Merhaba😁
Bölüm sınırı 260 oy ve farklı kişilerden gelecek olan 300 yorum. Bunu özellikle belirtiyorum.
Oy ver hikayene can ver😂
Keyifli okumalar🌸💕
Teşekkürler🤗ALTUĞ'DAN
"Ne oldu gözün arkada kaldı sanki," diyor Levent abi. Gözüm arkada kalmadı da o adamı ciddi ciddi kim diye merak ediyorum. Çocukluk arkadaşım dedi Mercan ama ben pek inanmadım. Birbirlerine olan bakışları bile bunu kanıtlıyor. Erkekler bunu hisseder ve o çocukta bir sahiplenme de vardı.
"Yok, sadece o çocuğu merak ettim. Mercan bu aralar biraz keyifsiz ve nedenin de o çocuk olduğunu düşünüyorum."
"Nasıl," diyor Levent abi merak ederek. Yüzünde alaycı bir ifade var. Bir şeylerden emin olduğunda genelde böyle yapıyor.
"Mercan bana platonik aşkından söz etti ve Ankara'da yaşıyor dedi. Bu çocuk da oradan gelmiş. Birbirlerine olan bakışlarını gördüm ve sanırım artık bu platonik değil de karşılıklı bir aşk." Levent abi gülüyor ve ona gözlerimi kısarak bakıyorum. Sanki bir şeyler biliyor gibi.
"Niye güldün ki şimdi?" diyorum meraklanarak.
"Altuğ niye altında bir şey arıyorsun? Öyle veya değil sana ne! Niye bu kadar ilgilendin anlamadım ki."
"Dedim ya keyifsiz diye ondan. Başka ne olacak ki!"
"Melis ile tanışmışsın," deyip konuyu değiştirince içim rahatlıyor. İma ettiği o şey oldukça kötü çünkü. Onunla ilgilendiğimi düşünüyor ama böyle bir şey yok ki kendi Melis'i sordu halbuki.
"Evet tanıştım ve hafta sonu çıkacağız."
"Şaşırmadım." Yine o alaycılık var ve ben bazen o kadar sinir oluyorum ki bu tavrına bir şey dememek için kendimi zor tutuyorum.
"Evet benden daha iyi tanıyorsun onu." Gülümsüyor ve yine gıcık oluyorum. Ne diyecekse desin artık bu tavır çok sıktı.
"Melis sana çok iyi gelecek çünkü seni kendine getirecek ve bundan adım gibi eminim." Yine bir ima var bu cümlenin altında.
"Levent abi..."
"Hocam," diyor cümlemi kesip. Evet hastanede olduğumuzu unuttum bir an.
"Levent Hocam ne demek istiyorsunuz ben anlamıyorum." O da kızdığımı anlıyor ve beni daha da kızdırmak ister gibi o bakışlarla bakmaya devam ediyor.
"Günü geldiğinde anlayacaksın. Tek tavsiyem ağırdan almaya çalış. Melis hızlı gitmeyi tercih eder ve ben ona çok hayranım." Bu ne demek şimdi? Ne yani üstüme mi atlayacak daha ilk görüşmemizde? Bunu mu söylemeye çalışıyor? Tam bir şey daha söyleyecekken beni susturuyor.
"Birazdan doğumum var ve ona senin girmeni istiyorum." Neyse ki bu güzel bir haber. Gülümseme sırası kesinlikle ben de şimdi.
***
Aynada kendime bakıyorum ve saçıma son kez şekil veriyorum. Saçlarımı kestirsem iyi olur, bir türlü vakit bulamadım bunun için. Gömleğimi düzeltiyorum ve sonra parfüm şişeme uzanıyorum. Birkaç sıkımdan sonra bittiğini anlıyorum. Yedek şişemi almak için çekmeceyi açıyorum ama bir paket dikkatimi çekiyor. Acaba bu gece ihtiyacım olur mu? En son iki ay önce Selin'le birlikte olduktan sonra kimseyle yatmadım ve bu paketlere de ihtiyacım olmadı. Levent abinin o gün söylediği cümle nedense sanki ihtiyacım olacağını söyler gibiydi. Ayrıca Melis'in özel hayatını nasıl bu kadar bilebilir onu da anlamıyorum. Ben bir Jinekoloğum ve sadece doğum kontrolü için kullanılmadığını da çok iyi biliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
M&A Bir Veliahtın Hikayesi
RomanceOnu gördüğü ilk günden beri boş hayallere kapıldığını düşünen Mercan yeni işine başladığı gün onu karşısında görünce oldukça şaşırır. Bu platonik aşka bir dur demelidir ama bulunduğu şartlar onu hoşlandığı adama doğru itmeye başlar. Bu noktada artık...