38. kapitola | Ty víš proč

473 69 71
                                    

/prosinec 1993/

Narcissa Malfoyová se domácky zachumlala do deky profesorky McGonagallové a přijmula obrovský hrneček s čajem, který jí její hostitelka uvařila. ,,Doufám, že neonemocníš... to bych opravdu nechtěla!"

,,Prosím tebe-"

,,Já to zatopím v krbu, ať ti není zima!" připojila dále profesorka Přeměňování.

,,Ne, to opravdu není třeba-"

,,Polévku! Pořádný kuřecí vývar tě jistě postaví na nohy!" napadlo hnědovlasou ženu.

,,Jsi opravdu moc laskavá, ale-"

,,Mám pro něj zajít do kuchyně ke skřítkům?" přerušila jí znovu McGonagallová a Narcissa začala pomalu vzdávat snahu se dostávat ke slovu. ,,Vypij ten čaj, dokud je horký!" nakázala jí, ale následně si uvědomila, jak neskutečně posedle musí znít. Nervózně si sáhla do vlasů, přičemž mnoho z jejích vlasů vypadlo z jejího drdolu. ,,Promiň, jenom o tebe mám starost."

,,Já vím," vydechla s rozpačitým úsměvem na tváři. ,,Ale jsem v pořádku, opravdu. Ten čaj jsi udělala naprosto skvělý, jsem pod huňatou dekou... jsem v naprostém pořádku."

,,Dobrá," polevila Minerva a vyhýbala se jejímu pohledu. ,,Tak mi možná můžeš povědět, co jsi dělala v takovém počasí venku v Bradavicích, když Malfoy Manor se nachází v jižní Anglii."

Blonďatá žena se téhle otázky velice obávala. Ovšem uvědomovala si více než dobře, že Minerva nebude první ani poslední, kdo se na ni zeptá. Musí se naučit interpretovat, jak na ni bude odpovídat a naučit se nestydět se za své učiněné rozhodnutí. ,,Odešla jsem od Luciuse," vypravila ze sebe a nevěřila tomu, že tyhle slova říká nahlas. Pokaždé, když to řekla, si uvědomovala víc a víc, že se to opravdu děje. ,,Zjistila jsem, že Matheo Jones je můj nevlastní syn."

Chvíli profesorce trvalo, než si vzpomněla na špinavě blonďatého mladíka ze Zmijozelu, ale velmi rychle pochopila Narcissinu metaforu. ,,Hestia měla poměr s Luciusem?" vyhrkla nevěřícně. ,,Já tedy mám povědomí o tom, že byla Hestia ve svém sedmém ročníku v jiném stavu, ale..."

,,Pro mě to byl také šok," odvětila nevzrušeně Cissa. ,,Ale oceňuji jednu věc, Hestia mi tuhle skutečnost přišla říct sama. I přestože tak učinila až po šestnácti letech, co spala s mým snoubencem."

Minerva se cynicky ušklíbla. ,,Obě víme, že ani ty jsi nebyla zrovna poslušná snoubenka."

,,Lucius to na ní totiž nedávno zkoušel znovu a merlin-ví, kolik bokovek může mít. Ale to nejhorší na tom je, že z toho udělal mojí chybu," ignorovala její poznámku a Minerva nechápavě zkřivila obličej.

,,Jak ze své nevěry dokázal udělat tvou chybu?" nechápala profesorka.

Blondýna si při vzpomínce na hádku s Luciusem odfrkla. ,,Prý mám jako žena ve svém životě jediný úkol; postarat se o to, aby můj manžel byl spokojený a šťastný. Vyčetl mi, že se mi to nepovedlo, a proto si musel hledat satisfakci jinde."

,,Parchant," nedokázala si odpustit McGonagallová. ,,Myslím, že jsi udělala dobře."

,,To se ještě uvidí," povzdechla si Narcissa. ,,Je dost možné, že naprosto ztratím vlastního syna, neteř a sestru. Nemluvě o tom, že jsem právě v tuhle chvíli těhotná a bez domova."

,,Víš, co vždycky říkal Brumbál," připomněla jí. ,,V Bradavicích se nabídne pomoc každému, kdo si ji zaslouží. A ty si ji jistě zasloužíš po tom pekle s Malfoyem. Můžeš zůstat, jak dlouho budeš chtít."

Chvíle štěstí | ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat