GELECEKTEN 2(SPOİLER İÇERİR!!!!!!!)

9K 486 90
                                    

BU BÖLÜMDE YAŞANANLAR 5-6 BÖLÜM SONRA GERÇEKLEŞECEKTİR!

SPOİLER SEVMİYORSANIZ LÜTFEN AŞAĞIYA KAYDIRMAYIN

TEŞEKKÜRLER

KEYİFLİ OKUMALAR

BOL BOL YORUM YAPARSANIZ BEN DE HIZLICA BU BÖLÜMLERE GELMEK İÇİN MOTİVASYON ALMIŞ OLURUM.

GÖRÜŞMEK ÜZERE :)

YORUMLARINIZI AŞŞŞŞŞŞIRIIII MERAK EDİYORUM.

BYE...

ALTUĞ'DAN

Bu gece çok garip, çok çok garip. Her gözlerimi kapattığımda yaşadığımız o garip an geliyor. Ah Andre! Kesin onun işi bu. Yoksa nasıl bir tesadüfle kuradan onu çekebilirim. Keşke onu götürmeseydim. Bir de ona bir ton ısrar ettim. Çünkü Mercan son zamanlarda o kadar mutsuz geziyordu ki onun biraz da olsa kafasını dağıtmasını istedim. Eğlenmeye ihtiyacı vardı ama bu şekilde değil. Of neden öyle hissettim peki? Neden devam etmek istedim o an durmak yerine? Bu soruların cevabı net ama ben kabul etmek istemiyorum.

Çaktırmadan ona bakıyorum. Düşünceli görünüyor. Bugün başka bir şeyi daha fark ettim. Sarışın olsa baya yakışacak ona. Saçındaki peruk çok yakışmış çünkü. Gerçekten güzel görünüyor ve zaten birkaç arkadaşımın onunla ilgilendiğine de şahit oldum. Mercan onlara hiç yüz vermedi.
Asansör durunca ikimiz de irkiliyoruz ve geçmesi için elimle işaret yapıyorum. Önümden geçip gidiyor dökümlü beyaz elbisesi ile. Evet tabii ki kostümlü bir partiye Galadriel olarak gidecekti. Ben nasıl bir Slyterinli olarak gittiysem... 

Kapıyı açıyorum ve tek kelime etmeden odasına gidiyor. Gerçekten bundan sonra nasıl yüz yüze bakacağız bilmiyorum. Onu öperken bu detay hiç aklıma gelmemişti. Kesinlikle bunu reddetmeliydim arkadaşlarıma gösteri yapmanın zamanı değildi. Odama çıkarken artık beni sıkmaya başlayan kravatı çıkarıyorum hışımla. Tekrar gözlerimi kapatınca yine o an aklıma geliyor. İçimdeki isteğe inanamıyorum. Şu an bile aşağıya inip onu tekrardan öpmek istiyorum. Ona nasıl bu gözle bakabilirim? Hayır hayır oyalanacak bir şeyler bulmam lazım. Üzerimdeki pelerini de atıyorum ve hemen lavaboma gidiyorum. Gözlerimin altına simsiyah kalem sürülmüş vaziyette ve mavi gözlerimi feci belli ediyor ve tehlikeli görünüyorum. Bir parça peçeteyi ıslatıp silmeye çalışıyorum ama çıkmıyor. Biraz bastırıp deniyorum ama bu sefer de gözlerim acıyor. Hemen ablama bir mesaj atıyorum. Umarım uyumamıştır. Neyse ki öyle olmamış hemen cevap geliyor.

Makyaj temizleme suyuyla ancak çıkar demiş. Ben de ne gezer makyaj temizleme suyu. Telefonum tekrardan titrerken gelen mesaja bakıyorum. Mercan'da vardır. Şu an onu görmek istemiyorum. Çünkü kötü şeyler olacak ama bu gözlerle de yatamam. Ayrıca yarın sabah yine onu göreceğim. Bu öpücüğü aşmam lazım. Derin bir nefes alıp odamdan çıkıp aşağıya iniyorum. Kapısının önüne gelince hızlıca kapıya vuruyorum. Kapıyı açıp bana bakıyor. 

"Göz kalemi çıkmıyor. Ablam makyaj temizleme suyuyla çıkar dedi. Sen de vardır sanırım." Hemen arkasını dönüyor ve çekmecesinden pamuk ve plastik şişe alıp bana uzatıyor. Tek bir kelime etmeden kapıyı kapatıyor ben alınca. Onu görmek bana hiç iyi gelmedi kesinlikle çok kötüyüm. İçimdeki cinsel gerilimi iliklerime kadar hissediyorum. Hayır asla böyle bir şey hissetmemem gerek. Bu kocaman bir hata olur. Hem Mercan asla böyle bir şeye izin vermez.

Odama gidiyorum hızla ve hemen bana verdiği pamuk ve suyla gözlerimin altını siliyorum. Ablam haklıymış hemen çıkıyor gözlerimden. Of bir de bunları geri vermem lazım.

M&A Bir Veliahtın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin