54- Açamayanlar İçin Tekrar

8.4K 589 39
                                    

Herkese merhaba

Görüşmeyeli uzun zaman oldu. Umarım Altuğ ve Mercan'ı özlemişsinizdir.

Özleydiyseniz bunu oy ve yorumlarınızla göstermenizi rica edeceğim.

Bölüm bir geçiş bölümü. Biraz mutlu olsunlar istedim. Beklediğiniz olaylar sonraki bölümde olacak.

Ayrıca bölümde fazlasıyla yetişkin içerik var. Uyarımı yapıp gidiyorum.

Keyifli okumalar!

Şarkı- John Legend- Start a Fire

ALTUĞ'DAN

Yanımda otururken onu izliyorum. Telefonundan mesaj yazarken oldukça ciddi duruyor. Saçlarını gelişigüzel topuz yapmış ve oldukça rahat görünüyor. Mercan'ı evde hiç bu kadar ince giyinirken görmedim ama bugün aksine üzerindekiler oldukça ince. Ayağında çorap bile yok. İtiraf etmek gerekirse acayip çekici duruyor şu an. Uzanıp onu kucağıma oturtmamak için kendimi zor tutuyorum ama şu an telefonu elinden atması gerek bunu yapmam için. Çünkü takibini yaptığı bir hasta hakkında bilgi veriyor. Nesrin abla rahatsız etmek istememiş o yüzden mesaj atmayı daha doğru bulmuş durum acil olmayınca. Bakışlarımı fark ediyor ve yavaşça gülümsüyor. İş falan umurumda değil o gülümsemeyi gördükten sonra. Uzanıyorum ve onu belinden yakalayıp kucağıma oturtuyorum.

"Daha bitmedi mi şu mesaj?"

"Bitti," diyor ve telefonu koltuğa atıyor. Kollarını boynuma doluyor ve gözlerimin içine bakıyor. Gözlerime cesurca bakan Mercan'a bayılıyorum. Benim sınırlarım var deyip benden kaçan o kızdan çok uzak şu hali. Dudaklarına uzanıyorum ve belinden kavrayıp onu sıkı sıkı sarıyorum. Dudaklarımız birleşmeden önce biraz üzerimden kalkıyor ve bacakları belimin iki yanına getiriyor ve sonra dudaklarımın davetini kabul edip bana mükemmel bir öpücük vermeye başlıyor. Dudaklarını benim için aralayışı dilini aynı benim gibi ağzımın içinde dolaştırması aklımı başından alıyor. Dün de öyle cesurdu ki beni yerle bir etti kesinlikle. Ben ona zarar verebilirim korkusu yaşarken beni teşvik eden o oldu. Bu zamana kadar birçok kadınla seviştim ama vücudum hiç dün gibi bir reaksiyon vermemişti. Bu kadar istekle dolmak ve kendimi de frenlemeye çalışmak benim için çok zordu. Mercan benim için her açıdan çok özel bir kadın. Ona duyduğum sevgi her yönüme işlemiş vaziyette ve bu durumdan da oldukça mutluyum.

Şu an da çok mutluyum. İkimizde kendimizi kaptırmış durumdayız ve inlemelerimiz birbirimizin ağzında kayboluyor. Elleri saçlarımı okşarken benim ellerim kalçalarında dolaşıyor. Onu kendime bastırırken derin bir şekilde inliyor dudaklarını çekip.

"Gündüz vakti sevişmek istemem normal mi?" Sıcacık hızlı nefesi yüzüme vururken bana oldukça ciddi bakıyor.

"Bunun günü, saati, gecesi ve gündüzü yok ki!" diyorum gülerek. Dün gece yorgunluğum üzerimde olmasaydı tek seferle kalmazdık ama bu gece öyle olmayacak. Beni yataktan atana kadar durmayı düşünmüyorum. Özellikle şu an gözleri alev alev yanıp bana bakarken bu isteğim daha da körükleniyor.

"Ama gece yapmak istersen durum değişir. Ben gece de yapmak istiyorum çünkü dün geceyi telafi etmem lazım."

"Telafi etmek? Senin açından kötü müydü?" Şüpheci bir tavırla bana bakıyor. Kast ettiğim bu değildi ama sanki kendini eksik hissetmiş gibi hissettiğini düşünüyorum.

"Kötü mü? Dün gece hayatımın en güzel gecesiydi. Seni daha fazla mest etmek istedim. Bunu kast ettim." Yüzü rahatlıyor ve gülümsüyor yavaşça.

"Beni fazlasıyla mest ettin Altuğ. Daha fazlasını hayal edemiyorum." Bakışlarını kaçırıyor ama yüzünde tatlı ve davetkar bir ifade var. Bundan keyif aldığını bilmek beni inanılmaz mutlu ediyor.

M&A Bir Veliahtın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin