21

8.6K 782 325
                                    

Keyifli okumalar :)

Bölüm sınırı 260 oy ve 300 yorum

TEŞEKKÜRLER

ALTUĞ'DAN

Açıkçası onun geleceğini beklemiyordum. Çünkü aşırı inatçı ve asla onu kontrolünüz altına alamazsınız. Şu yaşadığımız süre zarfında benim tanıdığım Mercan böyle biri. Soğuktan fazla etkileniyor, evet benim yanımda yatacak kadar fazla hem de. Çok gergin ve kaskatı duruyor. Özellikle ona dokunduktan sonra bu durum daha da fazla arttı. Onu biraz da olsa ısıtmak istiyorum. Sadece korktuğum bir şey var. Kızlarla evet duygusal anlamda ilişki yürütemesem de sarılıp uyumayı çok severim. Uyurken alışkanlıkla ona sarılırsam sabah bana nasıl davranır bilmiyorum. Umarım bu durum yaşanmaz. 

Bir yandan da çok garip bir haldeyim. Ellerini tutuyorum, saçlarından yayılan şampuan kokusunu alıyorum, onu çok ısıtamayan sıcaklığını da hissediyorum... Hiç ilgi duymadığım biriyle uyumadım ama şimdi bu şekilde onunla yatarken aklımda bambaşka fikirler dolaşıyor. Bugün marketten geldikten sonra beni fena bozdu. Kendimi sorgulamaya başladım. Ben kötü biri değilim diye ikna etmeye çalıştım kendimi durduk yere. Evet kadınlarla çok çıktım ama onları asla zorlamadım ki! Zaten nasıl zorlayabilirim? Onlar da benimle olmak istedi ve hepsi bu. Levent abi gibi tek gecelik takılıp da bırakmadım. Gerçekten düzgün bir ilişkiyi  denemeye çalıştıklarım da oldu. 

Sevmek mi sevilmek mi diye sorsalar sevilmek derdim sanırım. Biri tarafından koşulsuzca her kusurunuzla kabul edilmek bence harika bir şey. Bu zamana kadar böyle biri çıkmadı karşıma ama ben de o şekilde birini sevmedim. Mercan şu platonik olarak takıldığı çocuğu çok seviyor olmalı. Hep bana böyle hissettirdi çünkü üzüldüğünü gördüm. Aslında ikisi de acı verici bir durum. Karşılıksız olduğu zaman özellikle. Biri tarafından belki çok seviliyorsun ama sen o kişiyi sevmiyorsun. Bu çok yıkıcı bir şey çünkü bunu ergenliğimde birebir yaşadım. Evet reddedildim ve bu benim şimdiki hayatımı önemli ölçüde etkiledi. Belki de bu yüzden sağlıklı bir ilişki yürütemiyorum. O korku bir yerlerde saklanıyor. Bilinçaltınıza bu olay tehlike olarak kaydediliyor. Unutma çok üzüldün bir daha bunu yaşama diye seni korumaya çalışıyor. 

Düşüncelere dalmışken elimdeki elin gevşediğini hissediyorum. Uyudu sanırım. Elini çekiyor, birden dönüyor ve artık sırtına değil yüzüne bakıyorum. Bugün saçını kulağının arkasına attığımdaki irkilişi aklıma geliyor ve gülümsüyorum. Çok garip, hiç mi erkek arkadaşı olmadı acaba? Çok fazla utangaç ve duyarlı. Şu an sabahkinden daha fazla saç var yüzünde. Hafifçe çekiyorum parmaklarımla ve yüzü ortaya çıkıyor. Evet şu ana kadar ondan daha çekici kadın yüzleri gördüm ama bugün alışverişteyken gördüğüm o gülümsemesi onu benim gözümde bambaşka birine dönüştürdü. Gerçekten de çok çekici geldi o gülümseme bana. Kasiyer de bunun farkına vardı zaten. Bence Mercan kendinin farkında değil. Zaten hep öyle olmaz mı? İnsanda ne eksikse o çok güzel görünür. Bu bir gülümseme de olabilir. Çok az gülümseyen birini gülerken görmek size farklı ve çekici gelebilir. 

Yüzüne tekrar bakıyorum ama o gülümseme hala üzerimde. Biraz garip hissettiğimi itiraf etmem gerek. Parmağım ile burnuna dokunuyorum. Üşüyen bir insanın burnu genelde soğuk olur. Evet onu biraz da olsa ısıtmanın mutluluğunu yaşıyorum. Ona böyle baktığımı görse çok kızardı sanırım. Bu düşüncenin kaynağına indiğimde dehşetle donup kalıyorum. Ben gerçekten ne yapıyorum? Ona bu şekilde inceleyen bakışlarla bakamam. Kaşına, kirpiğine dudaklarına böyle bakamam. Onu beğenemem, gülümsemesini çekici bulamam.Hayır olmaz! O gerçekten yaralı bir kız ve benden de bir iz kalmasını asla istemiyorum. 

Ondan uzaklaşmak, üstünü örtüp aşağıya inmek istiyorum. Mercan kesinlikle haklı ona bu kadar yaklaşmamam gerekirdi. Hem o benden asla hoşlanmıyor. Bunu düşünmem bile delilik. Bu kadar yakın olduk diye aklıma geldi kesinlikle. Ondan hoşlanmıyorum duygusal anlamda. Hayır... Sadece uyumluyuz, hepsi bu. Artık benim de uyumam gerek.Daha fazla bu saçma konuyu düşünmek istemiyorum. 

M&A Bir Veliahtın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin