26. kapitola | Je to tvoje chyba, děvko

500 74 54
                                    

/říjen 1993/

Narcissa Malfoyová opět seděla v čekárně před ordinací Hestii Jonesové. Své prohlídky u ní si velmi užívala, vskutku ano. Od té doby, co Ellyson, Draco i Astrid odjeli do Bradavic, ve svém domě zůstala zase jen a pouze sama, ale rozdíl teď byl v tom, že nikdy doopravdy nebyla sama. Pod srdcem v ní rostl malý prcek, na kterého si těšila víc než na cokoliv na světě.

Teď vedle ní dokonce seděl i její manžel, který se dokonce uvolil k tomu, že na dnešní prohlídku přijde, protože se jednalo o mnohem větší a závažnější prohlídku, protože Narcissa ukončila svůj první trimestr. ,,Jsi si opravdu jistá, že doktorka Jonesová je nejlepší možná volba?" rýpl do tohoto tématu znovu Lucius Malfoy, který pro tyto řeči měl důvod, o kterém jeho manželka zatím nevěděla. ,,Chci říct, je stále relativně mladá, vlastně v tvém věku-"

,,Nesmysl, Luciusi," zakroutila hlavou blonďatá žena. ,,Dokonce i ten tvůj oblíbenec doktor Baker jí atestoval a potvrdil, že se jedná o nejlepší gynekoložku a porodnici tady u svatého Munga. Jiní jsou rádi, když ji dostanou a my ji máme díky tomu, že jsem s ní chodila do školy a známe se."

,,A také, protože jsme Malfoyovi," nezapomněl jí připomenout Malfoy pyšně. ,,Jsme přeci jen elita národa, takoví musí mít přednost před lůzou."

Narcissa se rozhodla to nekomentovat. Za ta léta manželství si zvykla na to, že si o sobě samotném Lucius myslí opravdu hodně, na což byla zvyklá i ze svého dětství, ale Lucius to dával najevo i po válce, kdy si o něm všichni mysleli, že je Smrtijed... a také měli pravdu. Z jejich diskuze je ovšem vyrušila sestřička, která pracovala i Hestii v ordinaci. ,,Pojďte si dál," pobídla je Sarah, oblečená celá v bílém.

,,Koho tam máme dál, Sarah?" ozval se hlas černovlasé lékouzelnice, která si právě míchala do své kávy smetanu. Ovšem, než jí její pracovnice stačila odpovědět, už ve své ordinaci spatřila svou pacientku a její doprovod, který ji popravdě trochu z míry vyvedl. ,,Malfoyovi!" zvolala trochu nervózně, což se samozřejmě pokoušela skrýt. ,,Skoro v plném počtu! No, to je skvělé!"

,,To bez pochyb," zazubila se šťastně Narcissa a posadila se na křeslo, které už pro ni Sarah připravila. ,,Povedlo se mi alespoň na tuhle kontrolu Luciuse přemluvit, to víš, má hodně práce, ale já mu říkala Luciusi, jedná se přeci o tvé dítě, co jediného by mohlo být důležitější..."

Narcissa mluvila samozřejmě ještě dál. Když se jednalo o její dítě, byla schopná mluvit v nepřerušitelném monologu třeba celé dny, ale Hestia svou pozornost věnovala spíše svému ex milencovi, který se rozhodl, že dnes bude jejím rušivým elementem. Příjemně jí překvapila jedna věc, už k němu nechovala žádné romantické ani přitahující pocity, z toho ji Florián vyléčil celkem snadno, když pochopila, jak krásně a uctivě se muž může k ženě chovat. Lucius se nikdy nemohl s Floriánem srovnávat, ta kvalita charakteru byla u Floriána patrná.

,,Narcissa si tě velice chválí," připojil Malfoy, aby přerušil svou manželku. ,,Musím uznat, že tě jistě muselo stát hodně práce se vypracovat sama a ještě s malým dítětem na krku. Jak se má vlastně Matheo?"

Hestia s sebou cukla. Takové otázky se zalekla. Co tou otázkou sleduje a proč se na ni ptá? Svých vazeb ke svému prvorozenému synovi se vzdal v den jeho narození. Vůbec nezáleží na tom, že na svém krku nosí přívěsek s Malfoyovským erbem. Roli ani nehraje fakt, že ve svých vlasech nalezne pár vyloženě Luciusových. Rozhodujícím faktorech není ani to, že byl zařazen do Zmijozelu. Pouhá krev a geny ho nedefinují.

,,Dobře, velmi dobře," odvětila bez většího rozčarování Hestia. ,,Nacisso, zaznamenala jsi nějaké podivnosti, bolesti či jiné zvláštní úkazy, o kterých bych měla vědět?"

Chvíle štěstí | ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat