50

9.2K 787 169
                                    

MERCAN'DAN

Gözlerim yeni bir güne uyanırken yanımdaki sıcacık bedene daha sıkı sarılıyorum. Dün akşam acayip şeyler oldu ve ben buna nasıl cesaret ettiğimi bilmiyorum. İlk başta eve geldiğimizde onu üzdüğümü net bir şekilde gösterdi bana. Evet ondan kaçmaya çalıştıkça daha fazla ona çekildiğimi hissediyordum. Altuğ yaşamı boyunca o olay için çekinmemiş biri ve bu yüzden beni pek anlamıyor çünkü ona göre bu durum gayet doğal ama benim için şu noktada öyle değildi ta ki o ana kadar. Kafamdan birçok düşünce geçerken durumu sorguluyordum. 

Onu sevmiyor musun?

 Ona güvenmiyor musun? 

Onunla evlenmeyi düşünmüyor musun? 

Ailen bile onunla evlenmeni istemiyor mu? 

O zaman neden ondan bu kadar çekiniyorsun? 

Daha geçen gece rüyanda onunla sevişmiyor muydun? Hayatımda ilk kez bu tarz bir rüya görmüştüm ve garip bir şekilde utanmamı sağlasa da hoşuma da gitmişti. Kafamı geriye çevirip o masaya baktığımda rüyamdan kesitler gözümün önünden gitmiyordu. Ya şimdi bir karara varıp kendimi bu sıkıntıdan kurtaracaktım ya da evlenene kadar Altuğ'dan kaçacaktım çünkü onunla öpüşmek bile irademi alt üst ediyordu. İlk seçenek o an daha makul göründü ve tekrar ikileme düşmemek için hemen hızlı adımlarla odasına çıktım. Gelen su sesinden banyoda olduğunu anlamıştım. Hiç düşünmeden kıyafetlerimi çıkardım. Onun karşısına çıplak bir şekilde çıkmak hem utanç hem de heyecan vericiydi. İlk başta şok oldu bir an ne yapacağını bilemedi. Aklı başına gelince havlu ile üstümü kapatmak istedi ama istemiyordum. Tamamen o düşünce yumağından sıyrılmam gerekliydi. Benim için fazlasıyla büyük bir adımdı. Rüyamı ona anlatmak sandığımdan daha zor oldu. Şu an için onunla o kadar ileriye gidemezdim ama bana söylediği cümleyi onun tarafından öğrenebilirdim. Sonuç beklediğimden bile farklı oldu. Şimdi onunla böyle sarmaş dolaş yatakta yatarken ilerisi nasıl hissettirirdi acaba diye düşünmekten kendimi alamıyorum. 

Altuğ gerçekten acayip seksi bir erkek. Evet onu her zaman yakışıklı görüyordum ama dün tüm vücudunu gördükten sonra bu kanıya da vardım. Spor salonundaki çalışmalarını vücudunun her yerinde görebiliyordum. Daha önce gövdesini görmüştüm ama bu sefer bir de ıslak olunca o kaslar bana çok daha güzel göründü. Göğüs kasları, karın kasları, belinden kasıklarına inen v şekli ve o dokunma hissi yaratan kalçaları... Tabii beni çıplak görünce etkilenen aşağı kısmını da unutmamam gerek. İlk defa karşımda sevişmek için tam anlamıyla hazır bir erkek görmediğim için beni biraz o an afallattı. 

Şu an o anları düşündüğümde bile ateşin vücudumu sarmasını engelleyemiyorum. Bu olayda gerçekten ne yapacağını çok iyi biliyor. Bunu da başka kadınlar üzerinde öğrenmesi beni acayip sinir edip kıskançlığa sürüklese de geçmişini değiştiremem. 

Biraz daha uyumak istesem de gözlerim açılıyor ve tekrardan uykuya dalamıyorum. Uyuyan Altuğ'u seyrederken ellerim saçlarına gidiyor ve okşuyor. Yavaşça gözleri açılıyor ve bana gülümseyerek bakıyor. Onu uyandırdım. 

"Mercan Hanım tarafından uyandırılmak çok güzel." Mavi gözleri parlıyor bana bakarken. Aynı yastığa koyduğumuz başlarımız arasında birkaç santim var. 

"İyi uyudun mu?"

"Seninle uyumanın en güzel yanı hiç üşümemem."

"Yani beni soba niyetine kullanıyorsun." Yalancı bir alıngan ifadeye bürünüyor yüzü. 

"Sen beni içten içe yakarken kim soba oluyor tartışılır." Kendinden emin bir şekilde gülüyor ve parmakları saçlarımı okşuyor yavaş yavaş. Aynı ellerin dün gece en özel bölgemde dolaştığını düşünmek bir an irkilmeme yol açıyor. 

M&A Bir Veliahtın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin