Herkese selamlarrrrr!
Umarım hepiniz iyisinizdir.
Benden bölüm beklediğinizin farkındayım hatta bazı kişiler Gizli Saklı'ya daha çok eğildiğim için bana kızıyor farkındayım amaaaa M&A için artık sona geldik. Yazacağım son bölüm ile birlikte final yapmış olacağız. Diğer kurgularım kitaplaştığı için hiç burada final yapmamıştım içimde de garip bir heyecan var.
Yalnız bir sorunumuz var. Ben finale özenerek ve kafam da rahat olarak yazmak istiyorum.
İnstagramdan takip edenler bilirler üniversiteden mezun olalı 2 sene oldu ama henüz bir iş sahibi olamadım. Bu kış başvurular yaptım sınavlara girdim bazı sınavlarda başarılı oldum mülakatlara çağrıldım ama nasip olmadı. Kopuk kopuk da olsa KPSS de çalıştım son iki ay fena da yüklenmedim ama biliyorsunuz ki sınav iptal oldu ve 1 ay sonra tekrarı olacak. Kafam o yüzden biraz meşgul. Arta kalan kısa zamanlarda az az yazıp da birleştirmek de istemiyorum açıkçası. Onlara özenerek hak ettikleri bir final yazmak istiyorum.
Buraya kadar gelmek uzun bir yolculuktu ve çok da duygusalım.
Her ne olursa olsun yazdığım kurgunun da karakterlerimin de arkasındayım.
Ben kendim okumaya başladığımda mutlu hissediyorum ve bana onları okumak iyi geliyor.
Başından beri yanımda olanlara çok teşekkür ediyorum. Biliyorum bazen çok kapris yaptım ama elimde değil yapım bu çabuk parlar çabuk sönerim.
Belki benim için M&A hak ettiği yerde değil ama bazı kişilerin kalplerinde çok özel bir yerde. Bu da beni çok mutlu ediyor.
Benim söylemek istediklerim bu kadar. Sizin de söylemek istedikleriniz varsa yorumlara yazabilirsiniz.
Biraz daha sabır istiyorum sizden.
İYİ Kİ M&A 💖 İYİ Kİ SİZ❤️
Final olduktan sonra isterseniz özel bölüm de atarım. Tatil bölümü aklımda onu kesin yazacağım zaten.
Kendinize iyi bakın!
Görüşmek üzere❤️
Duyurulardan haberdar olmak için
ElifKaplan3 ve elifkaplan3watty insta) takip edin!
Diğer kurgularımı okumak için yine profilimi ziyaret edebilirsiniz.
İyi akşamlar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
M&A Bir Veliahtın Hikayesi
RomanceOnu gördüğü ilk günden beri boş hayallere kapıldığını düşünen Mercan yeni işine başladığı gün onu karşısında görünce oldukça şaşırır. Bu platonik aşka bir dur demelidir ama bulunduğu şartlar onu hoşlandığı adama doğru itmeye başlar. Bu noktada artık...