sestru.

,,No promiňte, pracuji v nejlepší nemocnici ve Velké Británii," odpověděla až dotčeně dívka. ,,Myslíte si, že bych si kazila své zdraví pomocí něčeho tak nechutného jako jsou cigarety?"

,,Dobrá, tak si běžte dát něco do nemocničního automatu," vybídl ji tedy nedočkavý Lucius, který chtěl prve vyřešit vše v klidu.

,,No promiňte, pane Malfoyi, ale pracuji v nejlepší nemocnici ve Velké Británii," obořila se znovu Sarah. ,,Přeci bych si nekazila žaludek pomocí nějakých věcí z automatu."

Luciusovi už docházela trpělivost. ,,Sarah, žádám vás, jděte si pro mě za mě kam chcete-"

,,Sarah, tohle bude nějaké intimnější téma," převzala slovo Hestia, protože tušila, že jinak Lucius za chvíli vybouchne. ,,Už můžeš jít domů, já to zde uklidím."

Hestiina zdravotní sestra si tedy vzala všechny své věci a za malý okamžik se za ní dveře zavřely. ,,Ano, co jsi potřeboval, že mě rušíš v práci?"

Chvíle štěstí | ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat