Keyifli Okumalar!
Bölüm sınırı 260 oy ve 300 yorum.
Lütfen bunu unutmayın!
Teşekkürler
MERCAN'DAN
Servisten eşyalarımı alıp çıkarken Altuğ ile karşılaşıyoruz. Yüzüme bakıyor ve zayıflamış olan duygusal çöküntümü görüyor. Umarım ağlamış olduğumu anlamaz.
"Sen iyi misin?"
"Soğuğu yiyince ağrım artı," diye hemen bir yalan uyduruyorum. Görmek istemesem bile ne konuştuklarını ve kızı etkileyip etkileyemediğini merak ediyorum.
"Bir şey demeden gittin."
"Bir şey demeden mi gittim? Hadi kızdan gözlerini alamadın da kulaklarını da mı kapattın? Timuçin Bey duyup cevap bile verdi."
"Bilmiyorum o an çok garipti." Yüzü heyecanlı bir ifadeye bürünüyor. Buna bir de gülümseme ekleniyor. Ondan gerçekten hoşlanmış.
"Hafta sonu bir randevu kopardım. Hiç Levent abinin asistanı olmanın ayrıcalığından yararlanmamıştım. Kızı mesleğim ile düşürdüm resmen."
"Nasıl yani?"
"Doktor olmam onu etkiledi. Ben de çok hızlı davrandım ve onu dışarıya çıkarmayı teklif ettim. Gerçek Altuğ ile o zaman tanıştıracağım kendisini."
"Senin adına sevindim." Bunu söyleten kesinlikle beynim çünkü şu an kalbim kan ağlıyor.
"Sen nereye gidiyorsun?"
"Levent abilere, sanırım bugün orada kalacağım. Malum evin soğuk."
"Düzeltmişlerdir."
"Yarın görüşürüz," diyorum ve cevap vermesini beklemeden yanından yürüyüp geçiyorum. Arkamdan baktığını hissedebiliyorum ama umurumda değil ne düşündüğü. O bana zarardan başka hiçbir şey vermiyor. Beni üzdüğünü bilmiyor olabilir, evet hiçbir suçu da yok ama bu benim üzüldüğüm gerçeğini değiştirmiyor. Merdivenlerden iniyorum tek tek hızlıca. Asansöre binip meraklı bakışlar ile karşılaşmak istemedim çünkü.
Altuğ o kızı ne yapıp edip ikna edecek. Hoş, kız da dünden razıymış demek ki. Belki de doktorlara karşı özel bir ilgisi de olabilir, bilmiyorum. Bu tarz insanlarla karşılaşmıştım. Yapabileceğim hiçbir şey yok duygularımı bitirmekten başka. Aşağıya indiğimde otoparka girip Levent abinin arabasına biniyorum. O da biraz düşünceli görünüyor.
"Bu kadar sıkma canını. Hayatın sana ne gibi sürprizler hazırladığını bilemezsin."
"Hayatın bana onu getirmeyeceğini bilecek kadar gerçekçiyim." Yüzüme alaycılıkla baksa da bir şey demiyor ve arabayı çalıştırıyor.
"O değil de Canfeda beni öldürecek. Birazcık beni seviyorsan topla kendini."
"Levent abi neden onunla kalmam konusunda ısrarcı oldun?"
"Bu sizi yakınlaştıracaktı. Mercan kör olma o seni kıskanıyor. Mustafa'ya olan bakışlarını gördüm. Seni onun yanında görünce çok rahatsız oldu. Evet belki Melis ona çekici geliyor olabilir ama ikisini de çok iyi tanıyorum. En fazla bir ay veriyorum onlara. Hatta iddiaya bile girebilirim. Bu durum seni üzebilir ama Altuğ'u sana Melis getirecek. Bana güven." Çok saçma geliyor bu düşüncesi. Mustafa'ya neden öyle davrandığını bilmiyorum ama benden hoşlanıyormuş gibi de gelmiyor. Kaç kere bana o gözle bakmayacağını söylemesi gerek?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
M&A Bir Veliahtın Hikayesi
RomanceOnu gördüğü ilk günden beri boş hayallere kapıldığını düşünen Mercan yeni işine başladığı gün onu karşısında görünce oldukça şaşırır. Bu platonik aşka bir dur demelidir ama bulunduğu şartlar onu hoşlandığı adama doğru itmeye başlar. Bu noktada artık...