13

9.9K 762 76
                                    

Herkese merhaba,

İlk başta bir şeyi açıklığa kavuşturmak istiyorum. Evet kitabın adı bir veliahtın hikayesi olabilir ama Levent ile Altuğ'u karşılaştırıp Levent'i yüceltmeyin. O çoktan sizin takdirinizi sevginizi kazandığı için zaten şu an Altuğ'dan daha üstün geliyor ama Altuğ'u da tam anlamıyla tanımıyorsunuz. Adı üstünde o bir veliaht ve daha öğreneceği çok şey var.

Levent'i çok sevdiğiniz için çok teşekkür ederim ama Altuğ için de peşin hüküm vermeyin. Onun yaptığı ahlaksızlıkların mislini Levent de yaptı. Çifte standart olmasın o yüzden:)

Levent'in kitap halini okumayanlar için büyük spoiler oldu yorumlarda görüyorum ama yapacak bir şey yok. Kitap çıkalı bir sene olacak neredeyse ben onu göze alarak yazmıştım. Spoiler yiyenler de kusura bakmasın lütfen.

Keyifli okumalar 

Buraya başlangıç saatinizi bırakabilirsiniz.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!

İyi geceler

XOXO

ELİF

ALTUĞ'DAN

Yemek masasına oturuyoruz ama şu an sıkı bir gözetlenmenin içindeyim. Armağan gözlerini dikmiş bana bakıyor. Ya misafir sevmiyor ya da beni... Orasını daha çözemedim. Halbuki çocuklarla da aram gayet iyidir ama bu Armağan için geçerli değil. O beni izlerken ben de onu izliyorum. Bakışları sonra Mercan'a kayarken yüzü bambaşka bir ifadeye dönüyor. Mercan'a içten bir gülümseme yolluyor. Yüzü bana dönünce yine kızgın bakışlar atıyor. Kendimi gülmemek için zor tutuyorum. Ben sana ne yaptım ki de diyemem ki küçücük bir çocuk.

"Anne neden bize söylemedin?"diyor Canfeda masaya oturduğunda. 

"Neyi bebeğim?"

"Misafirlerin olacağını." Levent abi dikkatle kızına bakarken gülümsüyor çünkü ona o kadar hayran ki... Canfeda sessiz kalınca konuşmaya devam ediyor Armağan.

"Mercan ablam gelebilir çünkü Pakize halam çok uzaklarda ama Altuğ'un annesi Sevinç teyzeyle babaannem tanıştırdı beni. O kendi ailesi ile yemek yiyebilir." 

"Armağan biliyorsun ki bu söylediklerin çok yanlış hem de yemek masasındayken." Camfeda ciddiyetle kızına bakarken Armağan hiç bundan etkilenmiş gözükmüyor. 

"Sevinç teyze çok tatlı biriydi aynı bebeklerim gibi sarı saçları vardı ve bana çikolata da getirmişti. Tatlı bir annesi varken onunla birlikte olmalı onunla yemek yemeli." Levent abi Canfeda'ya bakış atarken Canfeda da ona gülümsüyor. 

"Annemi sevmişsin ama beni sevmiyorsun sanırım Armağan. Bak benim saçlarımda sarı." 

"Bebekleriminki gibi değil. Seni sevmiyorum demedim herkes kendi ailesi ile birlikte olmalı dedim. Çünkü bir aileye sahip olmak çok kıymetli annem hep böyle diyor." 

"Armağan insanların arkadaşları da olabilir. Deniz amcan da benim arkadaşım ve Tuana ile oynamaktan çok mutlu olduğunu sanıyordum. Tuana senin arkadaşın değil mi?" diyor Levent abi. 

"Evet arkadaşım. Tamam Altuğ bizimle yemek yiyebilir çünkü babamın bir arkadaşı." Sonunda küçük kızın onayından geçmiş olduğum için seviniyorum. En azından o küçük nefret dolu bakışları üzerimden çekmiş oluyor. 

"Biraz fazla düşünüyor kusura bakma Altuğ," diyor Canfeda. Ben eve geldiğimde genellikle kızlar uykuda oldukları için çok fazla karşı karşıya geldiğimiz söylenemez. 

M&A Bir Veliahtın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin